Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Noen som vet om dette er en klubb-bil da ?

Spottet på Snilsberg Gård tirsdag 30.juni..

Lekker bil :D (håper bare at det er slik den står som gjør at den er SÅ mye lavere bak enn foran :o)

 

300609001.jpg

 

300609002.jpg

 

Ahh, min bil jo :) kjøpte denne av en kar ifra Lena i Februar, kjempe fornøyd med bilen :D

Noen som har flere bilder av denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, min bil jo :) kjøpte denne av en kar ifra Lena i Februar, kjempe fornøyd med bilen :D

Noen som har flere bilder av denne?

 

Det var en klubb-bil ja - regnet nesten med det :D

 

Men det står Sandnessjøen på deg ser jeg.. Var du på ferie her i fjor eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en klubb-bil ja - regnet nesten med det :D

 

Men det står Sandnessjøen på deg ser jeg.. Var du på ferie her i fjor eller ?

 

vivivan da. du må lese bedre : vinke : hehe står jo at han kjøpte den av en på lena i februar. :evil:

sån jeg tolke det i vertfall : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vivivan da. du må lese bedre : vinke : hehe står jo at han kjøpte den av en på lena i februar. :evil:

sån jeg tolke det i vertfall : klø :

 

hehehe - ja der sier du noe altså - tenkte februar i fjor jeg : dum :

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe - ja der sier du noe altså - tenkte februar i fjor jeg : dum :

 

:D

 

:nana::nana: det jeg regnet med :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:nana::nana: det jeg regnet med :evil:

 

: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en klubb-bil ja - regnet nesten med det :D

 

Men det står Sandnessjøen på deg ser jeg.. Var du på ferie her i fjor eller ?

 

var ikke en klubb bil da, jeg kjøpte denne bilen i Februar (i år :P) av en fyr ifra Lena, så i mitt eie er det blitt en klubb bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en liten tur til Gjøvik i dag. Det er MANGE VAG på denne strekningen. En svart S2, flere pene A4'er, diverse passatter og annet småtteri. :D NOEN av de jeg har sett på riksvei 4 i dag må vel være medlem av klubben. Entret oppland rundt 08.30, så om du har passert, så hyl ut. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en orange og lav 1'r golf rett nord for Brumunddal i dag på E6. Så ut som om den hadde schmidt th lines felger også i farten, uten at jeg kan si noe sikkert :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en meget pen rs2 sedan? hadde klubbmerke ved frontlysa i vinstra sentrum i helga.

også 1 stk A4 med stylingpakke som var nede på jordet der festivalen var

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, møtte visst en sånn bil i stad, vi:

lamborghini_gallardo_yellow__1024x768_20

 

Litt moro:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, møtte visst en sånn bil i stad, vi:

Litt moro:)

 

Har gått rundt her siden torsdag. Er Abrahamsen, eier av tidligere ABcars i Tønsberg som er eier. Er visst noe moddet eksos på'n. Gromlåt. Var ikke eieren selv som kjørte den. Tenk å låne bort Gallardoen sin a...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått rundt her siden torsdag. Er Abrahamsen, eier av tidligere ABcars i Tønsberg som er eier. Er visst noe moddet eksos på'n. Gromlåt. Var ikke eieren selv som kjørte den. Tenk å låne bort Gallardoen sin a...

 

Så denna på Skreia på torsdag je å. Men av en eller annen grunn så likte je ikke lyden på den. Synes noe av den gromme lambo låten var borte. Men je satt innendørs når den dro forbi da, kan være noe med det å. Men drømmebil uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en kvit 1`r Golf GTI i Bekkelaget, Ottestad idag. Såg rimelig strøken og lav ut og hadde breie BBS felger! :cool::cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en blå RS2 på 4er'n omtrent ved Raufoss i dag.

Den så så blank ut at det så nesten ut som den var våt.. Vakkert! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Anette Garcia de Presno i Passaten på Midtstranda idag. Såg bra ut med Brock felger!!

Rart du ikke såg postmannen i den store postbilen som vridde nakken av seg Anette :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en kvit 1`r Golf GTI i Bekkelaget, Ottestad idag. Såg rimelig strøken og lav ut og hadde breie BBS felger! :cool::cool:

 

Mulig det var meg : klø : Har ikke sett noen andre hvite Mk1 Gti med BBS i nærheten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det var meg : klø : Har ikke sett noen andre hvite Mk1 Gti med BBS i nærheten :)

 

såg deg på shell i kveld, jeg sto å vaksa bil :P fy flate så deilig med BBS :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg deg på shell i kveld, jeg sto å vaksa bil :P fy flate så deilig med BBS :D

 

Ja så du var innom ja :) Satt på benkene nedenfor der jeg.. Boraen har jammen tatt seg opp mye på kort tid også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det var meg : klø : Har ikke sett noen andre hvite Mk1 Gti med BBS i nærheten :)

 

Ja det var nok deg. KJenner igjen regnr ditt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja så du var innom ja :) Satt på benkene nedenfor der jeg.. Boraen har jammen tatt seg opp mye på kort tid også ;)

 

du som sto nede der ja :P takk for det :) byner å hjelpe på nå :P er ikke ferdig enda men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en safran/gullfarga VW Touran med klubbplater, en hvit A5 (usikker på om det er klubbil, men fin var den vertfall!) og en matt sort A6 med burgunder lakkering på dørsidene som jeg også er usikker på om den er klubbil. Lekre biler alle disse tre, og alle tre observert i Brumunddal de siste dagene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en safran/gullfarga VW Touran med klubbplater, en hvit A5 (usikker på om det er klubbil, men fin var den vertfall!) og en matt sort A6 med burgunder lakkering på dørsidene som jeg også er usikker på om den er klubbil. Lekre biler alle disse tre, og alle tre observert i Brumunddal de siste dagene :)

 

x2

A6`n du nevner er vel en A4 b6 ? (eller var det b5 : klø : )

 

Den touran bor ikke så langt unna meg. Meget pen bil ja. A5`n legger man også merke til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, du har sikkert rett. Jeg har sett den to ganger, og jeg syntes det kanskje så ut som en A6 4b med ombygs front til singelframe. OM det var ombygd så ville jeg sagt at det var vel gjennomført og vakkert, ikke så alt for ofte man ser vellykkede ombygninger til SF front.

Hvor bor du da? den touran snudde nemlig rett nedenfor her jeg holder hus når jeg er i dalen, nærmere bestemt kølbrenna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, du har sikkert rett. Jeg har sett den to ganger, og jeg syntes det kanskje så ut som en A6 4b med ombygs front til singelframe. OM det var ombygd så ville jeg sagt at det var vel gjennomført og vakkert, ikke så alt for ofte man ser vellykkede ombygninger til SF front.

Hvor bor du da? den touran snudde nemlig rett nedenfor her jeg holder hus når jeg er i dalen, nærmere bestemt kølbrenna.

 

 

Bor i Åsmarka. Mot sjusjøen. Godt mulig det ikke var den Touran jeg mener. :) (da er det i såfalll mange pene touran i distriktet ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.