Tur til Wörthersee 12-15 mai 2010? Hvem er med? Diskusjons/planleggingstråd

Anbefalte innlegg

Tror du virkelig at Rallyen din eller Petter sin UrQ hadde brukt noe særlig mindre på den turen Christopher?? En skikkelig bil SKAL bruke MYE bensin:D

En skal ikke ha budsjett på en slik tur, bare passe på å ha nok penger tilgjengelig på konto, hehe:) Tror jeg ville vært fattig om jeg skulla ha kjørt ned alene, så håper jeg finner en passasjer neste år også: rolleyes 10.000kr bare i bensin: eek :: faint :

 

Tja,nå var ikke det poenget mitt, gidder bare ikke være passasjer ned for 5000...da kan jeg heller ta fly ;)

Derimot blir det litt kjekkere å bruke 5000 som du får noe igjen for om man kjører selv, dessuten tror jeg nok Rallyen bruker litt mindre også...kjører nok litt mer økonomisk enn deg nedover...gammel bil vettu : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du virkelig at Rallyen din eller Petter sin UrQ hadde brukt noe særlig mindre på den turen Christopher?? En skikkelig bil SKAL bruke MYE bensin:D

En skal ikke ha budsjett på en slik tur, bare passe på å ha nok penger tilgjengelig på konto, hehe:) Tror jeg ville vært fattig om jeg skulla ha kjørt ned alene, så håper jeg finner en passasjer neste år også: rolleyes 10.000kr bare i bensin: eek :: faint :

 

En skikkelig bil skal bruke mye bensin ja, 1.8 liter rekkefirer er ikke skikkelig bil :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja,nå var ikke det poenget mitt, gidder bare ikke være passasjer ned for 5000...da kan jeg heller ta fly ;)

Derimot blir det litt kjekkere å bruke 5000 som du får noe igjen for om man kjører selv, dessuten tror jeg nok Rallyen bruker litt mindre også...kjører nok litt mer økonomisk enn deg nedover...gammel bil vettu : vinke :

 

Er med på tanken;) Men jeg tviler på at du kommer til å kjøre noe særlig økonomisk når horna begynner å vokse i pannen på deg i mens vi freser nedover Autobahn:evil: Men om vi tar båt til Kiel og tog ned til grensa så har vi muligens spart noen slanter, selv om det toget koster en del:)

 

En skikkelig bil skal bruke mye bensin ja, 1.8 liter rekkefirer er ikke skikkelig bil :nana:

 

Hehe, bilen er skikkelig, det sitter bare feil motor i: rolleyes Skulle satt inn en god gammel 5'er med turbo (evt TTRS 5'eren): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skikkelig bil skal bruke mye bensin ja, 1.8 liter rekkefirer er ikke skikkelig bil :nana:

 

Er med på tanken;) Men jeg tviler på at du kommer til å kjøre noe særlig økonomisk når horna begynner å vokse i pannen på deg i mens vi freser nedover Autobahn:evil: Men om vi tar båt til Kiel og tog ned til grensa så har vi muligens spart noen slanter, selv om det toget koster en del:)

 

 

 

Hehe, bilen er skikkelig, det sitter bare feil motor i: rolleyes Skulle satt inn en god gammel 5'er med turbo (evt TTRS 5'eren): smil :

 

Dere er noen fininger, sier at firer er feil men til Wörthersee som er et GTi treff skal dere,og der 75% av bilene er firer... Makan til tullprat!

 

Nei Robin, jeg ligger ikke i 240 med en gammel Rallye uansett hvor store horna er,

skal ha med meg bilen hjem igjen og...pluss meg selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er noen fininger, sier at firer er feil men til Wörthersee som er et GTi treff skal dere,og der 75% av bilene er firer... Makan til tullprat!

 

Nei Robin, jeg ligger ikke i 240 med en gammel Rallye uansett hvor store horna er,

skal ha med meg bilen hjem igjen og...pluss meg selv :)

 

Firer med g-lader er motor : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10.000kr bare i bensin: eek :: faint :

 

Fått siste regning fra bensinkortet mitt i dag, brukte 4100kr på diesel på samme tur :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått siste regning fra bensinkortet mitt i dag, brukte 4100kr på diesel på samme tur :nana:

 

Og det til tross for at han bare kjører elendig firer :P Tenk når han får bil med "skikkelig" motor en gang tiden.. :P

 

 

Har folk begynt å planlegge hvor de skal bo?

Jeg for min del var ganske fornøyd med der vi bodde i år,

så kommer nok til å booke der neste år og.

Det var gå avstand til treffet, egen vaske plass til bilen, god mat og drikke, bra rom og ellers veldig avslappet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått siste regning fra bensinkortet mitt i dag, brukte 4100kr på diesel på samme tur :nana:

 

Jeg vurderer å kjøpe diesel bil: bråk :

 

Har folk begynt å planlegge hvor de skal bo?

Jeg for min del var ganske fornøyd med der vi bodde i år,

så kommer nok til å booke der neste år og.

 

 

x2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på samme hotel igjen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva het hotellet? Hva kostet overnatting, middag og øl der? :P Gåavstand til treffet hørtes kjekt ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva het hotellet? Hva kostet overnatting, middag og øl der? :P Gåavstand til treffet hørtes kjekt ut!

