#1 Skrevet Juni 4, 2009 13 juni 10.00 är det dags igen men på en ny plats,ligger intill rv 61 strax efter rondellen i ch-berg om du kommer från kongsvinger nytt för iår : drifting show med j-spec driftstars som förhoppningsvis ska lägga träffen i rökridå välkomna till årets träff! styrelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 13 juni 10.00 är det dags igen men på en ny plats,ligger intill rv 61 strax efter rondellen i ch-berg om du kommer från kongsvinger nytt för iår : drifting show med j-spec driftstars som förhoppningsvis ska lägga träffen i rökridå välkomna till årets träff! styrelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2009 Den ska vi pröve å reke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2009 faaaaaaaaan denne skulle en fått med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2009 Var på dette treffet i dag, men hadde nok litt for høye forventninger til hva som skulle dukke opp.... Artig å være på treff i Sverige, men litt for mye Volvo etter min smak Driftinga var helt ok å se på, endte med en stk ødelagt front etter å ha kjørt ned en kjegle som sto på en betongkloss. Dro før treffet var over, så aner ikke hvordan det gikk heller. Klarte dessverre å slette alle bildene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2009 var der jeg også.. enig i at det ble for mye volvo.. men,det er jo i utgangspunktet ett volvotreff:)fikk pokal for besta tjejbygg..det var litt morro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2009 Aaaah..Var jo i charlottenberg forrige helg jeg:( At jeg ikke visste dette da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...