#51 Skrevet Januar 1, 2005 Noen som har lyst å hjelpe meg å montere min list? får ta opp tommelene så lenge man kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 1, 2005 Noen som har lyst å hjelpe meg å montere min list? får ta opp tommelene så lenge man kan Jeg kan kappe deg et fint alurør som du kan ha rundt tommelen mens du kapper den til Andreas: Ble veldig fint det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 1, 2005 http://www.chrom-tuning.com Bruker dere Paypal når dere handler der? Har bestilt derfra sjøl nettopp! Valgte oppkrav tror jeg.....men vet ikke om det går??? Flere som skal bestille noe herfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 1, 2005 Det var jeg som bestilte for meg og Andreas. Brukte paypal for betaling ja. Tror ikke de tilbyr postoppkrav for andre land enn Tyskland og Østerrike hvis ikke det har endret seg etter jeg bestilte da (1,5 mnd siden). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 1, 2005 Det var jeg som bestilte for meg og Andreas. Brukte paypal for betaling ja. Tror ikke de tilbyr postoppkrav for andre land enn Tyskland og Østerrike hvis ikke det har endret seg etter jeg bestilte da (1,5 mnd siden). Har akkuratt bestilt en list derfra nå. Valgte paypal, men fikk ikke noen mulighet til og taste inn visa eller amex nr ????? Tastet dere inn dette ?? PS : er elendig i tysk !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 1, 2005 Har akkuratt bestilt en list derfra nå. Valgte paypal, men fikk ikke noen mulighet til og taste inn visa eller amex nr ?????Tastet dere inn dette ?? PS : er elendig i tysk !!! Må ha en paypal konto for å kunne betale med paypal.. trenger ikke noe visa eller amex nr da.. men du må ha konfigurert paypal kontoen din med info om visakort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 1, 2005 Hvis det er noen så skal bestille noe derfra, så er jeg takknemelig om det kan bestille noe for meg også.... Så deler vi eventuelt frakt, så betaler jeg bare vedkommende via nettbank! (sliter litt med tysk og paypal ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 2, 2005 Hallo Ser at det er flere som sliter med tysken og med hvordan man skal gjöre det med betaling när man bestille i fra http://www.chrom-tuning.com .. Jeg mä si at jeg ser det nesten som min plikt og gi dere en hjelpene händ Jeg bor i Tyskland,jobber i nordsjöen sä jeg kan selfölgelig hjelpe dere og dere kan faktisk ogsä spare noen kroner pä frakt.. Sä hvis det er noen som vill bestille noe sä send meg en mail, jeg har et par bestillinger for noen andre her inne pä gang,sä det kunne vert greit ä fätt alt pä en gang.. Jeg vill kunne normalt levere dette i begynelsen av februar.. När det gjelder betalingen sä skal dere selfölgeligt ikke betale noe pä forskudd, MEN please kun seriöse bestillinger sä jeg ikke blir sittene pä en haug med chrom lister Send meg mail pä gravdal.tuning@tiscali.de Jeg vil de neste 12 dagene ikke ha sä god tilgang pä mail,sä hvis det er noen som sender meg en mail sä kan det ta litt tid för jeg svarer... Men det er bare til ä sende sä skal jeg svare sä fort som muligt Mvh Lasse Gravdal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 2, 2005 Hallo Ser at det er flere som sliter med tysken og med hvordan man skal gjöre det med betaling när man bestille i fra http://www.chrom-tuning.com .. Jeg mä si at jeg ser det nesten som min plikt og gi dere en hjelpene händ Jeg bor i Tyskland,jobber i nordsjöen sä jeg kan selfölgelig hjelpe dere og dere kan faktisk ogsä spare noen kroner pä frakt.. Sä hvis det er noen som vill bestille noe sä send meg en mail, jeg har et par bestillinger for noen andre her inne pä gang,sä det kunne vert greit ä fätt alt pä en gang.. Jeg vill kunne normalt levere dette i begynelsen av februar.. När det gjelder betalingen sä skal dere selfölgeligt ikke betale noe pä forskudd, MEN please kun seriöse bestillinger sä jeg ikke blir sittene pä en haug med chrom lister Send meg mail pä gravdal.tuning@tiscali.de Mvh Lasse Gravdal Dette høres jo utrolig bra ut.. Velkommen i klubben forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 2, 2005 Hallo Ser at det er flere som sliter med tysken og med hvordan man skal gjöre det med betaling när man bestille i fra http://www.chrom-tuning.com .. Jeg mä si at jeg ser det nesten som min plikt og gi dere en hjelpene händ Jeg bor i Tyskland,jobber i nordsjöen sä jeg kan selfölgelig hjelpe dere og dere kan faktisk ogsä spare noen kroner pä frakt.. Sä hvis det er noen som vill bestille noe sä send meg en mail, jeg har et par bestillinger for noen andre her inne pä gang,sä det kunne vert greit ä fätt alt pä en gang.. Jeg vill kunne normalt levere dette i begynelsen av februar.. När det gjelder betalingen sä skal dere selfölgeligt ikke betale noe pä forskudd, MEN please kun seriöse bestillinger sä jeg ikke blir sittene pä en haug med chrom lister Send meg mail pä gravdal.tuning@tiscali.de Mvh Lasse Gravdal Kjempe flott!!! Har sendt deg mail. Velkommen som ny medlem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 2, 2005 Ble meget pent dette!!! numba 1 Kjente meg igjen i den tommelkuttingen. Skumle saker dette. Det var slik jeg sluttet med modellflybyggingen min. kuttet nesten av meg en finger eller to... Ironien var at det var min onkel som er lege som skaffet de fine skalpellene jeg brukte til å kutte med Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 2, 2005 ble pent med chrom list der:) minner meg litt om kjetil løvbrøtte som skulle polere felga sine i sommer gikk bra med han også, han måtte vel sy 30 sting eller noe sånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 2, 2005 Det ble jo skikkelig fint det Bjørn!