Agder: Noen som skal på Hovedtreffet 6 & 7 Juni?

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

 

Det har seg slik at jeg blir i Kristiansand noen uker fremover, også den helgen hovedtreffet pågår. Planen var å ta med egen bil, men da det blir vanvittig mye kjøring fra Kristiansand - Trondheim (Hente bil) - Våler - Kristiansand lurer jeg på om jeg skal droppe å ta med bil i år.

 

Er det noen her som har tenkt seg oppover på treffet på Fredag eller Lørdag som kunne tenke seg å ta med 1 stk trønder i bilen? :P:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver å planlegger å ta turen fra Kristiansand, og det er ikke umulig at jeg skal fortsette til Trondheim etter treffet.

 

Avreise blir vel Fredag tipper jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal og på hovedtreffet ja, satse på samkjøring fra tidlig fredag kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det seriøst ikke flere som skal???

 

Johan analyse this?

Rune Will i fletta?

Carl E politiet?

Tommy S x 2 familie og south park edition?

Frode G m berlinmuren?

Carl Salmaker?

Terje H med stort hus i Kristiansand?

Geir diffknekkit?

Broren til geir med fotløs chip?

 

Gnomer alle mann, hiv dere med, gooood stemning ;)

 

:tilber: :tilber: : rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal kaanskje,får se ann litt fremover.hadde vært kult å fått testa Skodaen på bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal og på hovedtreffet ja, satse på samkjøring fra tidlig fredag kanskje?

 

Jeg jobber den fredagen, så blir ikke avreise før etter arbeidstid for meg.

 

Ska også plukke opp lillebror i Skien som har sin siste eksamensdag den fredagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump...

 

Ingen fler som skal??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy S x 2 familie og south park edition?

 

Timmi !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal vertfall, selvom bilen ser forjævlig ut fortsatt, skal kjøre på bane: smil :!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det, ny deltaker :P

 

2 familie Tommy?? Har du glemt en eller blir den minste igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer dessverre ikke til Våler i år. Litt vemodig, siden jeg har vært der hvert år siden 2001...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg har tenkt litt på en ting, hvis en skulle være så uheldig og smelle bilen skikkelig på banen, hva gjør man da? Viking/falken blir vel fort noen tusen om du skal ha bilen helt hjem...

Kan jo ta bilen på tilhenger, men da må det bli en riskoker som trekkbil, hvor populært er det og komme med:p?

 

Har også vurdert og ta bilcrossbilen med opp (Er ikke en av disse halv-vraka som bråker mer enn de går, denna er nesten finere i lakken enn audien jeg har til veien, selv om ikke den heller er mye og skryte av...) Men da kommer neste problem, Audien min er bare godkjent for 1200kg i vognkortet, noe som blir litt snaut for en bilhenger + en golf...

Da må riskokeren nok en gang trå til i tilfelle....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neinei, nå må du slutte, greier ikke å smelle en 90Q 2.3 der ass :D da er du god..

 

Jeg har kjørt på hvert banetreff jeg har vært på, med bilen jeg kommer og drar hjem med.. kjørt ut har jeg og, så det ordner seg nok..

 

Bruk 90èn du :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle greier å kjøre ut eller ødelegge bilen på andre måter, hvis man har for store horn i panna... Hvis bilen er i teknisk god stand, og du ikke kjører som om du skulle ha stjålet mye mere enn både bil og bensin, så holder bilen fint.

 

PS: Husk å sjekke/skifte bremsevæske! Hvis den er dårlig, så får du ikke lov til å kjøre på banen. Husk også å ta med hjelm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm god teknisk stand kan diskuteres, er flere ting som burde vært gjort med motor og drivverk, men det har jeg ikke planer om og gjøre, da motoren skal byttes ut med noe større noe rimelig kjapt.... Det som hvertfall er veldig slitent er ventilløftere, toppdekselpakning, radiator clutch og dempere foran...

 

Men bremsevæska skal jeg få bytta, den er rimelig svart, og aner ikke når den har vært bytta sist...

 

Har sendt mail til styret, med spørsmål om og kjøre bilcrossbilen, og fikk etter litt om og men lov til og kjøre den der oppe, må dog rigge den med kjørelys....

Blir nok og ta dennne på henger bak en venn av meg sin bil hvis jeg klarer og få overtalt han til og bli med;)

 

Skal nok klare meg fint, får slenge med alt jeg har av både deler og verktøy til audien, så kommer en seg vel hjem;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer dessverre ikke til Våler i år. Litt vemodig, siden jeg har vært der hvert år siden 2001...

 

synd det per. kommer til å savne dere der oppe. hvem skal passe grillen da:p.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er desvere i bulgaria akkurat da:(

rekker akkurat rudskogen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi overtar "nytt" hus i Kristiansand på fredagen, så det kan bli vanskelig å

komme seg på treffet i år.....

.....men i følge kona var det ok for henne at jeg reiser opp, så hvem vet :)

 

Morten - husk å ta med slepetauet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Change of plans, her blei det bugrun istedet.

 

Om noen vil ha med partyteltet oppover så ligger det fortsatt hos meg.

 

Terje: Prøver å huske på å overlevere det når du har flytta inn i nytt hus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Change of plans her og - Henter bilen og kjører nedover til treffet fra Trondheim - Våler for egen maskin. Om noen vil slå følge på tilbake til Kristiansand igjen søndag er jeg fornøyd med selskap da jeg aldri har kjørt den veien før :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten - husk å ta med slepetauet ;)

 

hehe. ja ligger klart, men håper ikke urquattroen stopper da.

 

men ble jo et lite h......... ifjord med 80'en så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg å får kaste emg på denna da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, pigg med du og Erik.. hyggelig med flere folk :P

 

Terje, drit i alt og bli med, setter en spiss på kvelden med mobbingen oss imellom, tror forresten du sa du skulle i fjor, og da må du være mann for ditt ord ;) Så kan vel dama gnikke hus, og slenge opp bilder imens vel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Terje, drit i alt og bli med, setter en spiss på kvelden med mobbingen oss imellom, tror forresten du sa du skulle i fjor, og da må du være mann for ditt ord ;) Så kan vel dama gnikke hus, og slenge opp bilder imens vel :)

 

Hehe, ja det kan fort bli sånn ;)

 

Tror du at den gamle røysa av en bil du har klarer en så lang tur da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom med kinnet ditt du, så får du vende det andre til rett etterpå, du trenger straff :D

 

Har ett ørlite håp om at dassen min tar meg hele veien frem ivertfall.. Din sau :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.