Montering av justerbart senkesett.

Anbefalte innlegg

Noen som har utstyr å tid til å hjelpe å slenge på et justerbart senkesett på golfen idag etter 16:)

 

Jeg og brodern tenkte å kaste oss i det men har min anelse om at vi kommer til å trenge noe utstyr vi ikke har tilgang på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosn gjekk d me monteringa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk adundas.. fikk ikke opp toppmutteren fremme... men fikk montert ventofront

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Såpass ja.. Har muttertrekker liggende hvis du har trykkluft en eller annen plass.. :) 21mm som sitter på demperen er det ikke det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. luft kan jeg fikse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koffer fekk dåkker ikkje løsna muttrane? Funke jo greit den metoden eg sa te deg. Muttertrekker e fyfy på dempere, risikere å skru løs demperen inni, og då står det ihvertfall og spinne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk en rørtang på demperstanga. Du skal vel bytte ut demperne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal bytte ut ja.. brukte rørtang på en 21 hylse som stod nedi med en umbrako opp av denne. Det hang som bare nøkken. Endte med at umbrakoen knakk. Prøvde og med rørtang på demperstanga men den bare glapp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal bytte ut ja.. brukte rørtang på en 21 hylse som stod nedi med en umbrako opp av denne. Det hang som bare nøkken. Endte med at umbrakoen knakk. Prøvde og med rørtang på demperstanga men den bare glapp.

 

Hjelpe å løsna med slag. Sleggehammer og 5-56 løsne det mesta. Blir det gale, tyr du te propanflaskå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt kan du slipe litt på stanga slik at du får bedre tak. Skal funke med litt makt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brukte slag og rykk og napp og oldemors beste vaffelrøre men det sitter godt.. Men skal vel klare å gå det opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saus det inn med 5-56 eller lignende så fort som mulig og la det trekke inn i løpet av dagen før du gyver løs på neste skruetappe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hadde nok gått bedre med 5-56 eller wd40, men hadde det ikkje der å då, hadde kje gjort nåke med ei skikkelige pumpetang heller:) blei sånnt sop i hop førsøk, Går sikkert bra å løsna med luft, ska sikkert kje ha dei demperane ettepå uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt mutter trekker på demperne mine jeg.Aldri hatt noen problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt mutter trekker på demperne mine jeg.Aldri hatt noen problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja fikk endelig skiftet fremme idag.. ser at den trenger en hjulstillingskontroll.. tror det kan være noe riv ruskende galt der fremme.. var 2 cm i forskjell når det var likt på gjengene på hver side. samt at ene hjulet står litt lenger bak og ut en det andre.. noen som har en ide hva dette kan være?

 

Imorgen blir det senk bak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.