Anbefalte innlegg

åssen er det med denne dimensjonen på golf 3'er, et 30 med 215-40-16, må det valses eller åssen er det... bilen er senket 60/50 + fjærskåler foran som teoretisk skal gi 15mm til foran...

veit det går drit mange med denne dimensjonen, men ikke akkurat hva de har gjort for å få det dit!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standar ET er jo 38 så offset'en er jo ikke så stor.. men vet ikke om det må valses, for jeg har selv ikke prøv denne dekk dimmen... men det er vel bare til å prøve å sjekke? vurderte selv 9x16" ET 14 men da måtte jeg nok ha valsa skjermene bortimot 4cm ut på hver side, noe som sikkert ikke lakken tåler, og da ble det for dyrt for lommeboka mi : syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay... noen der ute som har akkurat dette eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay... noen der ute som har akkurat dette eller?

 

 

Tror det skal gå... Veit at det går med ET 25 og da bør det gå med ET 30 også.. Om innerkanten på felgen ikke går inni fjørskåla eller fjøra.. Om det vil subbe avhenger av hvor stiv bilen din er osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt går-Bare jenta vil:D

J skal selv ha 9*16 ET15 med ca 80mm senking å j tror j må valse mye på hver side.. må nok gjøre dette før j lakkerer bilen ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gamle bilen min.. brukte jeg 9X16 og et 15 på... måtte valse endel foran og bak ja... men det ble veldig bra... trodde man fikk problemer med 30 innpress jeg men.. er mulig jeg tar feil... var ihvertfall fornøyd med min...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar... får vel prøve etterhvert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar... får vel prøve etterhvert..

 

ET 30 tar vel i bakakselen på golf 2....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du mener vel golf 3...? de sitter på en golf 2 nå, de jeg tenkte på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.