Hjelp, med å velge farge til bilen min????

Anbefalte innlegg

Hei. Skal lakere bilen min snart, men klarer ikke finne noe tøff farge som skal passe samme med SVAR . Altså, har lyst på todelt farger Svart og en til (se bilde) må ha noe som passe sammen med svart.. Har dere noen forslag?

Det er en AUDI 100 som er bugd om til S4, skal ha på S4 skjermer, RS fangere, øyelokk, bakrute senker, M3 spoiler(liten leppe) :)

Takk på forhånd;)

farge test bilde.JPG

98062a09fc80fce9d92ac860b6962091.jpg

9c708b47e18c932b779c37c3e2f814ea.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville ha valgt svart nede og sølv oppe jeg da men ;) å ha den "tyngste" fargen oppe ser ikke pent ut i mine øyne.

 

My 2 cents ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville ha valgt svart nede og sølv oppe jeg da men ;) å ha den "tyngste" fargen oppe ser ikke pent ut i mine øyne.

 

My 2 cents ;)

 

Takk for forslag;) Det kan være også tøft;) det jeg ser for meg er fra første gand er svart og sølv. Tenkte skal spørre folk, får nye ideer^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere forslag??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ha en meget gjennomført og strøken bil for å slippe unna med todelt lakk, uten at det ser dust ut.

 

Hva med senk og felger? Er den så slitt i lakken at den trenger en hellakkering?

 

Tilfeldig bilde jeg fant med sort og sølv.

6hf5abn.jpg

 

og en til ... nesten sølv ...

sun_2tone-var_5-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ha en meget gjennomført og strøken bil for å slippe unna med todelt lakk, uten at det ser dust ut.

 

Hva med senk og felger? Er den så slitt i lakken at den trenger en hellakkering?

 

Bilen er senka, skal ha nye svarte felger med krom kant..

Lakken er ikke så ille, den er lakkert for 4 år siden tror jeg. Men må lakere RS fangere, bakrute senker, øyelokk,spoiler, 2xS4 skjermer.. Blir helt sikker helvettes farge forskjel+ at en som jeg kjenner lakkere bilen for 5 000 kr, så hvorfor ikke^^ Men takk for bildene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere forslag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert å gjøre det samme på min 100. Den er koksgrå, men er kommet litt rust her og der på nedre halvdel. kunne tenkt meg å lakke den sort nede opp til rutene. koksgrå og sort går som hånd i hanske. Men det blir nok ikke noe av for min del, så du trenger ikke å frykte 2 like 100'r. Har ikke noe photoshoppa bilder så vet ikke åssen det ville blitt. Men sikker på at det blir rått :).

 

evt. sånn som denne venton(norges råeste vento :) )

IMG_5659.jpg

IMG_5649.jpg

IMG_5644.jpg

 

 

Edit: jeg modda en i ps nå, fikk ikke mindre lyst til å lakke min nå :) synes det blei kult

IMG_6732redigert3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for forslagg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe flere tips? ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere forslag ønskes :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Last opp noen flere bilder i bedre kvalitet.

 

Men her er et supersjapt forsøk i noen andre farger:

 

413220.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du flere bilder.

Kan du lage en bilde med Svart topp og sølv nede og en med knall rød farge over hele bilen :)

Og noen du syns er fint ^^

Takk på forhånd!;)

10052009672.jpg

10052009673.jpg

10052009675.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

porsche slate grey og diamantsort.. meget pen combo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

porsche slate grey og diamantsort.. meget pen combo!

 

Det kan bli fint ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann :)

 

Etter å ha sett på bilen din i dag så stemmer jeg nok for å beholde original fargen...det er enklest og billigst med tanke på lakking i motorrom, innvendig i dører osv.

Ved et evt salg senere tror jeg nok også det er enklere å selge (til en større potensiell kjøpegruppe hvis du skjønner) hvis du holder fargen original.

 

Syns fargen var fin jeg..legg heller de penga i felg, senk osv..: smil :

 

Takk for hyggelig bil-prat og kanelboller forresten..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg mener også du bør beholde orginal fargen. evt visst du skal lakkere hele bilen så ta orginal fargen og legg til mer met. i fargen foreks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rødt og svart er jo fint sammen og vis man kjøper di svarte felgen med den røde kanten kan det jo bli jævla tøft. tror det er bbs felger dem jeg tenker på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor så mye dilldall? Behold bilen orginal som den er, og heller lakke den i EN knash farge..Hater RS fangere på disse bilene. Ja, jeg vet jeg har RS fanger selv, men den skal bort så fort jeg finner en ny org S6 fanger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du flere bilder.

Kan du lage en bilde med Svart topp og sølv nede og en med knall rød farge over hele bilen :)

Og noen du syns er fint ^^

Takk på forhånd!;)

 

slvsvart.jpg

 

Knallrd.jpg

 

I'm no no Chip Foose, så jeg har ikke snøring på hva som ser bra ut med twotones : flau : Men her er iallefall noe som ikke så så jævlig ut:

Jordbrunish.jpg

 

Er en del feil der men regner med at du får en ok ide fra dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann :)

 

Etter å ha sett på bilen din i dag så stemmer jeg nok for å beholde original fargen...det er enklest og billigst med tanke på lakking i motorrom, innvendig i dører osv.

Ved et evt salg senere tror jeg nok også det er enklere å selge (til en større potensiell kjøpegruppe hvis du skjønner) hvis du holder fargen original.

 

Syns fargen var fin jeg..legg heller de penga i felg, senk osv..: smil :

 

Takk for hyggelig bil-prat og kanelboller forresten..:)

 

Jeg tenkte på faktisk å beholde org fargen etter at jeg snakka litt med deg igår. Slepper å lakkere bilen innvendig osv.. Tror jeg lakerer den i org farge;) Og kjøper meg nye kant felger svarte inne og stor crome kant!?

 

Takk like måte, det var utrolig koselig å prate med deg også! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo-Are

 

Tusen takk for bildene! ;)

Tror jeg beholder org fargen jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

np, og høres lurt ut :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis sin:

 

cr6uvn59hsxng3bsnokq.jpg

 

7z9kc7h2wmld31fwwc35.jpg

 

vil si den fargekomboen er spesiell, men kul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.