#26 Skrevet Januar 20, 2005 Kjenner en i styret i amcar klubben (jobber med han) og han har ikke nevnt noe om dette... Skal ta en tlf til han i kveld å høre...Uansett så er det jo mangen bra stands slik som f.eks vacn Hei, Haugesund Amcar klubb er en av de som er med å arrangerer dette. De tar seg blant av utstillingen. Der er det litt forskjellig, Amcar, engelsk, og tyske biler, og 2 biler som folk på dette forumet liker sier ikke mer. Men det viktigste er at folk stiller, med de tilbakemeldingen jeg har fått, er det mange fra Vw-Audi Club som kommer. Og som nevnt VW-Aud Club har egen stand på denne turen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 21, 2005 jaja Skal nå bli morsomt å se hvor mange vi får inn i denne lugaren på party hehe -Tror ikke det er slikt det kommer til å se ut : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 21, 2005 jaja Skal nå bli morsomt å se hvor mange vi får inn i denne lugaren på party hehe -Tror ikke det er slikt det kommer til å se ut : Hehe... Er det et slikt rom vi skal ha ? Er nok fare for at familie faktoren blir noe redusert når vi ankommer dette rommet :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 1, 2005 Er det ingen her fra som skal være med asså ? Blir jeg å Geir og kanskje 4 kamerater av meg... Jan Sagstad holder på å ser om han klarer å skaffe et rom til de! (Takk for det)! Er forresten 90% sikker på at det var han som ringte :D (Sov pga sykdom) Dette blir helt topp! *Glede meg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 10, 2005 Da var torsdag`n kommet og nå er det bare til å vente til i morgen Vi er 6 stk som reiser (4 kamerater av meg som ikke er medlem i vacn) så stor fare for at det blir en kjempe helg Bare å håpe at det ikke blir storm og at en ikke blir dårlige av f.eks for mye alkohol inntak Faren er iallefall til stede Vi skal ta godt med bilder IYYYHA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 13, 2005 Nå hvordan var turen , referat?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 14, 2005 Nå hvordan var turen , referat?? Var veldig få biler om bord... De som var der var pene Ellers kan jeg nevne at det ble en del festing på lugaren til jeg å Geir Tak,vegger & gulv har nok fått noen dl med champagne på seg ja Været var ok , forunteom natt til søndag da det var utrolig store bølger Men pga høyt alkohol inntak så overlevde vi bølgene..... Turen var konge.... Vi var ca 10 kamerater som hadde det kjempe kjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 14, 2005 Her kan dere legge inn hva dere mente om turen. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=19459 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...