Grilling og sosialt samvær

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Tenkte å høre om det var noen interesse for en samling hvor vi grillet og koste oss litt sammen vi i Oslo lokallag.

 

Vi har jo hvert år nye fjes og bli kjent med og kunne vært litt ekstra hyggelig å hatt en trivelig kveld hvor vi satt oss ned for å grille, prate og bli litt kjent med nye etc:)

 

Trenger ikke gjøre det så vanskelig heller. Alle tar med hver sin grill eller engangsgrill, noe mat og drikke også kansje nor å sitte på så har man det man trenger:)

 

Hvis det er noe interesse så gi lyd her så skal vi prøve og få til noe ganske snart.

 

 

Mvh Pk

 

Oslo lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, kunne vært artig det. visst ikke så kanskje knut erik byr opp nye huset sitt til dans ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler gressletta ned nitelva i Lillestrøm - like før nebbursvolllen bad.

 

Er med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kunne jo prøvd å fått til en dato og bare gått for det. Komme de som vil komme. Pratet litt med kristian og morten og mikael på lokaltreffet i dag og da ble det forslag om photoshot neste mandag. (Den mandagen har vi jo fri) Så tenkte kansje vi kunne ha grillet litt først og begynt der for så og ta en photoshot? :)

 

Et litt forlenga mandagstreff med litt annet innhold. Eventuelt svingt innom mc donallds på lørenskog etterpå for en is eller noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg, men redd det blir mye med alt samme dag, heller kanskje ta fototreff+mcd en mandag, også kanskje bytte ut en annen mandag med grilling osv isteden for mcd.

 

Men jeg er med uansett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt enig med Kristian, at det kanskje blir litt mye med alt på en gang :o Også med tanke på at det er veldig kort tid å få alt til å falle på plass : flau :

 

Nå er det jo meldt fint vær på mandag, så er det noen som har forslag til location på Lørenskog der vi kunne tatt bilder? Trenger ikke være Feiring Bruk "som vanlig", selvom det er mange kule bakgrunner der : ja :

 

En grillkveld kan vi jo også ta en helt annen dag enn mandag, hvis det hadde vært noe : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært morro med grill kveld. Nå på mandag er jeg i utlandet for å levere interiør til min caddy for omtrekking.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.