"Autofil" tur til England 11-13 februar

Anbefalte innlegg

Tommy har bestilt lugar t meg og han så då e me og med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp det stemme det. Det jo litt greit at Cato vil dela fru"Tore Egil" litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynne å føla meg som ei flyfilla nå.. :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe men du like det litt og :D

Du får jo i både pose å sekk : smil :

Men vis du absolutt vil at jeg skal holde deg i hånda på Båtturen så kan vi sikker alltids få til det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om eg lige d ja. Det kan du skrive opp kan eg få holda dokke begge i hendene :D:D:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal si dere er i full gang å planlegge turen :D

1 dag nærmere for hver dag som går nå. Blir alle tiders tur dette, en fin vitamin innsprøyning for bilinterresen en ellers grå februar måned :)

 

Så da er vi 8 stk fra Stavanger så langt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sista eg hørte va at dorr e follt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja. Jeg har iallefall sikkra meg to billeter, så kan dere andre står på kaia og angre :nana: når båten går.

*Gleder meg*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på firmatur en hel helg(solstrand spa hotell) i februar! Så skal kamerat ha 25 år`s dag i februar. Så skal vi til england denne helgen ;) Deretter reiser jeg en uke til syden....

 

Februar blir en DYR måned m/masse opplevelser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kameratgjeng ville være med , men når de ringte i dag så var det fullt! Ingen som har mulighet for å skaffe flere lugarer/biletter ?

 

Og nå nærmer avreise seg seriøst :D Fri både på fredag/mandag er fikset!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vel, nå er bare 1 døgn igjen til turen : cool : Håper dette blir en alle tiders tur og så kan dere andre angre at dere ikke blei med :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vel, nå er bare 1 døgn igjen til turen : cool : Håper dette blir en alle tiders tur og så kan dere andre angre at dere ikke blei med :nana:

 

YES !!!!

 

Visakort/Pass og noe klær er pakket så nå er det bare å innstille kroppen på en del inntak av kaffe & alkohol :D :D

Skal handle meg noen båtsyke tabletter i morgen også sånn i tilfelle ;)

 

Hva vær er det meldt forresten ? Storm med orkan i kasta ? :D

 

Pop anlegget er pakket slik at vi kan ha fest på den kjekke lugaren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pop anlegget er pakket slik at vi kan ha fest på den kjekke lugaren :)

 

Da vet vi hvor vorspielet blir :D: gb :

Selv blir det bare en liten sekk og reten av det man trenger til å fukte strupen fåes jo kjøpt i "paradislandet" ombord :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan var turen da Hans-Petter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turen var bra den sett med STV lokallags øyner. Motormessen fridde ikke helt til forventningnene. Det pga noe korte tid vi i fra Stvanger fikk til å undersøke den. Kun 1,5 time på fradagen tillegg til å rekke taxfreen før den stengte, 2 timer før vi gikk i land i Newcastle og et par timer i dag. Jeg hadde kanskje ikke aller største interrese av messen, siden jeg ikke hadde noe planer om å kjøpe noe der. Sånn fest-messig så var det fredagen som tok av. (bilder kommer) og så var det å traske rundt på et kjøpesenter i noen timer på lørdagen og ombord i båten igjen og spise en middag som tok laaang tid. (pga noe dårlig service fra servitørene) Og litt for mye bølger på tilbakevien som ødla en god av fest stemningen. (sterk kuling til liten storm) Så det blei litt tidlig kveld på meg mens noen holdt det litt gående lengere. Men midt på natta i halv fire tiden våkna jeg til liv og gikk i baren og kjøpte meg øl. Da var det kun det mest hard-barka folka som var igjen så det blei en time før jeg la meg igjen. I dag var det å sove, spise frokost og handle i taxfree. Bra sosial tur for oss i Stavangerlokallag, noen andre VACN folk var ikke i så mye kontakt med (hilste på Jan S fra Bergen da) da det så ut som de forskjellige kjørte sitt opplegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å der var jeg hjemme!

Vil påstå at motor cruiset ikke var slik jeg hadde forestilt meg det , men herregud for en fest tur ;)

Så alt i alt så var turen vellykket! Var LITT mye bølger i natt , men alkohol inntaket gjorde at det gikk bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.