#26 Skrevet Januar 6, 2005 Må bare sikre meg plass, kan ikke gå glipp av vinterens happning her på vestlandet Og så får jeg 440,- til å kjøpe snop & sjokkis i Taxfreen Du kan også kjøpe tobakk og flytene stoff. Det som står på innvitasjonen at det ikke gjelder Alkohol og tobakk, gjelder i paraksis ikke. Ingen som sjekker hva du kjøper i taxfreen Dette har jeg sjekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 7, 2005 Det hørtes jo enda bedre ut. 'sintebrus' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 7, 2005 Ja det virker helt kanon dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 7, 2005 Ship o'hoi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 9, 2005 nå har eg bestillt plass t meg å fru! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 9, 2005 ka va prisen? og kor reise me i fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 9, 2005 bare ca 1 mnd til nå så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 9, 2005 Jeg skulle gjerne vært med dere, gutta, høres ut som en kjempetur. Dessverre avgikk lommeboka med døden i ettermiddag, etter regningene etterjula var betalt, så i påvente av ny lommebok, med innhold får jeg holde meg hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 10, 2005 ka va prisen? og kor reise me i fra? Bare å lese hele tråden det Ligger info under Jan S. sine poster -> http://www.vwaudi-club.no/files/MotorSkjerm.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 10, 2005 Bare å lese hele tråden det Ligger info under Jan S. sine poster -> http://www.vwaudi-club.no/files/MotorSkjerm.pdf ka program trenge eg t å lese *.pdf ?? adobe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 10, 2005 ka program trenge eg t å lese *.pdf ?? adobe? Ja.. Det er et gratis program, kan blant annet lastet ned herfra: http://www.adobe.no/products/acrobat/readstep2.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 11, 2005 nå har eg bestillt plass t meg å fru! Biletter til meg og min frue er også i boks: ja : Flere fra Stavanger som har sikra seg plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 12, 2005 ARGH /#%")?=%"(#?` det ser desverre ut til at jeg må jobbe da men jeg får iallefall vært med på de neste lokallagsmøtene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 12, 2005 ARGH /#%")?=%"(#?` det ser desverre ut til at jeg må jobbe da men jeg får iallefall vært med på de neste lokallagsmøtene Sei opp jobben då Ved 1 mnd oppsigelsetid går det akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 12, 2005 Sei opp jobben då Ved 1 mnd oppsigelsetid går det akkurat har du en jobb til meg kanskje? må ha noe å leve av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 12, 2005 Ok, nok om jobbsituasjon i denne tråden. Hold oss til topic og diskuter Englandsturen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 12, 2005 Litt tidelig å begynne å pakke men i den andre tråden så påpekte Andreas hvor viktigt det var med pass... Var ikke så veldig sikker på hvor det var så måtte finne det frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 13, 2005 Da har jeg og bestilt billetter til meg og fruen, så nå blir det bare å sitte å vente i spenning på å få reise . Så håper jeg og at alle stormene som har vert på vest landet har fått blåst i fra seg litt til vi skal reise, slik at vi får en fin tur over til Newcastle Til alle dere som ikke gidder å være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 13, 2005 Da har jeg og bestilt billetter til meg og fruen, Er det "fru Cato" eller Tore Egil du mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 14, 2005 Nei ikke denne gangen blir det med en ekte fru, altså fru Cato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 14, 2005 Det er som det alltid er: Ekte varer er best.(sorry Tore Egil ) Og så langt er det 6 stykker fra Stvanger som er med? Noen flere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 14, 2005 Det er som det alltid er: Ekte varer er best.(sorry Tore Egil ) Og så langt er det 6 stykker fra Stvanger som er med? Noen flere?? Er bare 2 stk fra Haugesund som reiser foreløpig.... Hmm.. Må klare og få med noen flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 14, 2005 Jeg skal være med. Drar med meg en kompis også. Tror dette blir konge, gleder meg som en liten unge : ) Skal bli gøy å treffe likesinnede fra både vår og andre klubber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 14, 2005 Er det satt noen dato for påmelding? Er ikke sikker på om jeg kan være med. skal spre ryktet om turen i madla leieren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 14, 2005 Er det satt noen dato for påmelding? Er ikke sikker på om jeg kan være med.skal spre ryktet om turen i madla leieren. Siste frist er når det er fullbukket. Men blir du blant de siste får du lugaren over propellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...