2010: Hovedtreff Vålerbanen vs BugRun

Anbefalte innlegg

Datoene for BugRun 2010 er allerede klare: 11-13 juni 2010 :tilber:

 

Er det bestemt noen dato for klubbens hovedtreff på Vålerbanen i 2010? Er hovedstyret allerede igang med planene for neste års treff? Har hovedstyret hatt noen dialog med Vålerbanen ang 2010?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden planleggingen for banekjøring på våler om tre uker enda er under planlegging håper jeg inderlig det ikke er påtenkt noen dato rundt neste års treff enda.

 

Krysser fingrene for at det går an å legge treffet til en annen helg en denne slik at medlemmer kan få med seg begge begivenhetene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vålerbanen pleier å ha frist i starten av desember for å komme med ønskelige datoer for de som skal leie banen det påfølgende året. Også får de som ønsker å leie banen tildelt datoer på senvinteren/tidlig vår, så er nok fremdeles leeeeenge til vi får vite når hovedtreff 2010 blir! Og dette er da ikke klubben sin skyld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vålerbanen pleier å ha frist i starten av desember for å komme med ønskelige datoer for de som skal leie banen det påfølgende året. Også får de som ønsker å leie banen tildelt datoer på senvinteren/tidlig vår, så er nok fremdeles leeeeenge til vi får vite når hovedtreff 2010 blir! Og dette er da ikke klubben sin skyld...

Desto større grunn til å starte dialogen tidlig med Vålerbanen, for å unngå samme helg som BugRun :) Nå som datoene allerede er klare for BugRun 2010, burde det være mulig for klubben å ønske alle andre datoer enn akkurat denne helgen.

 

Mange medlemmer vil gjerne på begge treffene, men når disse havner på samme dato, er det ikke vanskelig å se hvor VW-folket reiser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Nils.

 

Nå jobber vi enda med trackday og høsttreff på Rudskogen så dette er litt tidlig.

 

Men vi er klar over datoen for BugRun og ønsker selvsagt en annen helg for Vålertreffet i 2010 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desto større grunn til å starte dialogen tidlig med Vålerbanen, for å unngå samme helg som BugRun :) Nå som datoene allerede er klare for BugRun 2010, burde det være mulig for klubben å ønske alle andre datoer enn akkurat denne helgen.

 

Mange medlemmer vil gjerne på begge treffene, men når disse havner på samme dato, er det ikke vanskelig å se hvor VW-folket reiser...

 

desverre så legger ikke klubben igjen nok penger til att våler banen bryr seg noe særlig om meninger.. det som skjer att alle som har ønsker om å leie banen i 2010 sender inn sine ønsker førsten av desember, så på nyåret så setter de opp terminliste etter att de som har sendt inn har fått tilbake meldinger om de ønsker de helgene, man får som kanskje 2 valg, om de ikke passer, så tror jeg våler bryr seg fint lite om, dessverre. er alltid noen andre som kommer å tar den helga, så de er ikke akkurat redde for å ikke få leid ut. men hadde det vært flere baner rundt omkring, så konkuransen hadde vært anderledes, så tror jeg de hadde fått en annen tone der oppe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2x rudskogen så driter vi i våler...:P (alle har jo ønsker om å få ja takk begge deler så :o)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller 2x rudskogen enn at vålertreffet krasjer med bug run neste år også. Det er i allefall min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo allerede Rudskogen 2 ganger :)

 

Vi må også ta hensyn til de som kommer nordfra og dermed får omtrent 2 timer ekstra reisetid hver vei om vi dropper Våler til fordel for Rudskogen. Mange med biler som har høy ytelse fortrekker også å kjøre på Våler fremfor Rudskogen.

 

Men nå er det ingen grunn til å ta sorgene på forskudd. Styret er fullt klar over hvilke ulemper det medfører om treffene skulle krasje også neste år. Vi kommer derfor til å gjøre det vi kan for å unngå det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går vel eventuelt ann å bytte om på treffene også?

Hovedtreff 1 på Rudskogen og hovedtreff 2 på Vålerbanen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange ganger har Bug Run kræsja med Våler nå?

jeg har pleid å prioritere Bug Run men i år valgte jeg Våler, og det angrer jeg på.

 

For meg som liker utstilling framfor kjøring var Våler rett og slett kjedelig.

