VW Internationals # 17 - 4. juli 2009 - Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Tradisjonen tro blir det for 17. gang avholdt VW Internationals på Kongsten Kort i Fredrikstad.

 

Folkevognklubben Cool Cruisers Østfold har sendt oss en mail og ønsker å invitere også oss vannkjølte vw-entusiaster til treffet. Under finner dere program og litt mer informasjon.

Velkommen til VW Internationals # 17

 

Vi ønsker alle nye og gamle VW venner velkommen til årets begivenhet i Fredrikstad.

Nok en gang er vi på Kongsten Fort, noe som bør sørge for at det blir en flott opplevelse for oss alle! Vi gjenntar fjorårets vellykkede vri med utstillingen på lørdag!

 

Dato: Lørdag 4. juli 2009

Sted: Kongsten Fort, Fredrikstad

 

Kl. 10:00

Utstillingen starter.

 

Vi selger baguett og drikke fra vår eminente kiosk.

 

Inngangspriser:

Bil med fører: 150,- kr

Tilskuere: 50,- kr

 

Kl. 15:30

Frist for innleveringen av stemmesedler til Peoples Choice!!!

 

Kl. 16:00

Premieutdeling

Beste:

- Jentebil

- Peoples Choice

- Show 'n shine

- Orginal

 

Kl. 17.00

Cruisingtur for å få luftet bilene våre før fellesgrillingen.

 

Kl. 19:00

Grilling og underholdning på fortet. Vi holder griller, du tar med mat og drikke (voksendrikke dersom ønskelig).

 

Overnatting organiseres på treffplassen, etter selve treffet er avviklet.

 

Treffet er i år altså på lørdag, med fest etterpå for dem som vil det. På utstillingen vil vi ha jury som går rundt, med premiering til slutt.

Gratis camping på treffplassen, for de som ønsker å overnatte/sove ut rusen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! :D

 

Synes disse treffene er kule. Digg stemming.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette treffet skal jeg rekke!:D var fett der ifjor og golfen burde være på veien igjen før denne datoen så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, der sier du noe.. Kan jo spe på med ett par bilder fra ifjor :)

 

VwInternationals_239.sized.jpg

 

VwInternationals_222.sized.jpg

 

VwInternationals_015.sized.jpg

 

VwInternationals_381.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i "nabolaget" den helga, så jeg kommer, MED bil :)

Må bare få avtalt med slektninger om parkering av bobla. Gidder ikke la den stå på Skjærhalden når jeg er på hytta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker også opp, da som "hangaround" hos Sigdal Folkevognklubb :P

 

Noen som har tips på ok hotell/motell i gamlebyen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåpentligvis så går bilen innen den tid og da kommer jeg:P Alt er jo bra så lenge det er i østfold!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok prøve å få kommet meg nedover i år jeg også. Har jo tross alt vært der de siste tre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er noen fra hedmark/oppland som har tenkt seg ner til vw international i fredrikstad den 4 juli,hva med å orden i stand så vi kunne kjørt i følge?? hvis vi bor litt sprett så er det bare å avtale et møtested? : ) jeg bor i kongsvinger å skal nedover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir ivertfall ett par stk fra Hønefoss som skal dit og om bilene er på veien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere fra Oslo området som har tenkt seg nedover? er det noen form for felles kjøring til treffet?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg, uten bil da, 1- eren til lakk, men stiller med kald pils:) , men Håvard på Forumet stiller opp med sin vakre Golf 4, og en Kompis stiller med en PEN hvit vw caravelle "white sport edition" :P

 

Etter grillingen blir det nok tur på brygga, bra trøkk ute her i Plankebyen nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nedover men passer nok ikke lørenskog/lillestrøm før i halv tolv tiden ;) så hvis du vil slenge deg på da Henrik får du sende på en meld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg også tar turen for og titte:)

Noe sted for oss vannfolk og parkere i nerhten der da? utenom turist plassen ( ikke lyst på noe parkeringsbulk : o)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg også tar turen for og titte:)

Noe sted for oss vannfolk og parkere i nerhten der da? utenom turist plassen ( ikke lyst på noe parkeringsbulk : o)

Vi får en egen plass å parkere inne på området ;) Om du ikke vil kjøre inn og betale 150 kr er det om jeg ikke husker feil litt parkering litt utenfor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får en egen plass å parkere inne på området ;) Om du ikke vil kjøre inn og betale 150 kr er det om jeg ikke husker feil litt parkering litt utenfor.

 

Joda, finns nokså stor parkeringsplass 100 meter tilbake mot gamlebyen, akkurat i svingen der man tar av til treffet og kan ta av til Høyre mot gamlebyen(om man kommer fra Fredrikstad broen) Skal være gratis og stå der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder kommer senere. Ikke akkurat det største oppmøtet i sommevarmen i grunn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dårlig oppmøte her ja, stort sett bare luft avk. biler! Men nøt skyggen bak de få vann avk. som var her! :)

Med hyggelig selskap og litt grilling!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var ikke mye klubb-biler der nei ;)

 

Men gratulerer til Cato Risnes med premie for sin Überstrøkne 1978 Golf LS

 

Bildetråd her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.