VACN @ ACR 18-19 Juli - Hvem skal?

Anbefalte innlegg

Trefftråd

Hvem har tenkt seg nedover? Hadde vært morro å fått til ei skikkelig feit kolonne nedover! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal, men ikke med egen bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med om økonomien holder mål.. Var i Riga i helga.. hehe

Hadde vært litt kult om Jetta'en var ferdig til da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe jeg mener alle burde sette av tid/penger til. Historisk at det er første VACN treff på nordeuropas beste asfaltbane! Etter å ha vært på jubileumstreffet til VACN på Rudskogen i høst er det ingen tvil om at dette kommer til å bli heeeelt konge!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ kommer nokk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ hoppe på i bjerkvik, og sikkert mange andre om været e godt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok åsså med=) håpe golfen har fådd ny farga si då=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg kombinerer dette med campingturen til sverige/finland så jeg blir nok også med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Im in!!:)

 

Skal kjøre Crafter...;) Til Bjerkvik, så A4 videre...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner vel dette å nærme seg med stormskritt snart, hva planlegger folket med turen? Avreise når? osv.

 

Jeg vurderer enda om jeg skal ta meg ei uke i sverige på ferie med vogna før jeg stikker over til ACR, men det er godt mulig jeg ender med å kjøre direkte fra Tromsø siden "de som skal være med" ombestemmer seg annahver dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nedover jeg og :) Blir det kolonne så hiver jeg meg på ifra Målselv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Im in!!:)

 

Skal kjøre Crafter...;) Til Bjerkvik, så A4 videre...:)

 

Feil...

 

Blir desverre ikke å komme:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er det noen som har plass til 2 stykk sørover? Kun sørover da vi drar vidre på ferie etter ACR. Ta kontakt på 95733416 eller send en pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er det noen som har plass til 2 stykk sørover? Kun sørover da vi drar vidre på ferie etter ACR. Ta kontakt på 95733416 eller send en pm.

 

Har muligens plass til 2 stk, fra takelvdalen da ca. 10 mil fra byen, mot narvik. Hvem er det snakk om? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg og dama, men hadde kanskje vært best fra byen av siden vi har litt bagasje med oss. Men jeg skal ha deg i bakhode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått skyss nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig har jeg fått fri til å dra på fredag!! :P Pokalene er ferdig blåst, sandblåst og gravert :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise for meg,dama og Jørgen Hagerup blir 0930 på fredag fra tromsø for å rekke 1400 ferga fra skarberget. Det er nok flere fra tromsø som blir å reise da og evt senere. Ta bare kontakt på 95733416 de av dere som hadde tenkt å hive dere med fra innlande og bjerkvik område ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se når og om jeg kjører, har ikke lagt planen helt enda.. vurderer enda om jeg skal ta vogna eller ikke.. og om jeg skal ta noen dager ferie i sverige på vei hjem!

Ringer hvis jeg plutselig finner ut at jeg møter dere på bardufoss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg, Tom og lillebror kjører 06.00 på fredagsmorran. Ring meg på 92436638 hvis noen er interessert i å slå følge :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med de som kjører 09.30 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjører med vogna på slep så jeg orker ikke engang å prøve og kjøre sammen med dere.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.