Anbefalte innlegg

Lurte på hva innpresset er på Cup felgene som står på RS2.....kikket i oversikten men fant den ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på hva innpresset er på Cup felgene som står på RS2.....kikket i oversikten men fant den ikke.
Tror det er 50 eller 52 ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy flate....det svaret om raskt!!!!

 

Det hørtes bra ut, tenkte nemlig å bruke de til 1303 bobla mi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe logga meg akkurat på forumet og da var ditt innlegg øverst :) Hvis du lurer på noe om Porsche-felger så kan jeg det meste. Har trålet Ebay for spesielle Porsche-felger i omtrent 2-3 mnd nå. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, da vet du kansje hva som kan være fornuftig pris på et slikt sett med RS2 felger i helt grei bruksstand?...dekka er skrot..

 

De er 7X17 ikke sant? snakket med en som sa at de var bare 16"....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, da vet du kansje hva som kan være fornuftig pris på et slikt sett med RS2 felger i helt grei bruksstand?...dekka er skrot..

 

De er 7X17 ikke sant? snakket med en som sa at de var bare 16"....

Lurer på om innpresset på de kan være 55 jeg faktisk !! Slike felger med boss-dekk ville jeg ikke gitt mere enn 4-5 tusen for..kommer helt an på hvordan de ser ut. Kantkjørte,kast osv osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er 7x17" ET 55

Jeg har brukt et bremsekit fra Kerscher som er TÜV godkjent for 160hk, og det leveres med Porsche boltsirkel. Foran har jeg Kerscher justerbare fjærbein som er en del slankere enn de originale. Har også kjøpt originale Porsche spacere på 21mm foran og 35mm bak. Nå sitter hjula perfekt i hjulbuen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er 7x17" ET 55

Jeg har brukt et bremsekit fra Kerscher som er TÜV godkjent for 160hk, og det leveres med Porsche boltsirkel. Foran har jeg Kerscher justerbare fjærbein som er en del slankere enn de originale. Har også kjøpt originale Porsche spacere på 21mm foran og 35mm bak. Nå sitter hjula perfekt i hjulbuen!

 

Er vel org bredde på de skjermene dine Baard? Benytter du pinnebolter? er det noe Vwcarconsult har å selge?

 

Blir å bruke kerscher skiver\trommler på min til jeg får råd til et skivebremse kit. Har allerede slike justerbare fjørbein foran(bak er også underveis!)

 

Kjempe flott den 03`n din!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har originale skjermer ja, men carbonskjermer fra CSP står høyt på ønskelisten....

Jeg kjøpte originale Porsche spacere hos Autozentrum sport (22 644 911) og de spacerene har pinnebolter ferdig presset inn!

 

Baard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart rått med carbon skjermer, stigtrinn, lyktringer, fangere etc etc

 

 

.....bare en feil med carbon, prisen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.