Felles kjøring til Grenlandstreffet 23. mai

Anbefalte innlegg

Ville bare lufte og se interessen om å dra igang en felles kjøring til Grenlandstreffet 23. mai. Jeg har tenkt til å ta meg turen bort og lurer på om vi er flere som skal dra fra oss i Oslo lokallag?

 

Tror dette kan bli et trivelig treff og helt klart verdt turen:)

 

Mvh Pk: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...., ser ut som den kolonna her kan bli lengden av akkurat ett stk passat stasjonsvogn: rolleyes

 

Jeg har hvertfall tenkt meg å ta turen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått alt i boks ennå så vet ikke om det blir tur ennå. Men hvis ting går i orden kan jeg gjerne se på baklysa dine på vei ned jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått alt i boks ennå så vet ikke om det blir tur ennå. Men hvis ting går i orden kan jeg gjerne se på baklysa dine på vei ned jeg:)

 

Ja men det høres bra ut:) Vi tar med oss godt humør og campingstol og representerer oslo lokallag vi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvis du våkner i tide så HAHAHA!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal hvertfall nedover ;) skal innom en i nittedal som også skal nedover ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer litt på om jeg skal nedover jeg også. men har ikke helt bestemt meg enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå nærmer da helgen seg og vi skal på treff folkens!:) Men vi blir vel flere som blir med enn vi som har vist interesse her? : klø :

 

I så tilfelle så lurer jeg på hvordan stemninga er for avreise fra statoil fjellhamar kl 09:00? Da er vi på plass ved treff plassen ca kl 11:00 (Er innkjøring mellom 11 og 12):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere ikke vet eksaktlig plassering av treffet så ikke glem follow-it bilene vi vil ha oppstilt på TELEMARKSPORTEN som ligger klistret inntil E18 ! Mer info om dette står på post #1 ang. treffet.

 

ALLE ER VELKOMMEN !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå nærmer da helgen seg og vi skal på treff folkens!:) Men vi blir vel flere som blir med enn vi som har vist interesse her? : klø :

 

I så tilfelle så lurer jeg på hvordan stemninga er for avreise fra statoil fjellhamar kl 09:00? Da er vi på plass ved treff plassen ca kl 11:00 (Er innkjøring mellom 11 og 12):)

 

Har dere planer om å kjøre E18 hele veien via Larvik, eller skal dere ta "snarveien" via Hvittingfoss/Skien?

I alle tilfelle passerer dere "Marché Holmestrand" ca kl ?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom treffet er i Porsgrunn kan det da ikke lønne seg å kjøre om Siljan? Den siste biten ned mot Hvittingfoss er forresten veien i superdårlig stand (mulig dette er reasfaltert i løpet av denne uka, ettersom biten fra Hvittingfoss og sørøver mot fylkesgrensa var frisk og fin forrige helg). Hadde derimot treffet vært i Skien hadde det vært litt å spare på å kjøre den indre veien, ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom treffet er i Porsgrunn kan det da ikke lønne seg å kjøre om Siljan? Den siste biten ned mot Hvittingfoss er forresten veien i superdårlig stand (mulig dette er reasfaltert i løpet av denne uka, ettersom biten fra Hvittingfoss og sørøver mot fylkesgrensa var frisk og fin forrige helg). Hadde derimot treffet vært i Skien hadde det vært litt å spare på å kjøre den indre veien, ja.

 

Hvordan er den veien for "oss" med veldig lave biler? Det er sikker flere en meg med lav bil.. Har veldig lyst til å dra på lørdag... Bilen er kjørbar, men ikke helt ferdig... :) Statoil fjellhamar er det den ved Mc Donalds? Rett ved veien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom treffet er i Porsgrunn kan det da ikke lønne seg å kjøre om Siljan? Den siste biten ned mot Hvittingfoss er forresten veien i superdårlig stand (mulig dette er reasfaltert i løpet av denne uka, ettersom biten fra Hvittingfoss og sørøver mot fylkesgrensa var frisk og fin forrige helg). Hadde derimot treffet vært i Skien hadde det vært litt å spare på å kjøre den indre veien, ja.

