EdaTräffen 2009 , charlottenberg

Anbefalte innlegg

13 juni 10.00 är det dags igen men på en ny plats,ligger intill rv 61 strax efter rondellen i ch-berg om du kommer från kongsvinger

nytt för iår : drifting show med j-spec driftstars som förhoppningsvis ska lägga träffen i rökridå

välkomna till årets träff! styrelsen

357f21x.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 juni 10.00 är det dags igen men på en ny plats,ligger intill rv 61 strax efter rondellen i ch-berg om du kommer från kongsvinger

nytt för iår : drifting show med j-spec driftstars som förhoppningsvis ska lägga träffen i rökridå

välkomna till årets träff! styrelsen

357f21x.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ska vi pröve å reke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faaaaaaaaan denne skulle en fått med seg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på dette treffet i dag, men hadde nok litt for høye forventninger til hva som skulle dukke opp....

 

Artig å være på treff i Sverige, men litt for mye Volvo etter min smak :P Driftinga var helt ok å se på, endte med en stk ødelagt front etter å ha kjørt ned en kjegle som sto på en betongkloss.

 

Dro før treffet var over, så aner ikke hvordan det gikk heller.

 

Klarte dessverre å slette alle bildene.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der jeg også.. enig i at det ble for mye volvo.. men,det er jo i utgangspunktet ett volvotreff:)fikk pokal for besta tjejbygg..det var litt morro:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaah..Var jo i charlottenberg forrige helg jeg:( At jeg ikke visste dette da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.