Anbefalte innlegg

Da kom den i posten (igjen), den kjempe kjekke eu godkjenningen... : gråter :

Hadde ikke gjort noe om dei hadde gløymt å sende den i år....

Må vel begynne å belage meg på en kjedlig utgiftspost, godkjenning av ratt, senkesett felger, og ikke minst turbo, ska levera inn bilen først for å sjå ka dei terpe på!!! ikke sikkert dei bryr seg, variere på kor u levere bilen hen!! fleire så slitt me eu-o'en???

Og Godkjenning av div ting hos biltilsynet???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss du leverer den inn til Dueland så er ikke de så nøye etter som jeg har forstått av en arbeidskamerat som har alle firmabilene til faren sin innom der..

 

billig er det, men jeg er ikke 100% fornøyd med reperasjonen jeg fikk utført der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenne te da me dårlig verkstad, prøve å ungå levers bilen inn, har en bekjent så tar seg av skruing... men dessverre må u levera bilen inn på eu-ok (vist u ikke har kjempe gode kontakta).. Vil isåfall ikke levera bilen inn te biltilsynet, sjølv om noen av dei så e der ikke har alt for god peling! Då må u isåfall ha papira i orden!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dueland godkjenner også han :) holdertil vedsiden av AIS, deler bakgård med Laastad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, kansje eg må ta turen ditt, e vel et fett kor en levere bilen på da førsta forsøket.. Har u levert bilen der før kansje??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leverte den der til ettergodkjenning og rep. av det sannes og co fant... leverer den ikke inn på sannes igjen vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe e da virklig ingen verkstad så har bra rykte?? E da et eller to vw verkstadi by'n??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare Sannes & Co, som er offisielt.. Dueland jobbet på VAG før som verksmester etter hva jeg forstod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E da vw så ligg me buss stasjonen?? meina eg såg et vw skilt der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannes & Co ligger rett oppforbi Flotmyr Buss stasjon ja, vedsiden av Tito.

Dueland er mer skjult, har ikke skiltet seg så godt, men de ligger vedsiden av AIS, der er det en nedlagt bensinstasjon greie, på baksiden av det bygget finner du dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss du leverer den inn til Dueland så er ikke de så nøye etter som jeg har forstått av en arbeidskamerat

 

Siere ikke dette ganske mye om kor useriøse dueland e då da, visst mye galskap berre renner gjennom. Har kje hørt noe om dueland angående EU kontroll jeg da, men d må vell værr kjekt å ha ein bil i orden o, så ein slepp å få mangellapp når ein blir stoppte i kontroll i ny og ne.

Ka gale e d som har skjedd på sannes da glenn ove siden du ikke skal inn der igjen??? Har vore der opp til fleire gonger og har ingenting å utsette på verken service eller pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, ang. dueland så er det bare noe jeg har fått hørt av en som har bilene til firmaet der inne, men vet ikke hvor "utbredt" det er.

 

Ang. Sannes så har jeg en ting å utsette på dem, og det er pris! servicen er ingenting å si på men prisen er doblet iforhold til andre plasser;

2eks.

 

3 hjullagre måtte byttes på bilen min:

Sannes & Co; 5490,- inkl mva.

Dueland: 2900,- inkl. mva.

 

Ny Starter:

 

Sannes & Co: 2600,-! ink. mva.. nevnte ingen retur ordning (pant på starter er 300)

Mekonomen: 1500,- inkl. mva og pant.

Hellanor; 1600,- inkl. mva og pant.

Både Bil Xtra og Ais, lå i samme prisgate som Mekonomen.

 

Dette er samme Bosh Starteren, eneste forskjell er at Sannes sin har vert innom en fabrikk til å fått VW Audi logoen stemplet på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siere ikke dette ganske mye om kor useriøse dueland e då da, visst mye galskap berre renner gjennom. Har kje hørt noe om dueland angående EU kontroll jeg da, men d må vell værr kjekt å ha ein bil i orden o, så ein slepp å få mangellapp når ein blir stoppte i kontroll i ny og ne.

