Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Spotta Ulen i bobla ved Vien i sta. Rå bil! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort touran med sorte felger , "liten" sprekk i frontruts, hvem? Sånn derre "peace" tegn i bakruta:-p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde golfen mener jeg har hørt er i fra Raufoss ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er en skamlav 3r golf med svarte felger og en bmw sykkel så må det være Theodor Thomassen ;)

Bosatt på Gjøvik. Men ikke umulig at du har hørt denne er fra Raufoss da han gikk skole der ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Eirik Snekkersveen sin 2er golf, fy fader så rå bil å møte :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På onsdag rundt kl.12 så jeg en lekker 3'er golf, lav og fin og blå i fargen på Statoil Nydal.

Noen her dette eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte en sølvfarget bora med svart front og rævv ved næskrysset i går,medlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en kamerat sin. Toni Ludvigsen, han er ikke medlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis den blå golfen var en stv var det kanskje min bil? har iallefall en blå golf som var der omtrent da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis den blå golfen var en stv var det kanskje min bil? har iallefall en blå golf som var der omtrent da:)

 

var du på biltema like før eller? prøvde å hilse vi drev å jobba på andre siden av veien nedenfor biltema.. pen den varianten din altså :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis den blå golfen var en stv var det kanskje min bil? har iallefall en blå golf som var der omtrent da:)

 

Mja, få se bilde av den? Om fargen i avataren din stemmer så var det nok ikke den..

Var du innom Statoil og sto parkert der et par minutt bare?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vei til Gardemoen på E6 før i dag spotta jeg først Rolf i sin Jetta og deretter møtte jeg Morten Sørensen i sin Touran, og på vei hjem igjen så møtte jeg en blå eldre Caddy med ei svart (litt sliten) campingvogn etter som hilste på meg, men jeg kunne ikke se hvem det var.. noen som vet? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mja, få se bilde av den? Om fargen i avataren din stemmer så var det nok ikke den..

Var du innom Statoil og sto parkert der et par minutt bare?

 

 

har ingen på pc'n men den bilen i avataren er gamlebilen.

nåværende bil er stahlbau metallic, altså ganske lyseblå :)

 

og ja anders, var på biltema og:P så du hilste akkurat da jeg fikk passert , hehe.

hyggelig med tilbakemeldinger på bilen iallefall, begynner å bli nøgd sjøl og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotter jo x antall "faste" medlemmer stort sett! Men i helga møtte jeg Anders Øieren i sin flotte Jetta MK1 :) Bøllete bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotter jo x antall "faste" medlemmer stort sett! Men i helga møtte jeg Anders Øieren i sin flotte Jetta MK1 :) Bøllete bil.

 

Tror jeg spotta bilen din i kirkebakken i går?

 

Fin denne bilen din altså! Men du verden så høy :P haha ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte en svart audi a4 i daln i stad,med endel klistremerker,og lav,noen her?(var en b5 tror jeg)

 

tok igjen en blå metallic vw golf 4(5) rett ved røysheim,kom litt raskt innpå han,så da dro han på litt:p

noen her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ingen på pc'n men den bilen i avataren er gamlebilen.

nåværende bil er stahlbau metallic, altså ganske lyseblå :)

 

og ja anders, var på biltema og:P så du hilste akkurat da jeg fikk passert , hehe.

hyggelig med tilbakemeldinger på bilen iallefall, begynner å bli nøgd sjøl og:)

 

Da var det nok deg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte en svart audi a4 i daln i stad,med endel klistremerker,og lav,noen her?(var en b5 tror jeg)

 

Sedan? Parklys i blinklysene og mørke lamper? Og litt breie felger? Klistremerker i frontruta?

Han er nok ikke medlem, men vet hvem han er. Leif Andre heter han.. Kjørte en audi 100 stv før..

 

Jeg har spotta deg flere ganger på Rudshøgda da Stian.. Virkelig blitt fin den golfen din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var sedan ja,så ut som den hadde noen greie felger.

 

tja,skulle da helst ha fått lakkert den opp igjen,og fått den ned endel til,men skurer nedi både foran og bak når jeg skal utpå veien der jeg bor,og med huskjøp i vente i sommer,så må nok lakkeringen vente litt.

 

driver og bygger anlegg i den nå,så håper det blir ferdig i løpet av året:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en svart vw up i fåberg i dag tror det var vw audi klistremerke på den og jeg tror den var ht registrert. Noen her? Up! Er faktisk en kul bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en svart vw up i fåberg i dag tror det var vw audi klistremerke på den og jeg tror den var ht registrert. Noen her? Up! Er faktisk en kul bil :)

 

Usikkert om hun har fått registrert medlemsskapet for i år enda, men det er medlem ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta akkurat nå (16.22) en lav a4 b7 farge sort som kjørte forbi Høgskolen i Lillehammer.

Deretter (kl. 16.25) spotta jeg Siv Anita i sin Up :)

 

Er A4'n medlem kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter nå utenfor Rema ved politistasjon i br.dal og ser på en grønn vento og rød 3'r golf. 3'e golfen drev dem å dytta. Venton var høy men eieren trodde nok den var lav. Kjørte pent over en kant ihvertfall :) noen her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur i Hunderfossen(Familiepark) fra mandag til onsdag og vag må være veldig populert fra hamar og oppover. Møtte senka turan brun med sorte felger et par senka passater og diverse på veien opp og ned også kjørte jeg forbi et sted ved hoved veien ved Hunderfossen med swissvax plakater på et bygg er det der du holder til Brage?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Norge holder til i det bygget ved E6 på Lillehammer, ja. :)

Jeg selv bor rett ved parkeringa på Hunderfossen. Mulig du så Golfen ved huset, hvis du parkerte på nedre plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.