Fin front til Golf IV m.fl.

Anbefalte innlegg

Ikke no vondt ment men syns den så helt tragisk ut jeg azz...

Org er jo finere omtrent...

Men men det er jo smak og behag for all del

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo ganske clean da.... Bedre enn mye annet jalla.

 

Less is more... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ja : har planer og og cleane mine orginale til Mk3 nå i vinter også, så får jeg håpe på bra resultat... må lære meg å sparkle først ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn midt på treet... Syns den ligna litt på vanlig original eg.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ganske kjedlig syntes jeg. Blir for lik orginal fangern..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speed tech kan i vertfall ikke produsere fangere som passer. brukte fryktelig mye tid og energi på å få min til å passe på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøff den der... er stor forskjell på det der med styling her i norge og i tyskland virker det som... har en følelse av at "less is more" uttrykket blir brukt mer der nede... personlig syns jeg de peneste golfene i tyskland har nemlige disse fangerne... som denne:

DSCNggggg0009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøff den der... er stor forskjell på det der med styling her i norge og i tyskland virker det som... har en følelse av at "less is more" uttrykket blir brukt mer der nede... personlig syns jeg de peneste golfene i tyskland har nemlige disse fangerne... som denne:

 

Det der er jo ein S4-wannabe-fanger. (Som forøvrig ser bra ut på dei fleste bilar)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s4 wannabe... jaja, men er jo opprinnelig en orginal fanger til 4'er som er cleana og satt sammen med en v6 front leppe...

IMG_1948uten skilt.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gule har S4-fangar

Ikkje den grå

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.