Ka gale e d som har skjedd på sannes da glenn ove siden du ikke skal inn der igjen??? Har vore der opp til fleire gonger og har ingenting å utsette på verken service eller pris :)

 

Viss du har fått service på Sannes så må du f*en meg vært heldig... Er rettuslett en SKAM at det er de som har Vw/Audi...

Og prisene deres er dyre , de er lite samarbeidsvillige og at mottoet deres er : haha : "Med kunden i fokus" !

 

Har hørt utallige historier om Sannes... De har jo gått ut med at de er i full gang med å "rette" opp dette å at alt skal bli bedre så de fortjener kanskje en kjangse...

 

Mamma skal kjøpe seg en helt ny Audi A3 i begynnelsen av 2005 og da kommer vi nok til å kjøre til stavanger å kjøpe den! Slik at Sannes ikke får omsatt de hundre tusene bilen koster ;)

 

Men for våres/deres del så får vi håpe at mye skjer å at de får igjen sitt bra rykte :)

Åsså får vi håpe at de ikke går på samme smellen som haugli bil :P :p :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke spesielt dårlige erfaringer med Sannes jeg heller, både hyggelige og hjelpsomme i kjelleren... Kanskje ikke de billigste men heller ikke så avskrekkende dyrt synes jeg. Tror ikke akkurat deler er så mye billigere hos andre VAG forhandlere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forhandlere er generelt sett overprisede.. og leter du litt sparer du mange tusenlapper på akkurat de samme delene hos noen andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde en gammal 190e som ble levert in te ein i ølen elle.no en kamerat så tok me bilen min og fixa det..

denne var endel rust og diverse dritt på så eg va redd egg ikkje kom så langt på ett altfor seriøst verksted hehe.

fikk bare mangel på bærekuler (tror eg det hette) på begge sider fremme for disse var sinnsykt dårlige.

skifta dei sjøl og viste bilen hos bilmarkedet (når dei holdt til ved naf)

dei så at bilen var senka og det var 17" felger på men sa ikke no på det.

fikk inntrykk av at dei ikke var så nøye så jeg har vist andre biler der også,,men dette er lenge siden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et intrykk på at dei ikke bry seg så mye no heller, men treff u den rette personen så e helvete laus : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hundseid Bilverksted i ølen var min reddning ikke tvil om det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhh, ka hadde u problem me då??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det så va gale så han ikkje merka/overså: senkesett stod ikkje i vognkort, speedometer virka ikkje,

vinduspylere defekt, sotå bakruta, felger dekk, badlook list front, co testa han ikkje eingang,turbo har eg nå i vogn kort men bare opp til 130hk (16v bremser) nai allså fyren brukte toppen 10min på å gå over an..snakk litt piss me han så brude det gå bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, me får satsa på at det går bra då.... levere bilen på service samtidig så kansje dei ser da litt mellom fingrane, da viktigaste e vel at bilen ikke ramler i saman og at bremsene fynke??? for turboen kunne eg ha montert ette eu-ok... da einaste eg trur bilen ryke på e avgass'en, i og med kata e token vekk.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp jepp då va bilen eu-ok for to nye år, måte berre skifta en ABS føler og skifte ratt, noe så e gjort på et blunk : ja : Fikk to ener feil for mono viskaren så står litt feil og mangel på skilt lys bak :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte sende bilen til Sannes for ett par år siden jeg også etter at diverse bilverksteder i haugesund/karmøy ikke fant ut av feilen (deriblant dueland). Er fornøyd med Sannes så langt og kommer til å bruke de framover. Har lite penger på kontoen uansett hvor jeg handler deler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns nå sannes er _litt_ stive i prisen, men har man råd så.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de vet hva de skal ha for delene. Handler jo seff andre plasser hvis prisen er vesentligt mye billigere. Det e det ikkje tvil om.

 

Hadde faktisk gammle audien min hos sannes i nesten 5 mnd, men kan ikkje legge skylda på de. Hadde automatkassen til overhaling i halden(!?) og de tok sin tid... Hadde nesten glemt ut at jeg hadde bil når sannes ringte meg opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.