Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

jeg sto på toyota/peugot der og så du kjøre mot lyskrysset ;)

Aha;-) såg ikke deg der jeg;-) men det var nok meg ja;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg spotta og prøvde å hilse på Torbjørn Roset i går :P i lillehammer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Ola

hehe, kanskje litt vanskelig da jeg sto å lyste opp med heldekkende synlighets tøy :P neida ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser sånne folk så ofte så jeg ikke legger merke til det lengere petter;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg spotta og prøvde å hilse på Torbjørn Roset i går :P i lillehammer

 

Hehe, jeg fikk det med meg litt for seint.. men: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ti på halv sju, rett sørom Mjøsbrua på rv.4 møtte jeg en sølvgrå passat stasjonsvogn.. Klubbmedlem?

Ikke at jeg tror alle sølvgråe passater er klubbmedlemer altså! Men den kom på park og spredere, og det så ut som sjåføren blinka med tåkebaklyset..? Mjæææh, kanskje jeg bare hallisunerte.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte glenn erik litt borta for felleskjøpet i dag, hilste og!:-)

 

Har ikke sett denne jeg. Hilste jeg tilbake?

Kan være litt sløv på hilsing når jeg kjører har jeg hørt. Felleskjøpet på ridabu ja.. Er jo 500m unna leiligheten det, så det var nok meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta forresten Egil Stenberg på parkeringsplassen på maxi tirsdag. Men han var så opptatt med å få ungen inni bilen at han antagelig ikke la merke til meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett denne jeg. Hilste jeg tilbake?

Kan være litt sløv på hilsing når jeg kjører har jeg hørt. Felleskjøpet på ridabu ja.. Er jo 500m unna leiligheten det, så det var nok meg :)

 

Ja, mener og huske att det kom opp en hånd: vinke :

Var på den første fartdumpa og jeg kjørte Passat;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, mener og huske att det kom opp en hånd: vinke :

Var på den første fartdumpa og jeg kjørte Passat;-)

 

Du får bare blinke ivei med lysa dine og hilse om du ser meg en annen gang også :)

Klarer ikke helt henge med hva slags biler alle her inne kjører : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok meg ja:) Ikke veldig vanskelig å få øye på akkurat:p hehe! måtte ut å leke litt i vip-veien: rock :

 

 

jeg har ikke fått noen innvitasjon til dette Torbjørn!! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får bare blinke ivei med lysa dine og hilse om du ser meg en annen gang også :)

Klarer ikke helt henge med hva slags biler alle her inne kjører : klø :

 

hehe, ja: ) Man får gjøre det: ) Nei, er ikke så lett og henge med sånn. Folk skifter jo biler hele tiden: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte også Stig Arne Almskår mellom Rudshøgda og Moelv ved den omkjøringsbommen der: ) Du kjørte Grævlingen i ca kl 1300 - 1330: ) Trur du ikke kjente igjen meg i det hele tatt for jeg kjørte firmabil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte også Stig Arne Almskår mellom Rudshøgda og Moelv ved den omkjøringsbommen der: ) Du kjørte Grævlingen i ca kl 1300 - 1330: ) Trur du ikke kjente igjen meg i det hele tatt for jeg kjørte firmabil:)

 

Så deg ikke nei :D

Men var nok på tur på jobb da, så tidspunktet stemte nok.

Kom hjem fra jobb nå, og skal på jobb til samme tid i morra også.. Så er vel greit å finne senga nuh.

 

Nattings!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte også stig arne i går når han var på vei til gjøvik for å jobbe litt:P Blinka i lysa med rød transporter;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjøvik a'ma!

Jobber på Raufoss gitt! :)

Hmmm, usikker på om jeg la merke til blinkinga di gitt.. Skal skjerpe meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mørk senka A4 97-02 mod?

 

Stv. eller sedan? Når ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stv. eller sedan? Når ?

 

stasjonsvogn, øøøøøhm.. så kjent om jeg er på lillehammer ( :P ) så vil jeg si det var rundt like før nord for maihaugen oppkjøringa :o å det var i går eller i forrigårs rondt kl 15-16.00 : rolleyes

 

Kun spreder og noen custom parklys..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stasjonsvogn, øøøøøhm.. så kjent om jeg er på lillehammer ( :P ) så vil jeg si det var rundt like før nord for maihaugen oppkjøringa :o å det var i går eller i forrigårs rondt kl 15-16.00 : rolleyes

 

Kun spreder og noen custom parklys..

 

Har sett en svart A4 B5 på Lillehammer selv med lexus baklykter hvertfall. Men vet ikke hvem det er : o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en halvlav 2'r golf på HIL parkeringa i dag. Var antydningen til noen slitte klubbmerker i ruta.

 

Sto også Wangen med biltemabokstaver eller lignende på bakluka. Noen her?

 

DSC03328.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var overbevist om at jeg møtte Kristin Lee Mikkelsen mellom Gjøvik og Mjøsbrua i dag, og blinka deretter.. Meeen jeg tok evig feil, og har ingen forklaring på hvorfor den bilen jeg møtte omtrent sto stille når jeg passerte'n.. hehe.. (a)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var overbevist om at jeg møtte Kristin Lee Mikkelsen mellom Gjøvik og Mjøsbrua i dag, og blinka deretter.. Meeen jeg tok evig feil, og har ingen forklaring på hvorfor den bilen jeg møtte omtrent sto stille når jeg passerte'n.. hehe.. (a)

 

ÆLJ ÆLJ!!!!!! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.