#326 Skrevet Februar 4, 2011 Så en tilsynelatende nydelig sort S4 b5 utenfor Rema i Brumunddal nå nettopp. AX-registrert.. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Februar 4, 2011 Så en tilsynelatende nydelig sort S4 b5 utenfor Rema i Brumunddal nå nettopp. AX-registrert.. Noen her? Avant? den har jeg hatt etter meg noen ganger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Februar 4, 2011 Avant ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Februar 4, 2011 Avant ja. ta et bilde neste gang a har ikke sett den nedi her. nyskjerrig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Februar 4, 2011 Tenkte på det, men var så mørkt og jeg gadd ikke snu til grevlingen for å lyse'n opp med lysa mine.. mobilen er litt følsom på dårlig lys sjøh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Februar 4, 2011 Ah, sjekka regnr nå, det er en A4 1.8t uten q. Bare med S-fangere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Februar 4, 2011 Da fikk vi oppklart det hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Februar 4, 2011 Kult å kjøpe en sånn bil forså å råne rundt og rundt på parkeringsplassen på CC på dagtid: rolleyes Bilen må jo brukes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Februar 4, 2011 Tror det holder med en Fiesta 1,1 dersom målet er å kjøre rundt og rundt på parkeringsplassen på CC:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Februar 5, 2011 Andre Brennum sin Er en TT-s faktisk Heftig bil, flytter seg hvertfall godt Så den i gjøvik idag, sett den noen ganger før også, knall tøff bil=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Februar 5, 2011 Så den i gjøvik idag, sett den noen ganger før også, knall tøff bil=) Ja er en fin den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Februar 5, 2011 grom skyss, som skiller seg ut veldig pga fargen=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Februar 6, 2011 Møtte en sølvgrå-aktig RS2 på E6 ved Lillehammer rundt halv 11 eller no... Noen herifra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Februar 6, 2011 Jeg møtte en hvit rocco på mjøsbrua når jeg var på tur hjem fra lokallagstreffet.. Frøken Mikkelsen? Eller var det noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Februar 6, 2011 Jeg møtte en hvit rocco på mjøsbrua når jeg var på tur hjem fra lokallagstreffet.. Frøken Mikkelsen? Eller var det noen andre? Jeg møtte en selv TIL lokallagstreffet jeg:) Kanskje det samme? Var ihvertfall D.. noe regnr:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Februar 6, 2011 Spotta jævlig mange fine VAG på Vertshuset V-E6 i kveld... (bør jeg gå å legge meg nå kanskje? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Februar 6, 2011 Spotta jævlig mange fine VAG på Vertshuset V-E6 i kveld... (bør jeg gå å legge meg nå kanskje? ) Haha Vivian: haha : Rart det, var mange på ei rekke der: rolleyes Såg det samma sjøl: klø : Haha:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Februar 8, 2011 Spotta en nydelig gul S4 B5 avant i hamar sentrum på søndagskvelden! noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Februar 8, 2011 Møtte en sølvgrå-aktig RS2 på E6 ved Lillehammer rundt halv 11 eller no... Noen herifra? bilen min det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Februar 8, 2011 Spotta en nydelig gul S4 B5 avant i hamar sentrum på søndagskvelden! noen her? Har også sett denne i sentrum av hamar kjørende att og fram der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Februar 8, 2011 Fredrik Almenningen fra furnes som kjører gul s4 Tror ikke han er her inne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet Februar 8, 2011 Spotta Ola Andersen i dala i stad;) Overlegen.no:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Februar 8, 2011 Spotta Ola Andersen i dala i stad;) Overlegen.no:nana: Haha, hvor var det? Var sulten på mat ama:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Februar 8, 2011 Fredrik Almenningen fra furnes som kjører gul s4 Tror ikke han er her inne.. Kjører HAN gul s4? fader å mye småunger som har dyre biler om dagen a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Februar 8, 2011 Kjører HAN gul s4? fader å mye småunger som har dyre biler om dagen a Sa han som kjørte hva ? Men jaa, hus før bil gitt ;p Skal ikke ha fin bil og bo hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...