Velarrangert javisst, men kjedelig...

 

Fra mitt hjemsted tar det fire timer å kjøre til Våler, sju timer til Rudskogen og 10-12 timer til Bug Run.

Etter årets skuffelse kjører jeg gjerne de ekstra timene for å få en bedre treffopplevelse, hvis det skulle bli aktuelt neste år.

 

Hvis jeg hadde sittet i styret hadde jeg stemt for å takke nei hvis Våler nok en gang tilbyr en treffdato som kræsjer med Bug Run.

Det ville jeg sagt fra om til Vålerbanen allerede nå.

 

All respekt for de som sitter i styret og det arbeidet de nedlegger, men håper de tar med seg våre bemerkninger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OG for vi som driter i jålebukkene var dette et kjempe treff med tanke på banekjøring.: vinke :

 

Og jeg reiser myye heller til våler en rudskogen. Og ivertfall ikke til Bug Run.

 

Så ulike er vi mennesker, så hvordan i H...... kan man få alle fornøyde? Det går rett å slett ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan i H...... kan man få alle fornøyde? Det går rett å slett ikke.

 

joda om dette går igjennom:

 

Men vi er klar over datoen for BugRun og ønsker selvsagt en annen helg for Vålertreffet i 2010

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda om dette går igjennom:

 

da er det heilt sikkert noe annet som skjer...

Så enkelt er det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OG for vi som driter i jålebukkene var dette et kjempe treff med tanke på banekjøring.: vinke :
Og, som Rune Andre sier, vi kan bli fornøyde på Våler, alle sammen ...

Jeg kan holde sminkekurs ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge hovedtreffene og bugrun ikke kræsjer så er nok de fleste fornøyde, alle andre grunner er stort sett enkeltmans problem..

 

Arild, driver du med slikt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagde en lignende tråd på samme tid ifjor... Det hjalp ikke. Håper den her har mer suksess. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke tråden som avgjør suksess på dette området.

 

I utallige tråder har jeg nå forklart at vi ikke får disse treffene til å krasje med vilje. Jeg har sagt at vi har gjort, og kommer til å gjøre det vi kan for å få treffene til å ikke krasje til neste år. Vi har allerede sagt muntlig til Vålerbanen at vi ønsker pinsehelgen til neste år (som er før Bugrun) og vi har allerede fått til svar at det er det ikke sikkert de kan få til, faktisk har vi allerede fått til svar at det ikke er sikkert vi får en helg der i det hele tatt.

 

Videre er det kommet forslag om å droppe Vålerbanen, noe jeg og andre har forklart at ikke er bare bare det heller.

 

Så nå foreslår jeg at resten av innleggene i denne tråden er av utelukkende konstruktiv art eller så kan dere la vær.

Det er ingen vits å bruke mer energi på å fortelle oss i hovedstyre hvor teite vi er som ikke klarer dette her. Det har enkeltmedlemmer klart meget godt fra før av til tross for at vi har forsikret, forklart og lagt ut om hvordan ting faktisk henger sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faktisk har vi allerede fått til svar at det ikke er sikkert vi får en helg der i det hele tatt.

 

Har vi fått noen utdypning på hva som ligger bak dette, mtp at det ved flere anledninger er nevnt at vi er en av bilklubbene som Våler er mest fornøyd med å ha på besøk? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi fått noen utdypning på hva som ligger bak dette, mtp at det ved flere anledninger er nevnt at vi er en av bilklubbene som Våler er mest fornøyd med å ha på besøk? : klø :
Nei, det har vi ikke i og med at dette var en muntlig samtale oppe på Våler nå i helgen. Ikke trenger vi noen særlig forklaring heller. Om du har fulgt med litt i de utallige trådene om dette emnet nå har det kommet veldig klart fram at det er stor pågang på Våler og at det er stor rift om å få helgene. Motorsport og Gatebil blir prioritert fremfor klubber som oss. Ihvertfall når det gjelder hele helger. Da hjelper det ikke at de er aldri så fornøyde med oss. Vålerbanen driver butikk og er selvsagt opptatt av å tjene mest mulig penger samtidig som de har endel forpliktelser i forhold til konsesjonen de har for baneanlegget.

 

Så, tilbake til konstruktiviteten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.