 

Gule sider gir rute via hvittingfoss-->siljan...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det slik: Den var enda dårligere før 2004 og da kjørte (også) jeg lav Einser til hverdags. Det blir mye slalomkjøring mellom sprekkene, hullene og man må hele tida kjøre på høyeste punktene av sporene. Kjører der hver helg med en "brukssenka" B4 og det går greit på tidspunkt det er lite trafikk, ettersom man da kan bruke hele veibanen for å unngå de verste hullene. Som sagt ble det lagt ny asfalt fra rundkjøringa i Hvittingfoss og sør til fylkesgrensa i løpet av forrige uke, så det er ikke usannsynlig at det er blitt ny asfalt fra Hvittingfoss og til fylkesgrensa retning Hof også. Det veit jeg ikke før til fredag (og da er jeg ikke på forumet her før etter helga igjen).

 

Ettersom treffet er i Porsgrunn hadde jeg valgt å kjøre E18 om jeg skulle kjøre fra Oslo. Da slipper kolonna å bli spredd for alle vinder i lyskryssene i Skien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gule sider gir rute via hvittingfoss-->siljan...

 

Er klar over det, men om man endrer kriteriene (altså stedene man ønsker å reise via) vil man se at det er marginal forskjell om man kjører Hvittingfoss/Siljan, E18 eller sogar Bispeveien til Bakstvål, over Vivestadåsen og videre ned til Steinsholt->Siljan (RV 32).

 

Det er et fritt land og dere gjør som dere vil:). Jeg reiser ned på fredag kveld via Siljan til Skien. Så får vi se om det er blitt noen ny asfalt på den siste biten ned til Hvittingfoss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg blir med... Tenkte meg kanskje til sverige i helgen... hmm.. Men hvis jeg blir med så er jeg på statoil fjellhamar kl 09, er jeg ikke der da så kommer jeg ikke, så ikke vent! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært knall om du ble med også Kristian! Men oppmøte senest kl 09:00 ved statoil fjellhamar på lørenskog. IKKE den ved robsrud!

 

Statoil fjellhamar ligger ved motor veien på samme side som shell ved mcdonalds bare at statoil ligger litt nærmere lillestrøm igjen. (Ikke mye) Dette er ved sykehus området og stasjonen er nabo med lørenskog brannstasjon.

 

Da satser vi på godt vær og blanke VAG biler når kursen går mot telemark og et nytt treff. Jeg gleder meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bedre å bare møte på McDon da som alle vet hvor er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bedre å bare møte på McDon da som alle vet hvor er.

 

Støtter den knut Erik!

 

Da blir oppmøte sted og tid som følger!

 

SHELL VED MACDONALDS PÅ LØRENSKOG DER VI HAR LOKALTREFFENE VÅRES!

 

OPPMØTE SENEST KL 09:00 DA VI SATSER PÅ AVREISE MELLOM 09:00 OG 09:15!

 

Da sees vi: vinke :

 

 

 

 

 

Mvh Pk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør vi:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen vasket og klar til avreise. Håper bare været er litt snilt i morgen så den ikke ser ut som en dass før vi kommer ned. Må uansett tørke over den der nede men.

Men hvordan blir kolonna i morgen. Skal vi innom noen andre steder på veien og ta med flere folk eller blir vi kjørende solo hele veien? Har du sjekket hvordan ruta går og hvordan det klaffer med andre kolonner P.K. Det er jo du som har kjørt igang denne kolonna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha litt kontakt med Heine som kjører bora nedover. Han skulle henghe seg på etterhvert. men vet ikke noe mer utover det. Vi får bare satse på og dra kl 09:00 også får vi se hva som skjer nedover..

 

Har planer om å polere bil i kveld selv men uff for et vær: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå begynte det F.. meg å regne også. Rakk akkurat å bli ferdig før det. Men sålenge jeg lar bilen stå rolig og håper på bedre vær i morra så går det vel greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke no Grenlandstur på meg imorra(idag?). Dere får kose dere, håper været blir bedre! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser det ut til at været blir knall bra! Synd du ikke blir med da Morten... Alltid trivelig med en liten gjeng fra lokallaget. Kristian dukker kansje plutselig opp da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.