Skiltplater og Klistremerker i Nordland:

Anbefalte innlegg

Hallo boys and girls.

 

Har vært totalt fraværende fra forumet i lengre tid grunnet mye stress med nytt hus og familieforøkelse m/kolikk.

Ønsker å beklage ovenfor medlemmer som har forsøkt å få tak i meg ang. Skkltplater og klistremerker.

Jeg er fri for skiltplater, men har en god bunke klistremerker.

 

Mvh

Thor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er ståa med skiltplater og klistremerker her oppe? Skulle hatt noen stykk.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har som GIDDER å sende?

Klubbmerker og skiltplater er jo noe som skulle auto blitt sendt ut ved registrering.

For det har vært mye masing her i over 1år for min del, og enda ikke fått tak i merker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim rune: er ingen som har problem med å sende pakker.

Problemet er heller at det ikke er noen som har

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an med skiltplater?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an med skiltplater?

 

Skulle gjerne visst det jeg og! :) trenger skiltplate til gml typen stålskilt. Trenger bare ett. Om Noen kunne tatt med ett neste gang de var innom Sulland Bodø til meg hadde det vært supert :) gjerne ett klistremerke også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiltplater til stålskilt finnes vel ikke lengre etter hva jeg vet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Ønsker et par klistremerker, hvordan får jeg tak i de jeg må ha kontakt med? :)

 

Mvh. Henning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Ønsker et par klistremerker, hvordan får jeg tak i de jeg må ha kontakt med? :)

 

Mvh. Henning

 

Lurer på akkurat det samme..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Er det noen her som har fått skiltholder å sticker i det hele tatt? Har prøvd å sende mail til Tor Ness, men er tydligvis ikke gyldig mail.

Noen som har fått fra andre lokallag?

 

Med vennlig hilsen

 

K.Pettersen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. er det fortsatt vanskeligheter med og få tak i skiltholdere og klistermerker? ny her inne så skulle hatt skiltholdere og klistermerker. eller skal jeg bruke nettbutikken til klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.