Lokallaget NØL er på nett

Anbefalte innlegg

 

alt er ikke på plass enda men det vil komme

 

191.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

alt er ikke på plass enda men det vil komme

 

191.jpg

Det er et bilde jeg hadde for hånden, det er ikke fra lokallaget her men vi skal snart få lagt inn bilder av noen meget bra lokalbiler også.

dette var bare for å starte en prat på nettet for det nye lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egil!

 

Kjempefint! Fint også hvis du publiserer lokallagsnyheter på din egen lokallagsside fremover ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bra. Endelig er lokkallaget fra verdens navle oppe å går også, det blir helt sikkert konge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare jeg som er litt sliten etter en fuktig "julelunsj" i går, eller finnes ikke NØL i lista over lokallagene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare jeg som er litt sliten etter en fuktig "julelunsj" i går, eller finnes ikke NØL i lista over lokallagene?

 

 

Er fler som stusser på NØL ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fler som stusser på NØL ja

 

Det ligger under lokallag på hovedsiden, og Nord Østerdal lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger under lokallag på hovedsiden, og Nord Østerdal lokallag

 

Men det ligger bare på hovedsidene. Det har ikke kommet med på listen i forumet.

Selv om det ikke har vært med her før, så har lokallaget vært aktivt. Det er blant annet vi som har gjort mye ved treffene på Våler de siste årene. Vi og de fra Elverum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sendt mail til Andreas om div spørsmål, så vi håper vi er på forumet snart.

 

Når det gjelder lokalllaget her oppe så startet det i 1998-1999, da bare med noen få meget bil inntereserte karer.

 

Stemmer som Roger skriver at vi var med litt på første treffet som klubben hadde på Våler, og årene etter det så har vi vært med for fullt på de treffene som har vært der.

 

Nå så ønsker vi å bli med på sidene her, og begynne å samarbeide med flere lokallag og hele klubben generelt. Er det noen som har noen ideer og forslag så kom med dem. Vårtreff i Trondheim, eller ved Mjøsa et sted? :klapp::rolleye:: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egil!

 

Kjempefint! Fint også hvis du publiserer lokallagsnyheter på din egen lokallagsside fremover ;)

 

Gjør vi noen feil så send meg mail for rettledning Andreas.

samarbeid ordner ting til det bedre. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.