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 3, 2005 Har fått litt "blod på tann" av allt dette chromepreiket, så då lurte eg på om nokken vet kor eg kan få tak i speilhus/deksel i chrome, evt ka dette koster. Tenkte også på rails, men har fått oppgitt pris fra møller på ca 10`000.- , så det blir vel neppe aktuellt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 3, 2005 Har fått litt "blod på tann" av allt dette chromepreiket, så då lurte eg på om nokken vet kor eg kan få tak i speilhus/deksel i chrome, evt ka dette koster.Tenkte også på rails, men har fått oppgitt pris fra møller på ca 10`000.- , så det blir vel neppe aktuellt. Chrom speil får du hos In-pro.de , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 3, 2005 Da har jeg reg. meg hos PayPal det var jo kurant , så nå er det på vei hjem en haug med chrom til Passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 29, 2005 Har fått litt "blod på tann" av allt dette chromepreiket, så då lurte eg på om nokken vet kor eg kan få tak i speilhus/deksel i chrome, evt ka dette koster.Tenkte også på rails, men har fått oppgitt pris fra møller på ca 10`000.- , så det blir vel neppe aktuellt. in.Pro sine speilhus får du bestilt fra Eiker Motorshop - http://www.eikermotorshop.no. Koster ca 1000 uten rabatt. Men mener å huske at vi har 10% der. Dette er hus som du bytter ut og ikke bare deksel som limes utenpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 30, 2005 in.Pro sine speilhus får du bestilt fra Eiker Motorshop - http://www.eikermotorshop.no. Koster ca 1000 uten rabatt. Men mener å huske at vi har 10% der. Dette er hus som du bytter ut og ikke bare deksel som limes utenpå.. Glimrende. Takk skal du ha. Vet du om dette er pris pr. stk, eller pr. par? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 30, 2005 Glimrende. Takk skal du ha. Vet du om dette er pris pr. stk, eller pr. par? Dette er pr. par, jeg har også montert sånne. Anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 30, 2005 Glimrende. Takk skal du ha. Vet du om dette er pris pr. stk, eller pr. par? Det er pris pr par. Lykke til. Du kommer nok ikke til å angre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 2, 2005 Hallo Ser at det er flere som sliter med tysken og med hvordan man skal gjöre det med betaling när man bestille i fra http://www.chrom-tuning.com .. Jeg mä si at jeg ser det nesten som min plikt og gi dere en hjelpene händ Jeg bor i Tyskland,jobber i nordsjöen sä jeg kan selfölgelig hjelpe dere og dere kan faktisk ogsä spare noen kroner pä frakt.. Sä hvis det er noen som vill bestille noe sä send meg en mail, jeg har et par bestillinger for noen andre her inne pä gang,sä det kunne vert greit ä fätt alt pä en gang.. Jeg vill kunne normalt levere dette i begynelsen av februar.. När det gjelder betalingen sä skal dere selfölgeligt ikke betale noe pä forskudd, MEN please kun seriöse bestillinger sä jeg ikke blir sittene pä en haug med chrom lister Send meg mail pä gravdal.tuning@tiscali.de Jeg vil de neste 12 dagene ikke ha sä god tilgang pä mail,sä hvis det er noen som sender meg en mail sä kan det ta litt tid för jeg svarer... Men det er bare til ä sende sä skal jeg svare sä fort som muligt Mvh Lasse Gravdal Har sendt deg mail Lasse, håper det ikke er for seint?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 2, 2005 Når det gjelder buen så skal jeg se om jeg får til å lage noe med de listene vi selger her. Tror du jeg kunne fått til facelift med de listene du henviser til her?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 2, 2005 Tror du jeg kunne fått til facelift med de listene du henviser til her?! Lov å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 6, 2005 Mont. lister på Passaten i går, dette er jo 3M lister så de kan sikkert skaffes her hjemme og, men ville bare si det att listene er langt fra så blanke som orginale listene på highline sine . men det ble jo stillig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 6, 2005 detta så jo virkelig flott ut Andreas og BB. har jo tenkt meg slike selv, men hadde planer om å sette orginale på. helt til jeg fikk høre hva som måtte gjøres og hva d kostet. som sikkert en del andre vet, så må da div vinduer ut og monteres igjen etter nye lister er lagt på, og dette koster både skjorta og d hvite i øye (10 000,- ++ , viss jeg husker riktig). fint at du/dere har funnet en VELDIG mye billigere måte å få chromelister på. jeg som da aldri har hatt tysk på skole, skjønner da ikke en dritt tysk, så var veldig glad for at d var bilder. hehe... men hva kostet vinduslistene + baklukelista ? står jo i euro, og kursene går vel mye opp og ned.... mvh T3pp3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...