Hovedtreff Våler 6-7. juni

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke husker helt feil, så reiste vi vel i ti elve tida i fjor På fredagen.

Men da hadde vi med oss to vogner og en bilhenger så vi ville ha god tid.

 

Det blir nok omtrent samme tidspunkt i år også.

Med samling på kopstadkrysset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kommer på neste lokallagstreff (torsdag 7.mai), så vil nok dette bli tatt opp der! :)

Vi er en gjeng som pleier å dra oppover ganske tidlig på fredag, men for en dagstur anbefaler jeg at du kommer opp tidlig på lørdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok mer aktuelt for meg å komme lørdags morgen. Andre fra Vestfold som har planer om det?

 

Skal se om ikke jeg kan ta en tur innom lokallagstreffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om ikke jeg kan ta en tur innom lokallagstreffet.

 

Du er hjertelig velkommen! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal på hovedtreffet 7 juni tenker jeg. Satser på å se mange flotte VAG biler. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal på hovedtreffet 7 juni tenker jeg. Satser på å se mange flotte VAG biler. :-)

 

Skal du ratte A3'n på banen da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ratte A3'n på banen da? :)

 

Skal ikke se bort ifra at den skal få kjørt seg litt, nei. : eek :

 

Får du Corradoen klar eller til treffet? : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at den skal få kjørt seg litt, nei. : eek :

 

Får du Corradoen klar eller til treffet? : rock :

 

Hvilken dag skal du opp?

 

Ser ut til at jeg får med meg Ben på en dagstur. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dag skal du opp?

 

Ser ut til at jeg får med meg Ben på en dagstur. :)

 

Er litt usikker. Men blir dagstur. Prøve å få til at vi kjører sammen en gjeng? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at den skal få kjørt seg litt, nei. : eek :

 

Får du Corradoen klar eller til treffet? : rock :

 

Det er håp, alt avhenger vel egentlig av om jeg får deler i tide, og hvor mye jeg har glemt å bestille.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er håp, alt avhenger vel egentlig av om jeg får deler i tide, og hvor mye jeg har glemt å bestille.. :P

 

Allright! :-) Får satse på at du er klar. Hadde vært fett å kjørt i kolonne oppover ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen føler for å bo i vogn er min disponibel denne Våler-helga (Anders?) : vinke :

 

Jeg skal selvfølgelig få ryddet ut vinterlageret mitt først.

 

Evt er vogna tilsalgs for 5 lapper ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen føler for å bo i vogn er min disponibel denne Våler-helga (Anders?) : vinke :

 

Jeg skal selvfølgelig få ryddet ut vinterlageret mitt først.

 

Evt er vogna tilsalgs for 5 lapper ;)

 

Hvilklen tilstand har den vogna pr d.d.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilklen tilstand har den vogna pr d.d.: klø :

 

Jeg anbefaller Gry å ta en titt på vogna før ho leier den ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt usikker. Men blir dagstur. Prøve å få til at vi kjører sammen en gjeng? :)

 

Ja, det hadde vært greit. Tipper vi kjører opp på lørdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir'e felleskjøring eller? Jeg tenkte å dra opp på lørdag. Kunne jo møtes på Sem eller.no hvis vi er fler.. Gry: drar du og Martin osv opp på fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir'e felleskjøring eller? Jeg tenkte å dra opp på lørdag. Kunne jo møtes på Sem eller.no hvis vi er fler.. Gry: drar du og Martin osv opp på fredag?

 

Gry skal vel på BaggRann, og Martin er med i kolonna på fredag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir'e felleskjøring eller? Jeg tenkte å dra opp på lørdag. Kunne jo møtes på Sem eller.no hvis vi er fler.. Gry: drar du og Martin osv opp på fredag?

 

Jeg er hypp på lørdag. Blir mest sannsynlig to biler til og. Når tenkte du å dra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til kolonnekjørig fredag:

Oppmøte på Statoil Nykirke 1200 med avreise 1230.

Høres det greit ut for de som har tenkt seg oppover på fredag? Iom at det er en del av oss som ikke kommer på Peppes til torsdagen så kan det være greit å få avklart det her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir'e felleskjøring eller? Jeg tenkte å dra opp på lørdag. Kunne jo møtes på Sem eller.no hvis vi er fler.. Gry: drar du og Martin osv opp på fredag?

 

Gry skal på bugrun som Thomas skriver og jeg drar med kolonna på frædda! Kan jo ikke gå glipp av fæsten på fredag : eek :

 

Forslag til kolonnekjørig fredag:

Oppmøte på Statoil Nykirke 1200 med avreise 1230.

Høres det greit ut for de som har tenkt seg oppover på fredag? Iom at det er en del av oss som ikke kommer på Peppes til torsdagen så kan det være greit å få avklart det her.

 

I garasjen hos Dag har vi snakket om avreise fra Koppstad kl 12, med de vanlig forsinkelsene blir jo det som regel 12:30 : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gry skal på bugrun som Thomas skriver og jeg drar med kolonna på frædda! Kan jo ikke gå glipp av fæsten på fredag : eek :

 

Skjønner, hihi. Skulle tatt seg ut! Vil egentlig dra opp på fredag jeg også men har en liten valp som kanskje ikke er like interessert i vodka som jeg er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden jeg plutselig måtte "jobbe" : eek : på fredags ettermiddag så er nok ikke jeg på vei oppover før kl 23.30 på fredagen.

Rekker kanskje en pils før det er natta : klø : men det er kanskje det beste for min del.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner, hihi. Skulle tatt seg ut! Vil egentlig dra opp på fredag jeg også men har en liten valp som kanskje ikke er like interessert i vodka som jeg er.

 

Hehe har du ingen som kan være "valpevakt" i helgen da?? Må være enklere å finne noen til å passe på en søt liten valp enn en skrikerunge :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig jeg ikke kommer meg avgårde før utpå ettermiddagen selv, så da kan jo eventuelle etternølere kanskje kjøre sammen oppover.

Blir ikke like mye kø i år, iom at pinsa har vært.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.