Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Hvit BR-regga Rocco med skiltplater utenfor Tapeo på Gjøvik nettopp. Fet bil!

Kristin Lee sin dette, Pen bil ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble forbikjørt av en grønn A4 b5 sedan utover fra stavsjø her en dag.. brumma godt i den synes jeg. Femmer?? Isåfall en skikkelig sleeper. Helt orginal med orginale hjul :) Eneste jeg så var en halvstor cooler i fronten;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble forbikjørt av en grønn A4 b5 sedan utover fra stavsjø her en dag.. brumma godt i den synes jeg. Femmer?? Isåfall en skikkelig sleeper. Helt orginal med orginale hjul :) Eneste jeg så var en halvstor cooler i fronten;)

hm: smil :: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Bekkelunds Scirocco på E6 mot Hamar i sted, sykt tøft syn på veien.. Jeg kjørte Yaris og prøvde å hilse :P Tror også jeg spotta Lehnes TT, var iallfall en brun og lav en.

Av non-VAG så kom det en skikkelig tøff, lav mørkeblå Honda S2000 på ved Hamar, noen som har mer info? Lå for øvrig foran en gul Mazda RX8 leeeenge helt opp til Rudshøgda fra Espa, som hilste da jeg kjørte av? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Bekkelunds Scirocco på E6 mot Hamar i sted, sykt tøft syn på veien.. Jeg kjørte Yaris og prøvde å hilse :P Tror også jeg spotta Lehnes TT, var iallfall en brun og lav en.

Av non-VAG så kom det en skikkelig tøff, lav mørkeblå Honda S2000 på ved Hamar, noen som har mer info? Lå for øvrig foran en gul Mazda RX8 leeeenge helt opp til Rudshøgda fra Espa, som hilste da jeg kjørte av? : klø :

Den hondan er rå : smil : Sikkert noen som har noe mer kunnskap om den her en det jeg har..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hondan er rå : smil : Sikkert noen som har noe mer kunnskap om den her en det jeg har..

Om det er samme bilen så jobber han på Hamjern på Midtstranda. Er visstnok dyre felger på`n og har nylig turbokonvertert kjerra. VTEC med turbo : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den ja Fjæstad :) fins ikke så mange av de i hamar hehe :P hvertfall jæ*** grom!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den ja Fjæstad :) fins ikke så mange av de i hamar hehe :P hvertfall jæ*** grom!!

Gikk litt urent på tomgang har jeg hørt :) :) :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ikke så urent med med fullt drag.. 350HK ++ Nylakkert, Rå felger og rå senk og en syyk lyd.

Eieren heter Simen og jobber på Hamjern som nevnt. Nøye kar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er rå den s2000`n ja:)

ble bremsa hos FMS her om dagen når jeg var der, havna vel på rundt 350 på hjula:)

stemmer at lyden er syyyk ja Vågen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

350 i motor, og 300 på hjula ;) Det er 300 hester som fungerer for å si det sånn!

Syk bil og sykt dyktig fyr! Han har nylig pussa opp en B5 også. Med RS4 2 felger osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja stemmer når du sier det Simen, var 300 på hjula den havna på ja:) på 1.3 i ladetrykk mener jeg å huske:)

han hadde vel håpa på 400 på hjula:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Jeg trooor han kjører på 1,0 i ladetrykk ;) Han håpte på 400 i motor ja. Og trodde det var oppunder det når han hadde "mappet" selv! Men da de satte bilen i benken lå den på 190!:P

Men de 300 hestene fungerer som sagt veeeeldig godt!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på 1bar ja:) ja han hadde vel mappa den litt på E6`n sjøl ja:)

den var brukbar lav, måtte skru den opp 16 runder for å få den i benken :)

ja det kan jeg tenke meg den gjør, var bra respons og syk lyd i den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, han og en annen kompis av meg har drevet på å "mappet" litt på E6'n :P

Han måtte det ja? Enda da var den skrudd opp litt før han dro :) Er ikke kjempeklaring under bilen hans. Men det er sjarm!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi kjørte på E6 samtidlig, for jeg møtte også Lenhes TT og så den blå S2000 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man bor i Hamar er det ikke vits å skrive ned alle man spotter. Ett par hver dag! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi kjørte på E6 samtidlig, for jeg møtte også Lenhes TT og så den blå S2000 ;)

Fett, hehe.. Men den gule RX8en var da ingen yellow speed :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spotta Smilden @ lena i dag :P pluss noen andre fete vag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spotta Smilden @ lena i dag :P pluss noen andre fete vag :)

Ble du lokket av gratis kabab eller skulle du bare sjekke livet i Lena? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Kim Rune på E6 ved Midtstranda idag..Du svingte av der så jeg : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.