Weitec Ultra-GT 60mm dempere og fjærer til Golf 1

Anbefalte innlegg

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=12214&ASP=5451536&Type=VW&Model=Golf&Year=1983&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=5451536[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1983[O]amp;Varegruppe=0552

 

Passer alle motorstørrelser.

GTI senkes 40 mm fordi GTI er originalt senket 20mm.

 

Weitec Ultra GT:(komplette senkesett med støtdempere)

 

MYE FOR PENGENE!

Weitec Ultra GT gir deg komplette senkesett av bra kvalitet til fornuftige priser.

Sammenliknet med vanlige senkesett (kun senkefjærer), gir et komplett senkesett bedre resultat med tanke på kjøreegenskaper.

Dette settet består av de samme senkefjærene som i WEITEC SPORT SPRINGS, men det leveres også med spesialtilpassede støtdempere som harmonere med de korte fjærene.

Komponentene som er brukt i støtdemperne som medfølger i Ultra GT-serien, er moderne og av høy kvalitet, som igjen sikrer lang levetid og perfekt tilpasset Weitec sport springs. Takket være konstruksjonen i støtdemperne med "Twin pipe" gass-system, vil ikke kjørekarakteristikken endre seg og ingen justeringer er nødvendige.

Med Weitec Ultra GT senker man ikke bare bilen, man beholder også komforten fordi støtdemperne jobber riktig i forhold til fjærlengden.

 

De er Brukt, og har vel gått rundt 600mil. Vil si det var meget godt og sportslig å kjøre med, men siden jeg monterte Coilovers for å få min helt ned på bakken, så trenger jeg ikke lenger disse. Selges til Høysbydende. Nypris er 4100kr, Gi bud!

 

Perfekt for deg som vil ha bilen til ned i "normal" høyde med masse kjøreglede.

 

20032009797%20(Medium).jpg

18032009786%20(Medium).jpg

 

Min bil med 15" og 195-50 dekk mener jeg å huske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

buuuhuuump!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som trenger detta altså? Går billig hvis noen føler for et litt "bedre" understell mtp kjøreegenskaper osv enn billige coilovers.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen da! Syns noen kan hente dette altså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges billig hvis noen trenger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen bilder av bilen med litt feil dekk dim, og weitec understellet.

 

195/65-15 sitter på felgene på bildene.

18032009786 (Medium).jpg

20032009797 (Medium).jpg

20032009798 (Medium).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av selve settet. Kunne nok trengt å fått en kjapp kattevask og litt sort maling/lakk før montering. Men typisk at metall blir slik etter et par mil på osloveier om vinteren.

senk1.jpg

senk2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! ingen som vil ha einseren sin litt mere sportslig å kjøre, uten å satse på coilovers? Disse er definitivt mye mere behagelige å kjøre med enn coilovers! Men igjen så blir de for høye for min del sammen med 13".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har disse liggende enda jeg. Selges billig om noen trenger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Noen som vil ha for en 500'lapp? Ligger fortsatt i hylla :)

Hadde det vært søppel hadde jeg selvsagt kastet det, og ikke prøvd å selge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500kr for senk til golf 1?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.