Vårslepp søndag 03.05.09

Anbefalte innlegg

Hekkan...E der meldt reggen : bh : Alt e så møye kjekkere når der e fint vær : rock :....Då må eg VÆRTFALL ha bonte bil, så isje vattene torke inn i lakken, isteden for å prella fint av : vinke :

 

E der nogen så har kjørt opp rutå, me ska trilla ront elle ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg må få med meg dette:) men vet ikke om jeg tør å kjøre selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg må få med meg dette:) men vet ikke om jeg tør å kjøre selv..

 

Koss det Petter ? E isje Coupe`n til å stola på lengre ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jodda men ser ikke ut etter vinterens medfart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jodda men ser ikke ut etter vinterens medfart

 

Åja, første som slo meg var hangover/ikke edru! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe neida.. får se om jeg blir med:) har INGEN andre planer .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe neida.. får se om jeg blir med:) har INGEN andre planer .....

 

Det er bra! :P:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha Petter du kan låne plass hos meg om ikke annet =)

 

Vi i styret har nå snakka litt frem og tilbake her!

Eneste vi har bestemt er startskudd kl 12:01 på Kvadrat.

 

Her ser vi for oss en cruising/roadtrip i noen timer. Gjerne med litt stopp til fotosjiuts osv.

Hvor ruta skal gå vet vi ingenting om enda men har en del forslag vi tenkte lufte her.

Enten kan vi kjøre raka veien ned til Egersund og kanskje til ei mindre bygd en plass, feks Sirevåg og ha et stopp her.

Gjerne kjøre E39 nedover og kystveien hjemover. Med stopp underveis som allerede nevnt.

Her går det kanskje også an å ta et stopp innom Ben's Cafe for å få oss et lite måltid, hele gjengen.

 

Et annet alternativ vi kom på blir litt mer lokalt. En tur utover Randaberg og Tungenes Fyr, Bø og Viste. Gjerne videre utover mot Sandnes og helt ut til Dale. Da også med en tur innom Stavanger sentrum og stopp utfor Oljemuseet hvor vi holder en liten utstilling om du vil kalle det d.

 

Jeg har også kjørt en omvei fra E39 en gang opp ca ved Søylandskiosken og kommet ned igjen på E39 lengre ned mot Kossmoen. Husker ikke helt hvor det var men skal ikke være så vanskelig å finne igjen. Veldig morsom vei med mange pene motiv på veien. Hvis noen er med på hvor jeg kan mene si i fra.

 

Hvis noen har bedre forslag, endringer eller tilføyinger så kom med dem!

 

 

Etter cruisingen tenkte vi dra med hele gjengen ut til lokalene Tore Warsla har skaffet til oss og ha en sosial samling her.

Hvis pent vær og vi ikke spiser på Ben's Cafe, kan vi ha grillings her.

Kanskje noen har tilgang på et prosjektor og et lerret så kan vi kanskje få sett den nye Wagenwerks DVD'en Petter har fått! (ps får jeg låne den nye Wagenwerks dvd'en din petter? :)?

 

Spørs alt etter hvor mye klokka blir men etterhvert kan vi trille hjem en tur med alt utstyret før vi skal på lokallagstreffet, evt så kan vi kjøre bort dit alle som vil og treffe de som evt ikke har hatt tid å bli med før møtet.

Samle troppene og drøse sånn som vi pleier før vi drar hjem til oss eller drar tilbake til lokalene sammen med de nye som har møtt opp.

 

Hva tycks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vi pratet om så har vi jo nå mange bra alternativer, men en bør holde seg utenfor byer og masse stikkveier når en skal ha cruising/kolonne, bare en tanke..

Nordsjøveien er jo også alltid en hit å kjøre på, flotte omgivesler osv..

 

Men fint om vi blir enige om kjørerute på forhånd da dette vil gjøre ting mye enklere enn foreksempel ifjor når eg å Finni kjørte først og tok alt rimelig greit på sparket...men me klarte oss godt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja om ikkje aent kan me legga liten i oss sjøl i år åg Christopher! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja om ikkje aent kan me legga liten i oss sjøl i år åg Christopher! :P

 

Sant det Finni, men hadde vært gudd å sloppe det og, hatt det klart liksom.. :)

Bare slappa av og null stress.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg stiller i S3en...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille nok eg og:) I S3'en såklart, har jo isje så møye aent å velga i, udenom jerna Polo'en (aka Traktoren) t damå, hehehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjedd noe fakk nedi tyskland, så får ikke noe felgkanter på en stund så da gidder jeg ikke å dra på treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen er det for noe tull a frank?

 

Hva som har skjedd med felgringa da? Kan jo uansett stille med de hjula du har!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noe tull med pay pal og div, så jeg har vel betalt de felgringa tre ganger nå tror jeg. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noe tull med pay pal og div, så jeg har vel betalt de felgringa tre ganger nå tror jeg. hehe

 

Ja så jeg hadde fått inn to beløp på konto jeg ikke visste hvor kom i fra. Takk, blir en pils på byn i kveld da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig finni, bruk de på noe fornuftig (dvs fyll og fanteri som du alltid gjør) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du stiller på treff for det, Jeg stiller med høyhus i år igjen så da kan du fint stille med gubbebilen din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anngående rutevalg å opplegg på vårsleppet i innelgget lengre oppe på siden Finni, så hørtes det ut som en kjempeide. Jeg er nok mest gira på Norsjøveien å Egersund osv : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God kveld godt folk,

Eg satse på å bruga beste parten av helgå på å shina opp seksaren, Så stille me på sundag me full tank klar for tur. : pisk :

 

Eg ska prøva å vekka liv i passelat-Cato å Tori med di små hjulå og .: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God kveld godt folk,

Eg satse på å bruga beste parten av helgå på å shina opp seksaren, Så stille me på sundag me full tank klar for tur. : pisk :

 

Eg ska prøva å vekka liv i passelat-Cato å Tori med di små hjulå og .: smil :

 

Kjempe flott, men trengs bilen din shining da? Hver gang jeg møter deg ute på klepp ser den jo helt strøken ut :)

 

Stille nok eg og. :)

 

Ja best du stille i någe kjekt Ernst! :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ernst ......... Jettine : rock ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då stille mest sannsynlig eg åg i ny detaila bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.