Avtagbart hengerfeste A4/S4 B5...

Anbefalte innlegg

Etter litt søkning så finner jeg at mange her ha brukt Westfalia sine avtagbare fester,uten å møtte bruke et deksel over :)

Så da blir det bestilt inn ;)

Men hvordan er det med dra vekta,når det står 1400kg max i vognkortet nå..Når jeg ikke har feste engang,og det står 1800kg som max på Westafalia sitt hengerfeste..

Er det noe problem å skrive om? :P

 

Min b5 1,8tq har 1500kg stående i vognkort, også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det stemme at 1,9tdi kan trekke mer enn S4? Da er det noen ingeniører som har missforstått...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stemmer nok bra det att s 4 drar mindre en 1,9 tdi

det går jo på hva motor gir ikkje minst cluth og karosseri tåler.

nå sier ikkje eg att s4 tåler mindre. men tenk på kreftene som blir flyttet bak på den kroken og festene til denne kroken når du legger fjøla i bånn på en s4 i forhold til en tdi ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne igjen. Har tengt å montere krok på s4en, å ser derfor på westfalia sine da de blir helt skjult. sjekket denne men det står at den ikke passer på s/rs modeller. Jeg har nå en vanlig a4 fanger på min, så ser ikke helt at dette ikke skal passe, eller er det på grunn av fasongen på nedre del av fangeren, noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om det er forskjell på avanten, men jeg har westfalia på min a4 med s4 fanger og det er ikke noe problem ;) ikke synlig i hele tatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd det som Lars linker til på S4 avant med facelift fanger? Er jo ikke likt på bilde som det Eirik har på sin avant.

Kjipt å kjøpe for så å finne ut at det ikke passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.