Anbefalte innlegg

Så det er du som har den ja :) Har gått forbi bilen noen ganger. Spesielt bodykit, hva er det? Abt? Ser det er audisentrum-merker på den, er det gjort noe med motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette den samme bilen som ofte står parkert i samme gate som solbergtorget var?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på alt som er gjort med bilen, det er borret fra 2,3-2,5l byttet veiv portet innsug, topp nylig fikk jeg bygd opp 3"eksos fra fremre rør. skal være god for 220-250hk regner jeg med, det er i alle fall det som vistnok var bremset ut av motor etter byggning i følge første eier i Norge. bodykittet er jeg ikke sikker på, har hørt med en hos Abt og han hørte videre med tekknikere som har jobbet der i 15 år og ingen av dem hadde sett noe lignende. Regner med å kunne ta den med til 25 års jubileumet til quattro til neste år for så å kanskje kunne få noe mer info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel muligens et Coupe C5 kitt som er bygd om til å passe sedanen. C5 coupeene kunne bli levert med 2.5l (opprinnelig 2.3l) 20V.

 

3abt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel muligens et Coupe C5 kitt som er bygd om til å passe sedanen. C5 coupeene kunne bli levert med 2.5l (opprinnelig 2.3l) 20V.

 

3abt.jpg

hmmm. min er jo bygd på 20v da. Firma som har bygd dette på bilen heter vanetta og ingen hos Abt har hørt noe om dem... Finner det jo litt mystefistisk da:)

http://img.photobucket.com/albums/v618/a90q/IMG_0014.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen var fin....stylinga har jeg ikke sett no særlig av før men den var fin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det var noe kjent med navnet Vanetta, så jeg søkte litt på det ordet på nettet. Det jeg fant var at en Italiensk designer som heter Marco Vanetta har gjort flere design-jobber for MTM. Et eks er en TT på MTM's egen nettside:

 

http://www.motorentechnikmayer.de/English/TT/nzautocar6_99.htm

Takk for det, hørte broren min også pratet på dette. Skal sende en mail til MTM nå etter på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.