#1 Skrevet Desember 17, 2004 Sammen med Bjørn B handlet vi litt chrome-moro fra http://www.chrom-tuning.com (Tysk nettbutikk). Jeg handlet bl.a. lister rundt vinduene og monterte disse i går kveld. Takker Hans Jørgen for all hjelp. Slik ble resultatet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2004 Det ble jo riktig så bra det Andreas!!!:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2004 Nå er det bare å få tak i rails... grrrr.. ikke lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2004 Blei lækkert det der....er bare å få litt croma rails nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2004 Sammen med Bjørn B handlet vi litt chrome-moro fra http://www.chrom-tuning.com (Tysk nettbutikk). Jeg handlet bl.a. lister rundt vinduene og monterte disse i går kveld. Takker Hans Jørgen for all hjelp. Slik ble resultatet: Var det mye arbeid og skifte dem ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2004 Dette ble fint Andreas (bare kjør pent nå... ref avreise Drammen onsdag ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2004 Var det mye arbeid og skifte dem ??? Ikke avskrekkende, men fysisk vondt... hehe.. Listen over vinduene må "tres" utenpå den eksisterende listen. Her må man bruke fingertuppene og virkelig presse hardt hardt ned for å få dem nedpå til å sitte. Når jeg var ferdig kjentes det ut som fingertuppene var sprengt bort (eller spelt gitar i ei uke i strekk for dem som kjenner til det). Listen nede var veeeldig enkel og tok bare et par minutter. ... chromma rails JA! Men sliter med å finne noen? Speil er på vei, så er bare railsene som mangler i chrome 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2004 Dette ble fint Andreas (bare kjør pent nå... ref avreise Drammen onsdag ) Kjører aaaaltid pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2004 Ser bra ut det Andreas! Har du noen nærbilder også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 17, 2004 Ser bra ut det Andreas!Har du noen nærbilder også? Kan ta noen litt senere. Eneste som jeg kanskje skulle vært misfornøyd med er skjøten i nedre hjørnet bak. Hvor den original buer inn i ny list og jeg her får et slags "opphold". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2004 Ja det ser ut som det er et lite hakk i hjørnet bak på bildet du har lagt ut. Var lista nede enkel å få til å sitte rett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2004 Det der ble jo veeldig bra Andreas! Gikk inn for å bestille ttil Passaten nå.. Men det er lenge siden jeg har hatt tysk ja.. Må man bestille 2 stk? ( er det pr stk pr side liksom..?) Og hva velger jeg her: Vorkasse Versichert: 8,00.- (volles Transportrisiko wird von uns übernommen) Vorkasse Unversichert: 6.- (bei Paketverlust kein Ersatz und keine Sendungsverfolgung möglich) Nachnahme Versichert: 14.- Auslandsversand (alle europ. Länder außer A und D ): 14.- Euro (außerhalb Europa bitte anfragen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 17, 2004 Var lista nede enkel å få til å sitte rett? Ja, relativt... Men må helt klart være to på det, så all takk til Hans Jørgen for hjelpen. Er bare å følge karosseri/dørkanten og legge kromlisten kant-i-kant med den. Når det gjelder buen så skal jeg se om jeg får til å lage noe med de listene vi selger her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 17, 2004 Må man bestille 2 stk? ( er det pr stk pr side liksom..?) Nei, 1 stk. er et helt sett (begge sider). Og hva velger jeg her:Auslandsversand (alle europ. Länder außer A und D ): 14.- Euro (außerhalb Europa bitte anfragen) Auslandversand = Utelandssending 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 17, 2004 Nydelig! Har du noen nærbilder? Ser for meg at dette kunne blitt pent til a3'n min til våren. Har jo cromespeil fra før. Hvordan var bestilligen? Knirkefri? Betaling? Leveringstid osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 17, 2004 Hvordan var bestilligen? Knirkefri? Betaling? Leveringstid osv? Siden det var jeg som bestilte varene så kan jeg svare: Bestillingen gikk greit, betalte med paypal, de sendte varene 2 dager etter bestilling. Det tok så ca 2,5 uke før varene var på postkontoret hos meg. De gjorde en feil og det var at de glemte å legge ved den ene varen vi hadde bestilt. Jeg tok kontakt med firmaet og de sa de skulle sende det som manglet med en gang. Har ikke fått det ennå, men det er bare en uke siden så det tar nok noen dager til før det kommer. EDIT: Slik ser det ut på A3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 17, 2004 Ser pent ut på bildene. Er ikke itvil om at det vil se pent ut med kromlister men frykter bare at de skal se for "uekte" ute. Ikke orignale men at man ser at dem er plassert utenpå de originale? Hvordan ble det sån sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 17, 2004 Ser pent ut på bildene. Er ikke itvil om at det vil se pent ut med kromlister men frykter bare at de skal se for "uekte" ute. Ikke orignale men at man ser at dem er plassert utenpå de originale? Hvordan ble det sån sett? Akkurat dette var jeg redd for også. På treff vil selvfølgelig entusiastene se at dette ikke er originalt når dem går rundt med lupe, men jeg ble overrasket over hvor "originalt" det ser ut på avstand. Den vanlige mannen i gata vil ikke se forskjell i det hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 17, 2004 Andreas (eller andre som har sett det i detalj): Når det gjelder selve produktet vi har kjøpt så så det nesten ut som de var noe slags standard produkt de har kjøpt på rull som de kapper i passende lengder. Jeg så det stod 3M på tape'en bak på listene, kan det være at 3M lager slik lister i forskjellige størrelser? Kanskje det hadde vært mulig å få tak i disse produktene gjennom noen som fører 3M i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 17, 2004 Bjørn, dette gjelder KUN listene under vinduene. Listene som går over vinduene er det ikke tape i det hele tatt på. Dem skal "brettes rundt" de eksisterende listene (derav min smerte i dag). Noen detaljebilder som ikke ble så bra, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 17, 2004 Et par til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 17, 2004 Andreas (eller andre som har sett det i detalj):Når det gjelder selve produktet vi har kjøpt så så det nesten ut som de var noe slags standard produkt de har kjøpt på rull som de kapper i passende lengder. Jeg så det stod 3M på tape'en bak på listene, kan det være at 3M lager slik lister i forskjellige størrelser? Kanskje det hadde vært mulig å få tak i disse produktene gjennom noen som fører 3M i Norge? er 99% sikker på at jeg har sett 3M sine på AIS ihvertfall. Skal stikke innom en dag å se hvilke størrelser dem har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 17, 2004 Ser jo absolutt bra ut dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 17, 2004 er 99% sikker på at jeg har sett 3M sine på AIS ihvertfall. Skal stikke innom en dag å se hvilke størrelser dem har Vi selger lister som ser helt like ut vi også, men de vi kjøpte fra Tyskland her var jo tilpasset bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 17, 2004 Hvordan var finishen på listene? bra eller? Jeg var inne på sidene deres og det var da fryktelig rimelig var det ikke? : :-) : Tank for linken anyways Jan D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...