#351 Skrevet Februar 8, 2011 Jeg kjører passat og golf jeg men er ikke han ganske ung? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Februar 8, 2011 Jeg kjører passat og golf jeg men er ikke han ganske ung? Joa, 91 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Februar 9, 2011 (endret) skjønner ikke hva dere klager over, er da ikke så dyrt for s4 b5... akkuratt passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Februar 9, 2011 skjønner ikke hva dere klager over, er da ikke så dyrt for s4 b5... akkuratt passe. Dyr forsikring, dyr i drift, dyre deler Men ta dette i OT tråden istedenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Februar 9, 2011 Spotta en ikke så dagligdags taxi når vi passerte lillehammer etter jobb i dag.. Porsche Cayenne turbo: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Februar 9, 2011 Den hører vel til oppi Lom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Februar 9, 2011 Sikker på at det var turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Februar 9, 2011 Sikker på at det var turbo? usikker på om det var det når du spør gitt: rolleyes møtte den bare så fikk ikke sett orgentlig etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Februar 9, 2011 Hvis den er sort, og har E16 skilt på taket, er den herfra. Og det er en 3.0 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Februar 9, 2011 Hvis den er sort, og har E16 skilt på taket, er den herfra. Og det er en 3.0 TDI Var sort ja: vinke : Tdi ja, ikke akkuart den mest økonomiske taxi'n med bensin kanksje: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Februar 9, 2011 Med en veiledende pris på over 1,2 mill kan det vel ikke akkurat kalles "økonomisk" her i lille Lom uansett motor Men drogebilen er grom den, ikke noe du møter ofte akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Februar 9, 2011 Dyr forsikring, dyr i drift, dyre deler Men ta dette i OT tråden istedenfor Er ikke dyrt når pappa betaler forsikring og deler vettu, Simen Vet ikke om det stemmer jeg altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Februar 11, 2011 Jeg møtte en hvit rocco på mjøsbrua når jeg var på tur hjem fra lokallagstreffet.. Frøken Mikkelsen? Eller var det noen andre? Jeg møtte en selv TIL lokallagstreffet jeg:) Kanskje det samme? Var ihvertfall D.. noe regnr:P Kjørte til Moelv kvart på fem ca, og hjem igjen litt over sju! Så kan godt ha vært meg:) Men har ikke D i regnr, BR... kanskje en nedsnødd B? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Februar 11, 2011 Kjørte til Moelv kvart på fem ca, og hjem igjen litt over sju! Så kan godt ha vært meg:) Men har ikke D i regnr, BR... kanskje en nedsnødd B? Da var det nok deg:) Haha, ja. Spørs nok om det var en nedsnødd B:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Februar 11, 2011 (endret) Er ikke dyrt når pappa betaler forsikring og deler vettu, Simen Vet ikke om det stemmer jeg altså.. det veit jeg att ikke stemmer:P spotta btw en svart\mørk grå rs4 b7 bak kinoen i hamar i helga.. svenske skilter så sikkert ikke noen her fra, men alikevell, ja takk:P så det sto rs4 på den så jeg tenkte bare, ja serlig... så bynte jeg å se litt nermere, å det var faen meg en... da blir jeg litt neffor... dårlig gjort att bil er så mye billigere i svergie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Februar 11, 2011 det veit jeg att ikke stemmer:P spotta btw en svart\mørk grå rs4 b7 bak kinoen i hamar i helga.. svenske skilter så sikkert ikke noen her fra, men alikevell, ja takk:P så det sto rs4 på den så jeg tenkte bare, ja serlig... så bynte jeg å se litt nermere, å det var faen meg en... da blir jeg litt neffor... dårlig gjort att bil er så mye billigere i svergie... Men forsikring står likevel på pappa sikkert;) Den rs4 har jeg også sett der mange ganger! Feit bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Februar 11, 2011 det veit jeg att ikke stemmer:P spotta btw en svart\mørk grå rs4 b7 bak kinoen i hamar i helga.. svenske skilter så sikkert ikke noen her fra, men alikevell, ja takk:P så det sto rs4 på den så jeg tenkte bare, ja serlig... så bynte jeg å se litt nermere, å det var faen meg en... da blir jeg litt neffor... dårlig gjort att bil er så mye billigere i svergie... Stod du å venta til eiern sku dra ell? sku hørt lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Februar 15, 2011 Kenth Håvard, var det du som kjørte optimera lastebilen i Elverum i dag ut fra monter kl 1100 ca?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Februar 16, 2011 spotta en rød audi coupe (s2?) uten fortfanger og hvite felger på gjøvik i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Februar 17, 2011 Kjørte bak en 2003 mod, blå RS6 avant her om dagen, kjørte utrolig rolig, sneeegla seg forbi forbi en bil i Nydalen ved Hamar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Februar 18, 2011 Kjørte bak en 2003 mod, blå RS6 avant her om dagen, kjørte utrolig rolig, sneeegla seg forbi forbi en bil i Nydalen ved Hamar.. Var det her på onsdag eller? For da så jeg den kjøre forbi Lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Februar 18, 2011 Kjørte bak en 2003 mod, blå RS6 avant her om dagen, kjørte utrolig rolig, sneeegla seg forbi forbi en bil i Nydalen ved Hamar.. Tror jeg kanskje såg samme bilen under Hedmarks rally ifjor høst. Kjørte inn på on the run i Brdal den gangen. Strøken bil men han kjørte utrolig pent med den da også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Februar 20, 2011 Spotta en lav KB rega tauron nedpå YX i brumunddal i stad.. noen rundt her sin? med vag merker i ruta og pioneer merke i bakruta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Februar 20, 2011 Tauron? Han her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Februar 20, 2011 spotta en rød audi coupe (s2?) uten fortfanger og hvite felger på gjøvik i dag... Fare for at det var meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...