 

Gåavstand, men samtidig langt nok vekke til at det ikke er bråk om natta. : ja :

 

Haus Edith heter hotellet http://www.haus-edith.at/

 

Jeg kommer nok til å bestille nå når jeg får lønn (20.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva het hotellet? Hva kostet overnatting, middag og øl der? :P Gåavstand til treffet hørtes kjekt ut!

 

Hotellet heter Edit Haus.

Betalte 240€ for 6 netter.

15minutters gå avstand fra hovedarenaen. Eget badehus til Wörthersee med brygge og tilbehør.

 

Vi spiste middag med drikke 3 kvelder og satt å skålte i hagen noen kvelder utenom.

Fikk aldri opplyst om noe prisliste av verten, og han kan umulig ha holdt telling på hvem som drakk hvor mye og hva ettersom han kom med brett med øl å bare satt ut på bordet hele tiden.

Men regningern pr person kom på 40€ for hele uka for all drikka og hjemmelaga middagene.

 

DSCF2353_2_640x480.jpg

 

badestrand.jpg

 

seehaus_2005.jpg

 

Zimmer_mit_Balkon.jpg

Tror dette er rommet vi hadde Petter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke datoer er det mest interessant å være der? Partyhelgen er 12-15?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke datoer er det mest interessant å være der? Partyhelgen er 12-15?

 

Partydagene er fredagen og lørdagen. Selve treffet er fra 12-15, onsdag til lørdag.

Dagene i forveien er det mye som skjer, treff relatert med mye biler over alt. Og en del liv på pub'ene.

Søndag etter treffslutt pakkes det ned og det er ikke så mye å være igjen for.

 

De som har muligheten for det burde dratt ned helga i forveien og hatt en hel uke på treffet.

 

Vi dro ned slik at vi sjekka inn mandagen, to dager før treffstart. Og vi syntes ikke vi hadde nok tid der nede til å få med oss alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk:) Da har vi litt å vurdere ut ifra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss eg hadde penger til slikt hadde eg lett vert med, men skal 3 veker til Thailand i sommer: ja : Men hadde nokk blitt med fly for min del! Aldri turd å kjøre einser med sliten motor: nei : Kommer av og til ikkje til butikken en gang: smil : hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg,Brodern og Christoffer sørli skal i hvertfall :D vi tar båten å kjører ned :D er en helt nydelig vei men jeg har sikkerlig lyst til å kjøre der joachim næss å matiis å dere kjørte hvilken vei var det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss eg hadde penger til slikt hadde eg lett vert med, men skal 3 veker til Thailand i sommer: ja : Men hadde nokk blitt med fly for min del! Aldri turd å kjøre einser med sliten motor: nei : Kommer av og til ikkje til butikken en gang: smil : hehe..

 

Ta en titt på globussen! Er jo nedoverbakke hele veien ned. Så frem kommer du, å hjem skal du alltids få haik om bilen streiker :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg,Brodern og Christoffer sørli skal i hvertfall :D vi tar båten å kjører ned :D er en helt nydelig vei men jeg har sikkerlig lyst til å kjøre der joachim næss å matiis å dere kjørte hvilken vei var det? :)

 

Det var ikke "en vei". Vi la opp en ganske avansert rute gjennom Sveits, Østerrike, Sveits, Italia, Østerrike.

 

Men det er bare å finne fram Google maps og finne checkpoints som Davos og Flüelepass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hotellet heter Edit Haus.

Betalte 240€ for 6 netter.

15minutters gå avstand fra hovedarenaen. Eget badehus til Wörthersee med brygge og tilbehør.

 

Vi spiste middag med drikke 3 kvelder og satt å skålte i hagen noen kvelder utenom.

Fikk aldri opplyst om noe prisliste av verten, og han kan umulig ha holdt telling på hvem som drakk hvor mye og hva ettersom han kom med brett med øl å bare satt ut på bordet hele tiden.

Men regningern pr person kom på 40€ for hele uka for all drikka og hjemmelaga middagene.

 

DSCF2353_2_640x480.jpg

 

badestrand.jpg

 

seehaus_2005.jpg

 

Zimmer_mit_Balkon.jpg

Tror dette er rommet vi hadde Petter?

 

 

Det der så og hørtes HELT genialt ut!

Med tanke på drivstoff forbruk, vil jeg nok sette VR6n hjemme i garasjen. Selvom det hadde vært morro å hatt den med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en titt på globussen! Er jo nedoverbakke hele veien ned. Så frem kommer du, å hjem skal du alltids få haik om bilen streiker :P

 

Hehe: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planlegger også å ta meg en aldri så liten Europatur for dette treffet!

Jeg hiver meg -lett- på en kolonne nedover, ettersom få av de jeg kjenner her oppe skal :P

Hvor lang tid brukte dere ifjord (dere som for)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du effektivt kommer du fram på en dag etter du har krysset grensa til Tyskland, enten fra båten i Kiel eller ved riksgrensa ved Flensburg/Padborg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Jeg har sett litt av de filmene fra treffet på youtube, det hadde vært moro altså..!

Ingen fra midtnorge som skal nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Marius ordna hotell for han og meg.

 

Resten av dere burde vurdere å booke snart.. fylles fort opp nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.