"Autofil" fil tur 11-13 februar til England

Anbefalte innlegg

Hei folken, 11-13 februar 2005 arrangerer FjordLine tur til Newcastle for alle bilklubber, og leverandører.

Bilklubbene som ønsker, vil få tilbud om stand ombord, for å markere seg.

VW Audi Club vil ha egen stand her.

 

Leverandører av bilutstyr vil også ha stand, i tillegg vil det være bilutstilling ombord .

Alle detaljer er ikke klart enda, men Ronny K, fra RightON er med som speeker.

Avreise blir fredag kl 1100, lørdagen er vi i Newcastle en 6-7 timer, og retur søndagen.

Ruten båten går, er Bergen, Haugesund, Stavanger, Newcastle, så dette er et tilbud for Vestlandet.

 

Prisen for turen vil inkl lugar 2-4 rooms kr. 440 pr. Person. Billetten vil bli byttet i gavekort til taxfree butikken for tilsvarende beløp.

 

Mer info her:

http://www.vwaudi-club.no/files/MotorSkjerm.pdf

 

PS NB.. HUSK PASS, DU KOMMER IKKE OMBORD HVIS DU IKKE HAR DET MED DEG!

1

I Mai planlegges det tilsvarende tur, men da med leie av bane i England, her kan du ta med egen bil for å kjøre, også muligheter for å leie banebil vurderes. : ja :

 

 

Legger ut mer info på Bergen lokallag sin side, følg med der ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst å bli med? frister VELDIG mye, ENDELIG ett tilbud for oss vestlendinger, slipper den lange turen helt til østlandet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Jan om dette da vi var på vei til Essen, dette virket som ett kjempe arangemang for div bilklubber på vestlandet, syntest att vi burde stille mannsterke på dette og ta oss en sjikkelig forsinket julebordfest :full:

 

Komm :tilber: igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Jan om dette da vi var på vei til Essen, dette virket som ett kjempe arangemang for div bilklubber på vestlandet, syntest att vi burde stille mannsterke på dette og ta oss en sjikkelig forsinket julebordfest :full:

 

Komm :tilber: igjen

 

Helt enig :tilber: Vi må samle troppene og markere oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med !

Håper andre fra lokal laget hiver seg på også... Bil kombinert med fest er en sikker suksess ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg som en unge jeg, blir vertfall 2 turer til Øl'ens land neste år :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mangen reiser til England ?

Jeg å Geir skal iallefall... Skal bestille oss en litt bedre lugar enn de kjiipe "ved proppelen".... ;)

Må da være en go gjeng fra Haugesund lokal lag som reiser ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har veldig lyst å reise jeg vertfall.. men begynner å se på økonomien min nå... sliter litt, reiser til london neste uke også... : bh :

 

er det noen påmeldingsfrist på denne turen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har veldig lyst å reise jeg vertfall.. men begynner å se på økonomien min nå... sliter litt, reiser til london neste uke også... : bh :

 

er det noen påmeldingsfrist på denne turen?

 

Ta ut ferie pengene for i år da , og benytt litt av de ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"luxus lugar" med tv og liten sofa er bestilt.

 

Party :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut ferie pengene for i år da , og benytt litt av de ;)

 

næh, de må jeg ha til sommeren, trenger meg en skikkelig ferie da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"luxus lugar" med tv og liten sofa er bestilt.

 

Party :)

 

Det blir konge ;)

 

Håper bare på at noen flere fra haugesund skal være me......... Men tur blir det uansett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"luxus lugar" med tv og liten sofa er bestilt.

 

Party :)

 

Hvor mye betalte du for det da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye betalte du for det da??

 

er jeg å geir så skal bo på rom å vi måtte ut med 1240 kr hver ;)

Så det er aldeles ikke vondt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde sykt lyst å være med , men det ser ut som det passer litt dårlig : gråter :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde sykt lyst å være med , men det ser ut som det passer litt dårlig : gråter :: gråter :

 

Det var synd Tore....

Er vel bare jeg å Geir fra Haugesund sitt lokal lag som reiser? Hmm... Noen flere bør seriøst melde seg på... Blir nok en opplevelse folkens :D

 

Å tør å vedde noen kr på at det blir en seriøst bra fest :venner::full: :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får håpe jeg kan bli med, men er ikke helt sikkert... får sove på sofan jeg da erling? :D vil jo ikke ende opp på rom sammen med 3 OMC folk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får håpe jeg kan bli med, men er ikke helt sikkert... får sove på sofan jeg da erling? :D

 

Du må satse på å bli med! Med tanke på at både jeg å Geir har damer så er nok sofaen disponibel til eventuelle nachspiel "rotter" ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal dere dra med dere kvinnemenneskene også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : : haha : "skal dere dra med dere kvinnemenneskene også?"

 

Ingen fare Glenn : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er oppslutningen blant folket ? Blir det virkelig bare 2 stk fra Haugesund sitt lokal lag så tar turen ?

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke jeg... etter helgas prestasjon så er det ikke akkurat noe penger igjen... svidde vekk alt.. har kanskje 5pund i lommeboka... så totalt brukte jeg vel 3600 norske på turen.. men gøy var det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører rykter om at det er amcar klubben som arangerer dette ?

 

 

Skal de knø båten full med amcar biler å drive med like usmaklige saker som de gjorde på motorama messen i haugesund ? ( endre på peopels choise listen slik at de fikk inn noen amerikanere )

 

 

Liker ikke den klubben ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører rykter om at det er amcar klubben som arangerer dette ?

 

 

Skal de knø båten full med amcar biler å drive med like usmaklige saker som de gjorde på motorama messen i haugesund ? ( endre på peopels choise listen slik at de fikk inn noen amerikanere )

 

 

Liker ikke den klubben ...

 

Kjenner en i styret i amcar klubben (jobber med han) og han har ikke nevnt noe om dette... Skal ta en tlf til han i kveld å høre...

Uansett så er det jo mangen bra stands slik som f.eks vacn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.