Forslag til sommerfelger på Q5

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurte på om folk hadde noen forslag til felger og dekk til Q5. Kom gjerne med dekk/felg str, info, spesifikasjoner og ikke minst bilder.

 

Fattern får Q5en sin i Juni og har kun bestilt med ett sett felger som blir til vintersett. Trenger derfor forslag til sommerfelger. Ikke mye å finne av dette på nett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er boltsirkel? Går det an å få på noen 20"/21" OEM Q7 felger f.eks? Tror det hadde blitt meget bra! :)

 

 

MTM Bimoto

001__scaled_600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg lurte på om folk hadde noen forslag til felger og dekk til Q5. Kom gjerne med dekk/felg str, info, spesifikasjoner og ikke minst bilder.

 

Fattern får Q5en sin i Juni og har kun bestilt med ett sett felger som blir til vintersett. Trenger derfor forslag til sommerfelger. Ikke mye å finne av dette på nett.

 

Tomason TN4 10x22 ET40 med 295/30 22. Skulle vel egentlig hatt 23 eller 24 tommer på Q5 siden det er så mye plass, men da blir vel komforten, felgutvalget og prisen deretter :)

 

http://cgi.ebay.de/4x-Alufelgen-TOMASON-TN4-10x22-5-112-ET40-hyperbl-pol_W0QQitemZ390048633030QQcmdZViewItemQQptZAuto_Felgen?hash=item390048633030&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det blir 20" eller 21". Ikke noe større. Det er jo tross alt fattern sin bil og ikke min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det blir 20" eller 21". Ikke noe større. Det er jo tross alt fattern sin bil og ikke min.

 

Da tror jeg at jeg ville gått for 20 tommere, siden et sett i 21" sannsynligvis vil koste like mye som 22. Utvalget i dekk er også større.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite med forslag her..

Sær dimensjon er vel grunnen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vet.

 

Tenker på rs6-II eller rs4-II i 20" eller 21". Det hadde vært noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vet.

 

Tenker på rs6-II eller rs4-II i 20" eller 21". Det hadde vært noe.

 

Finnes vel ikke i 21 tom med 5x112 boltsirkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, gå for 20" RS6 II eller RS4 II.

 

På Q5`en min hadde jeg RS6 II på vinterhjula i 19" og 20" RS4 II sommer. Kler bilen meget bra!

Orginale RS4II i 20" fås jo for en billig penge ved oppgradering hvis man har bestilt S-line pakka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, gå for 20" RS6 II eller RS4 II.

 

På Q5`en min hadde jeg RS6 II på vinterhjula i 19" og 20" RS4 II sommer. Kler bilen meget bra!

Orginale RS4II i 20" fås jo for en billig penge ved oppgradering hvis man har bestilt S-line pakka.

 

Jeg hadde helt klart gjort dette hvis dette var bilen min, men det er fattern sin. Han er ikke så veldig villig til å bruke så mye mer penger på bil. Men det blir enten RS6 II eller RS4 II, spørs bare hvilken størrelse jeg klarer å overtale fattern til å kjøpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, gå for 20" RS6 II eller RS4 II.

 

På Q5`en min hadde jeg RS6 II på vinterhjula i 19" og 20" RS4 II sommer. Kler bilen meget bra!

Orginale RS4II i 20" fås jo for en billig penge ved oppgradering hvis man har bestilt S-line pakka.

 

Kan du legge ut noen bilder her av din? :)

Men er det ikke ET 66 på Q5? Hvordan løser dere det? Få felger som har slikt innpress vel.. (spacer)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" RS6II på vinterhjula..

 

20" RS4II sommer rakk jeg ikke å sette på før jeg solgte den.. :P

IMG_0811aaa.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du dele alle fakta :)

ET

Felgbredde

Dekkdim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du dele alle fakta :)

ET

Felgbredde

Dekkdim

 

RS6 II vinterhjul

ET35

7.5 (Hvis jeg ikke husker helt feil)

235/55/19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men den har orginalt ET 66??

3cm lenger ut enn orginalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgene her var vel ca 4 cm lenger ut, passer utmerket.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde helt klart gjort dette hvis dette var bilen min, men det er fattern sin. Han er ikke så veldig villig til å bruke så mye mer penger på bil. Men det blir enten RS6 II eller RS4 II, spørs bare hvilken størrelse jeg klarer å overtale fattern til å kjøpe.

 

Skjønner det. :)

 

Men; Q5 er vel en såpass tung bil at jeg mener man burde vurdere svært nøye hvilke replica felger man setter på. Kvalitet i alle ledd er viktig på denne typen bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det. :)

 

Men; Q5 er vel en såpass tung bil at jeg mener man burde vurdere svært nøye hvilke replica felger man setter på. Kvalitet i alle ledd er viktig på denne typen bil..

 

Er helt enig..

Var ikke enkelt å skaffe felger til Q5 når jeg fikk den..

Nå finnes det vel litt mer alternativer tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg sliter litt med å finne felger til disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men den har orginalt ET 66??

3cm lenger ut enn orginalt?

 

Orginalt innpress på Q5 er mellom 27 og 39.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginalt innpress på Q5 er mellom 27 og 39.

 

HÆ?

ET 66 vel? Mener kollegaen sa at det stod i vognkortet..

Og Riaz her og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.