#1 Skrevet Mai 11, 2009 lager en tråd her jeg.. der vi kan legge ut noen rå biler vi spotter i området rundt mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2009 (endret) jeg vil først legge inn at jeg spotta en rå audi s-line i dag.. kanon svart , senka osv... å det viste seg å være en sivil bil fra området.. den jaget en motorsykkel i dag i gjennomsnittsfart i 186 km i timen.. den ser dønn orginal ut egentlig utenom senkinga.. men er visst no kraftige saker så ups ups.. den har blå pærer i fronten hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2009 hehe, så du mener politiet har modifisert motor på en tjenestebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2009 den politibilen er en 1,8TQ som er chippa regnr bynner på DL tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2009 (endret) den politibilen er en 1,8TQ som er chippa regnr bynner på DL tror jeg er det s-line?! hehe. hkke peil je men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2009 Kilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2009 Eller så var det kanskje en A4 B7 S-Line, 2.0 TFSI quattro? Går en slik i området også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2009 ja.. kanskje d kan stemme.. var en s-line iaf.. den var kølsvart iaf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2009 den sivile purken har helt org utseende kun chippa å muligens sota bakruter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2009 Hvordan veit dere at den er chippa? Jeg tviler på at det er vanlig praksis mtp. godkjenning, garanti, avgifter og ikke minst loven hos politiet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2009 (endret) jeg vet bare at det er gjort noe med den, pga en kompis av meg som har skrudd på den når politiet kom med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2009 (endret) nå har jeg fått bekrefta at det er A4 B7 S-Line, 2.0 TFSI quattro med chip, å automat,senket og mørke ruter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2009 Høres rart ut Lurer på hva som skjer hvis Møller rapporterer inn chip på en offentlig tjenestebil jeg Dette er vel også leasingbiler?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2009 hakke peil. skriver bare det han vet jeg , siden han har skrudd på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 15, 2009 Høres rart ut Lurer på hva som skjer hvis Møller rapporterer inn chip på en offentlig tjenestebil jeg Dette er vel også leasingbiler?? Nå er det vel ikke ulovlig å sette inn chip så lenge du betaler for effekten.... Regner med denne er "lovlig" modifisert, slik som mange andre tjenestebiler rundt om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 15, 2009 Da er det flere av dem:) Går en her på Lillehammer som også holder E6 mot Hamar! Svart B7 Audi A4 S-Line 2.0 TFSI quattro med sota ruter. Tror ikke denne er chippa. Manuel gir. Kamera med opptaker i frontruta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 15, 2009 Mye tjenestebil snakk, og lite spotte bilder av biler her. Hold dere til topic, og lag en kul tråd i stedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 16, 2009 når jeg drev ute i går så kjørte det forbi en helt hvit urquattro.. aldri sett den før. men rakk ikke ta bilde.. dette var oppover mot snertingdal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 28, 2009 spotta noen biler når jeg var i kr.sund her... så hører vel ikke til her.. men legger dem ut her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 3, 2009 Litt tilbake til tjenestebiler.. Det stod en svart Passat 3C inne på møller gjøvik i dag... Så ut som de var klare for å motta en ny... Eneste lettegjenkjennelige på den var 2 antenner på taket og en liten i sideruta bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 3, 2009 du kunne godt tatt bilde av bilen ved siden av der også syns jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 13, 2009 bmwn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 18, 2009 (endret) så en rød rs2 tror jeg, med hvite lykter bak. på e6 nå i sta ved hamar på tur sørover, ved 17.30. noen som vet no om den? den så litt tøff ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 18, 2009 Det er nok ikke en RS2 det du har møtt. Er faktisk en 2.0E som er "pimpet" opp litt, med Brock felger, valsede hjulbuer, lykter osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 18, 2009 medlem?? noen bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...