#1 Skrevet Mai 5, 2009 Da er endelig dette avklart. Genserne blir marineblå med sølv brodering. Pga størelse er det desverre ikke mulig å få til omrisset av Mjøsa på disse. De blir brodert med VW-AUDI CLUB NORWEGEN på bryst, ca 11 cm stor logo (6000 sting) og VW-AUDI CLUB NORWEGEN MJØSA LOKALLAG på rygg (17.000 sting) Prisen blir som følger: 350kr pr genser, de finnes i størrelsene XS, S, M, L, XL og XXL. Disse genserne er ikke noe vi kommer til å lagerføre, de bestilles opp etterhvert. Dette gjør at vi må bestille minimum 10 stk om gangen. Jeg kommer til å ha 1stk i L og 1stk i XL liggende noen dager fremover om noen vil prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2009 jeg skal ha en genser,enten xl,eller xxl:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2009 jeg tar en i M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2009 er de store eller små i størrelsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2009 Skal svare deg ang størrelse når jeg får hentet de to prøvene uten trykk. Har dem i hus i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2009 Fått sett på størrelsene enda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2009 Jeg skal ha en i M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2009 Jeg skal ha 1 stk i XXL, hvis disse er STORE i størrelsen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2009 jeg skal ha en i M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 9, 2009 Jeg skal ha en i M:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2009 Bestill en i M til meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 9, 2009 tar en i str liten elefant (XXL) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 9, 2009 Får satse på 1 stk xl jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 9, 2009 En stk M str her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 10, 2009 Sett meg opp på en i M også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 10, 2009 Jeg må nok ha 1 stk i str XXl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 11, 2009 Da har jeg fått opp to gensere en i L og en i XL. Størrelsene virker greie. XL passer fint til meg, bruker XXL i en G-Star hettegenser jeg har om dette kan gi dere noen indikasjon. Alle som har sendt PM eller lagt igjen bestilling så langt i tråden er notert opp. Tar kontakt med dere ang innbetalingsinfo så fort vi bestemmer oss for å bestille. Det kommer til å bli satt en dato for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 11, 2009 sett opp en i L til meg du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 13, 2009 Alle som skal ha genser på første runde må ha gitt beskjed i denne tråden eller pr pm til meg innen: FREDAG 15 MAI KL 15.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 13, 2009 da skal jeg ha en i xl:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 13, 2009 Sett opp en i str : * L * på meg du - gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 13, 2009 bestill 1 i str: L til meg du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 14, 2009 1 stk. størrelse L her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 14, 2009 jeg vil ha en L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 14, 2009 (endret) Jeg skal ha 1.stk i S og 1.stk i L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...