Kolonne fra Hamar til Bugrun- hvem er med?

Anbefalte innlegg

Lager en liten tråd om hvem som er med på kolonne kjøring fra Hamar torsdag morgen med kjøring over Odal'n og til Charlottenberg i Sverige osv..

 

Som da nevnt i Bugrun 2009 tråden har vi tenkt å reise en gjeng fra Hamar torsdag morgen, klokkeslett er litt uvisst men det blir på morraskvisten så har vi litt tid til cruising og evt litt shopping underveis og seff noe pissepauser.

Så hvis de av dere som vil og har planer om å reise fra Hamar sammen med meg og Rolf +++ kan skrive seg opp her så har vi et liten oversikt over hvor mange vi blir.

Har også fått inntrykk av at det var en del fra de litt nordlige og vestlige fylker som vurderer å komme til østlandet å bli med oss på kjøringen - og det er dere alle sammen hjertelige velkomne til :)

 

Så da får vi se da, hvem er med fra Hamar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har utrolig lyst,men har ikke fått med meg noen,de skal på våler. Sier fra her hvis jeg plutselig hiver meg på: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med fra hamar hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

im in om jeg har fått ordna bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært med om jettaen var på stell.. Men kan vel ikke møte opp der i audi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan møte opp i akkurat den bilen man ønsker. vært mange non vw der opp gjennom tiden. og audi er nærmeste klasse uansett.

 

Så avreise ca kl 08:00 Torsdag morgen 4.6.09 Statoil Hamar. Er ikke nødvendig å dra akkurat kl 08:00 men greit å komme seg avgårde i "normal" tid så vi ikke sitter med skjegget i postkassa borti sverige fordi vi har surra bort dagen. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er klar, men kan vi ikke heller si at vi møtes der kl 08.00 så sier vi avreise rundt 08.30?? det finner vi ut av uansett. Men er det ikke flere som skal være med da? Øystein Nicolaisen,Stig Ekeberg,Eskild Nilsen,Kenneth Nilsen,Fredrik Olastuen..... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

olastuen sitter på med meg. Kenneth må til våler i helga pga scandicshine. så vet jeg ikke med resten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere drar torsdag morgen kl 0800? Skal dere trille bilene deres nedover eller? Eller er det sparksykler nedover i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må passe på å få plass vettu. I fjor var raymond inne i seks tiden eller.no på torsdag og slet med å holde av plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Rolf sier så var jeg nedover forholdsvis tidlig i fjor også , og jeg er gla for det ellers hadde ikke vi hatt den plassen vi hadde da til "klubben". Så det å stå der alene i år og holde av plasser til biler og telt til drøyt 100 stk tror jeg nok en gang blir vanskelig. En annen ting er jo greit å ha god tid nedover for å handle litt på systembolaget, komme frem og slippe å stå så mye i kø, sette opp telt etc og rett og slett være klare til fredagen da portene egentlig skal åpne.

 

De åpner portene når det begynner å bli trangt om plassen på utsiden, men normalt sett har det ikke vært store problem og komme inn selv om det ikke har vært kø der enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi var vel ikke der nede før i 22-23 tiden vel ray?

men uansett greit å være en del biler for å holde av plass ja ;)

blir konge tur :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når sånn ca er dere i Charlottenberg? Greit å vite når man skal sånn ca være der. Jeg reiser fra Lillestrøm sammen med en kammerat, og det kunne vært meget fint å tatt følge med Hamar folket;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

burde vel være der 10-1030 tipper jeg.. kommer litt an på når vi drar, men tar vel snaut 2 timer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er nok der rundt halv elleve tenker jeg. stopper uansett der for å handle litt "proviant" så vi skal nok klare å samkjøre så vi henger sammen videre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier vi det slik.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Henrik, er det ikke flere fra lillestrøm - strømmen - oslo området da som skal være med å kjøre med dere? bare å spre det glade budskap. Bare hyggelig det med flere i kollona :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tenkte egentlig å reise nedover natt til fredag, men begynner å tro at det kanskje er litt dårlig tid?

Kunne evt møtt opp med derre på hamar jeg og? Må kjøre fra nord-trøndelag, men det går jo på ca 4 timer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tenkte egentlig å reise nedover natt til fredag, men begynner å tro at det kanskje er litt dårlig tid?

Kunne evt møtt opp med derre på hamar jeg og? Må kjøre fra nord-trøndelag, men det går jo på ca 4 timer!

 

bare å møte opp det vettu :) Kjører du på med GPS kan du slå inn denne adressa:

Statoil Vangsveien

Ringgata 62 /64

2318 Hamar

 

Velkommen skal du være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Henrik, er det ikke flere fra lillestrøm - strømmen - oslo området da som skal være med å kjøre med dere? bare å spre det glade budskap. Bare hyggelig det med flere i kollona :)

 

Klarer kanskje å få med meg en til fra Lillestrøm-Strømmen området som drar på Torsdag. Kjempe dumt at det olle er flere, men er utrolig bra at jeg får hengt meg på med dere;)

 

Skal prøve å gi passasjeren ett lynkurs i fotografering med speilrefleks, så kanskje man får tatt noen bilder osv i kolonna.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg låner tråden din litt jeg Ray! For de som har planer om å reise fredag, så blir det avreise kl 09.00. Hadde vært bra om vi kunne fått til en kolonne på fredag også. Vi er foreløpig 2-3 biler fra Hamar som reiser fredag, jo flere jo bedre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henrik, det hadde vært knall og fått til noen skikkelige kjørebilder, er jo mange breie fine veier i sverige så det skulle ikke være noe stort problem og få til noen tøffe bilder.

 

Stig, ja det går helt greit, hvem reiser fredag? (ps, du skulle ringe meg du men har fortsatt ikke hørt noe... :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.