Anbefalte innlegg

Så en Golf R TSI på Bråstein i går ettermiddag(stod parkert like i nærheten av fotoboksa), med hekkskjørt og eksosstusser fra R32.

Noen som kjenner til denne bilen?

Har lurt litt på en slik løsning selv, men ikke helt funnet ut hvordan løse eksosen.

Klubbil ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Golf R TSI på Bråstein i går ettermiddag(stod parkert like i nærheten av fotoboksa), med hekkskjørt og eksosstusser fra R32.

Noen som kjenner til denne bilen?

Har lurt litt på en slik løsning selv, men ikke helt funnet ut hvordan løse eksosen.

Klubbil ??

 

Ferrita har eksos som passer til dette.

 

Når jeg hadde min R-TSI så tenkte jeg på akkurat dette, og var i kontakt med en person i Porsgrunn som forhandlet Ferrita. Ferrita er dyrere enn mange velger å betale for effektanlegg, men her får man god service, bygget på din bil og god kvalitet. Innmaten på pottene stikker ikke ut etter et års bruk.

 

EKSOSMESTER AS

Lars Dankertsen

Bedriftsveien 114, 3735 SKIEN, NORGE

Tel: 35592855

Webbplats: http://www.eksosmester.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Golf R TSI på Bråstein i går ettermiddag(stod parkert like i nærheten av fotoboksa), med hekkskjørt og eksosstusser fra R32.

Noen som kjenner til denne bilen?

Har lurt litt på en slik løsning selv, men ikke helt funnet ut hvordan løse eksosen.

Klubbil ??

 

Hvis denne var blå så ligger det et bilde av den under "eksosgalleriet" på linken http://www.eksosmester.no, som Roy linket i posten over. Og ja, dette er en klubbil. (skiltplate)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett denne som er avbildet der ja.

Men den som jeg refererer til er nok en annen bil,da nedre del av skjørtet ikke er lakkert helt blått.

Nedre,mellomste del er enten lakkert sort eller grått på den jeg så.

Var i kontakt med en som hadde en slik helt blå, og den hadde fått eksosen montert av TS racing.Kanskje det er samme bilen som på nettsiden til Eksosmesteren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.