#51 Skrevet Mai 1, 2009 Kjempe flott, men trengs bilen din shining da? Hver gang jeg møter deg ute på klepp ser den jo helt strøken ut Takker for det Cristopher. Kjekt å hørra, eg prøve å holda an någe lunde greie på jabnå. Men nå må eg ta ein litt udvia shining så an ser godt ud når an står i ro og, ikje bare når an e i fart : dum : Eg jobbe på Bryne å bor på Sola så eg "cruise the street's of klepp" nesten kver dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 1, 2009 Takker for det Cristopher.Kjekt å hørra, eg prøve å holda an någe lunde greie på jabnå. Men nå må eg ta ein litt udvia shining så an ser godt ud når an står i ro og, ikje bare når an e i fart : dum : Eg jobbe på Bryne å bor på Sola så eg "cruise the street's of klepp" nesten kver dag. hehe, ja eg møde deg og blir forbikjørt av deg rett som det e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 2, 2009 Heisann folkens. Hadde håpt å stilla eg åg, mn har desverre isje ti før ihall ett - ett tiå. Mn viss eg konne fått tlf.nr. ifra ett par stk, så kan eg jo se åm eg isje henge mg på onnerveis... Å viss du, Kjell hadde hatt giddå te å tatt me ett par skiltplater og klister på sleppe, hadde d våre supert. Ein nye i klubben, så eg jobbe me, så ville ha. Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 2, 2009 Me kjøre nok ikkje før halv ett uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 2, 2009 Mulig jeg og stiller... i en matt-i-lakken s4 Får se ann formen. Er vel på tide og begynne og møte opp på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 2, 2009 Mulig jeg og stiller... i en matt-i-lakken s4 Får se ann formen. Er vel på tide og begynne og møte opp på treff Det bestemte vi jo allerede i natt at du skulle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 2, 2009 Hm, møtte jeg deg innatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 2, 2009 Hm, møtte jeg deg innatt? Du krøyp opp å ned trappa på CheckPoint med cowboyhatt og ville at folk skulle ri deg mens du skreik ut noe om at du digga lucky luke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 2, 2009 Haha, jeg var full. Men så full var jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 2, 2009 (endret) HAHA....Den va gullfine Nå har eg polert å shine`a bilen min siden klokkå 2 i ittemiddag, så nå e eg klar for cruising 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 2, 2009 Heisann folkens. Hadde håpt å stilla eg åg, mn har desverre isje ti før ihall ett - ett tiå. Mn viss eg konne fått tlf.nr. ifra ett par stk, så kan eg jo se åm eg isje henge mg på onnerveis... Å viss du, Kjell hadde hatt giddå te å tatt me ett par skiltplater og klister på sleppe, hadde d våre supert. Ein nye i klubben, så eg jobbe me, så ville ha. Ole Eg har sendt deg PM Ole. Eg nærme meg ferige med shinigå eg og, å e skam klar for cruising, håba veret holde tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 2, 2009 Det blir komf. på meg: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 2, 2009 Det blir komf. på meg: gråter : Lokallagstreffet kl.19 når du vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 2, 2009 Ja, det kan vi vel få til, må bare fikse en vask i morgen formiddag på begge bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 2, 2009 Hmm... bare eg som ikkje stille med detaila bil. Men men. E vel litt av looken på golfen min det! An har hvertfall fått litt bedre anlegg i dag uansett, så eg komme te å kosa meg i mårå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 3, 2009 Då ser det ut som om eg stille me nylakert golf 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 3, 2009 Eg stille hvis folk huske vekka meg (kjell)! =) Snakkis folkens, eg glede meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 3, 2009 Nå he eg vekka dg! Så visst du sovne igjen nå så e det din egen feil!!!! Dar ekje ng snooze funksjon på mg altså... Ja, må vell vaska bilen min eg au... hehe.. Shina ann opp litt.. hmm... hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 3, 2009 Takk skatt =) Kjekt når du bare ligge å stryke meg på ryggen sånn te eg våkne av meg sjøl. Herligt å våkna då! Takk for frokosten på sengå, hive meg i dusjen så trille me ut øve ittepå! klem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 3, 2009 Har vaskt bilen i dag, men ser an trenge ein skikkelige polering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 3, 2009 d nærme seg nå folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 3, 2009 Må sei takk for turen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 3, 2009 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 3, 2009 Kjell e klar som ett egg! Første stopp hå gamle prestegård, va endel bila Christoffer fant ud han måtte polera felgane, me EIN GONG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 3, 2009 ........................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...