Max felg bredde på audi 90 type 89

Anbefalte innlegg

Noen som vet va som går på en slik bil i størrelse 17", vill helst slippe å valse så alt for mye.

Tenkte jeg skulle handle nye felger til sommeren å trenger noen tips om bredde å innpress.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet va som går på en slik bil i størrelse 17", vill helst slippe å valse så alt for mye.

Tenkte jeg skulle handle nye felger til sommeren å trenger noen tips om bredde å innpress.

 

Kommer nok litt an på understellet, det kan godt være mye senk, bare det er skikkelig stivt... Da ville jeg nok gått for 8x17" et 38 bak med 215 eller 225 40 17"

Forran ville jeg nok handlet litt lavere inpress en orginal fordi hjulene står mye lengre inn forran enn bak på disse bilene.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hva med B4 Skjermer forran, og valsing bak da?? Jeg vet av skjermer, og da får du på litt bredere hjul... : ja :

Jeg skal bruke 8,5x18 med 245 dekk på min.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hva med B4 Skjermer forran, og valsing bak da?? Jeg vet av skjermer, og da får du på litt bredere hjul... : ja :

Jeg skal bruke 8,5x18 med 245 dekk på min.... :)

 

 

hva slags impress blir det på felgen foran til deg da? jeg har ca 1cm klaring inn til styreleddet fra hjulet nå, og har 8*17 225/45 med et35. om du ikke har lavere impress enn det er jeg redd du kan slite litt med plassen.....

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.