Bestilling av Lokallags Genser :)

Recommended Posts

Da er endelig dette avklart.

 

Genserne blir marineblå med sølv brodering. Pga størelse er det desverre ikke mulig å få til omrisset av Mjøsa på disse.

 

De blir brodert med VW-AUDI CLUB NORWEGEN på bryst, ca 11 cm stor logo (6000 sting) og VW-AUDI CLUB NORWEGEN MJØSA LOKALLAG på rygg (17.000 sting)

 

Prisen blir som følger: 350kr pr genser, de finnes i størrelsene XS, S, M, L, XL og XXL.

 

Disse genserne er ikke noe vi kommer til å lagerføre, de bestilles opp etterhvert. Dette gjør at vi må bestille minimum 10 stk om gangen.

 

Jeg kommer til å ha 1stk i L og 1stk i XL liggende noen dager fremover om noen vil prøve.

genser.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg skal ha en genser,enten xl,eller xxl:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg tar en i M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er de store eller små i størrelsen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skal svare deg ang størrelse når jeg får hentet de to prøvene uten trykk.

Har dem i hus i morgen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fått sett på størrelsene enda ?

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ha en i M ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ha 1 stk i XXL, hvis disse er STORE i størrelsen! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeg skal ha en i M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ha en i M:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestill en i M til meg også :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tar en i str liten elefant :D (XXL)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Får satse på 1 stk xl jeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En stk M str her :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sett meg opp på en i M også !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg må nok ha 1 stk i str XXl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da har jeg fått opp to gensere en i L og en i XL. Størrelsene virker greie.

 

XL passer fint til meg, bruker XXL i en G-Star hettegenser jeg har om dette kan gi dere noen indikasjon.

 

Alle som har sendt PM eller lagt igjen bestilling så langt i tråden er notert opp. Tar kontakt med dere ang innbetalingsinfo så fort vi bestemmer oss for å bestille. Det kommer til å bli satt en dato for dette.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sett opp en i L til meg du :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle som skal ha genser på første runde må ha gitt beskjed i denne tråden eller pr pm til meg innen:

 

FREDAG 15 MAI KL 15.00

Share this post


Link to post
Share on other sites

da skal jeg ha en i xl:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sett opp en i str : * L * på meg du - gleder meg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bestill 1 i str: L til meg du :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 stk. størrelse L her! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ha 1.stk i S og 1.stk i L :)

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.