#26 Skrevet Mai 24, 2009 kom med kinnet ditt du, så får du vende det andre til rett etterpå, du trenger straff Har ett ørlite håp om at dassen min tar meg hele veien frem ivertfall.. Din sau Hehe, regner med du skjønner ironien min, kjekken Vi har solgt leiligheten, med overtagelse på onsdagen (3/6), så jeg må bare være med på overtagelse av huset på fredagen, så det kan være en god mulighet for treff... Kona sier fortsatt at det er ok at jeg reiser til Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 24, 2009 Ja, venter spent på om du sier ja til Våler-..- Så kan du komme innom her og mate TTèn med mer trykk først vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 25, 2009 Ja, venter spent på om du sier ja til Våler-..- Så kan du komme innom her og mate TTèn med mer trykk først vet du Nå vil jaggu meg kona være med til Våler = Det ser ut som vi blir med opp Hva med partyteltet, det må vel med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 26, 2009 Haha.. Konge,, Teltet skulle jo gjerne blitt med ja, men jeg har ikke plass Skal ha med banehjula i år og, denne gagen MED bolter som passer.. Står lastebilen din stille i år eller Terje For det er vel neppe plass til mer enn en saks og kam i TTèn Det var hyggelig, få med deg Kongsbergs store sønn og nåda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 26, 2009 Haha.. Konge,, Teltet skulle jo gjerne blitt med ja, men jeg har ikke plass Skal ha med banehjula i år og, denne gagen MED bolter som passer.. Står lastebilen din stille i år eller Terje For det er vel neppe plass til mer enn en saks og kam i TTèn Det var hyggelig, få med deg Kongsbergs store sønn og nåda Jeg har donert A6´en til min bror, men det er mulig at jeg kan låne den. MEN da må vi ha tak i en sjåfør til den, jeg har tenkt å kjøre TT Har sendt en sms til "Kongsberg", så får vi se hva han sier.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 26, 2009 (endret) Change of plans, her blei det bugrun istedet. Om noen vil ha med partyteltet oppover så ligger det fortsatt hos meg. Terje: Prøver å huske på å overlevere det når du har flytta inn i nytt hus. Hei ! Kan jeg hente teltet, denne eller neste uke ? Vi prøver å få det med oppover til Våler. Kanskje du kan sende meg mobilnr. på PM ? Edit : Så nå at du har et nummer i signaturen, prøver det i ettermiddag ;-) Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 30, 2009 Jeg og bruttern kommer i år igjen. Blir ikke kjøring denne gangen heller, men får se endel og grille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 31, 2009 Jeg skal og på hovedtreffet ja, satse på samkjøring fra tidlig fredag kanskje? Noen som har planlagt "samkjøring" ? Jeg tror ikke at vi kommer før på lørdagen, men prøver på fredag... Satser vi på å få det samme området på campingplassen som i fjor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 31, 2009 jeg drar i ti tiden på fredags formiddag, sikrer oss en god plass på campen Terje , hvis noen vil kjøre sammen med meg må de skrike ut Håper på å rekke tønsberg/Horten klanen før de drar kl. 12 fra området sitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 31, 2009 Heisann! Vi kjører i fra stavanger i 8 tiden på fredags mornings. Sikkert +-10 biler. Pleier alltid ha en stopp på Biltema i Kristiandsand når vi kommer der. Hvis noen vil følge med kolonna vår i fra der må dere bare det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 31, 2009 Da har jeg avtalt med Roy at jeg prøver å få hentet party-teltet på tirsdag. Er det noen som kan ta det med opp til Våler ????? Jeg kan levere det på døren hvis det er noen mellom Kristiansand og Tvedestrand som har mulighet....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 1, 2009 Jeg kan ta det om ikke noen andre kan. Men siden jeg kommer seint på kvelden, og kan ikke garantere at jeg i det hele tatt skal opp dit før torsdag\fredag. Planen er jo at jeg skal opp dit, men ting kan jo skjære seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 1, 2009 Hæ? hva mener du Carl? Kan du ikke bare ta deg fri fra UIA da? Kom med på fredags formiddag du og vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 2, 2009 hehe, skulle jeg gjerne gjort, men har eksamen på fredagen. så blir sittende noen timer på den, også er vel broren min på jobb. Men vi kommer, kan jo ikke gå glipp av vwaudi treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 2, 2009 Hvor skal folk sove hen da? telt på campen for de fleste her eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 2, 2009 De fleste herfra camper på campen v banen ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 3, 2009 Da har Terje vært å lagt igjen teltet og litt gummi på asfalten her i grimstad . Så jeg tar det med, men hvis noen andre som skal tidligere opp har lyst til å ta det med er det bra. Hørte noe om regn i helga, så da er det kanskje kjekt å få det opp så tidlig som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 10, 2009 JOJO:) Takk for ett hyggelig treff til dere få som faktisk kom, og nikolai må sove over neste gang for å få pratet med oss Snacks med litt sprit hos trøndergjengen, det satte iallefall fart i undertegnede :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 10, 2009 Selvom jeg bare var der en tur på søndagen så hadde jerg det jævla gøy;) Gøy og få testa bilen på bane, selv om jeg føler at bilen min var blant de styggeste der oppe: flau : Planen var egentlig og ta turen opp tidlig på lørdagen og overnatte på campen, men pga heftig fyllesjuke på lørdagsmorran orka jeg ikke dra før seint... Og da overnatta jeg heller i oslo, i stedet for og stresse med og få satt opp et telt oppe på våler midt på natta:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...