Trackday Rudskogen fredag 26. Juni AVREISE 0800 TELEMARKSPORTEN

Anbefalte innlegg

Kjører igang dette og håper noen fra regionen her er med !

 

Jeg har tatt fri denne dagen. Pakker med meg dobbelt hjulsett og full tank.

 

Portene åpner klokken 0800 på skogen. Første førermøte er klokken 9. og hver time utover.

 

Så da sier jeg

 

Statoil TELEMARKSPORTEN 26 JUNI 0800

 

Veldig fint om de som ønsker og være med tar og gir en liten lyd fra seg her !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg skal hvis ikke jeg må jobbe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem arrangerer det? VAC? Hva skjer der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med og ta fri denne dagen og kunne dra tidlig bortover. Noen fler som kunne tenkt seg turen bortover ???

 

yppelig for dem som ikke har mye effekt men lyst og prøve seg. Det er langt ifra så vilt som man kan se på gatebil treffene. Anbefales på det sterkeste og ta seg en tur utpå banen !!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært veldig kult, men jeg har aldri kjørt på bane før...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært veldig kult, men jeg har aldri kjørt på bane før...:P

 

Enda bedre grunn til å reise!! Din eksamensleser :P

 

Trackdays er som regel de beste dagene for å lære seg ting og tang, og lære av andre.

 

Større treff så har som regel folk nok med seg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, nå har vi lest i en time i strekk uten å oppdatere shitface (les; facebook) :P

 

Ja, men hvis vi har felleskjøring fra lokallaget osv bortover så hadde det vært dritkult! Trackday med 16v´n høres ut som en lærerik dag egentlig ja. Er det noen som lærerbort osv der eller? Litt enkel innføring eller noe..?

 

Men jeg må skaffe meg en hjelm osv, men det er vell ikke noe stort problem regner jeg med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det og kjøre på bane er helt enormt artig. Selv med biler med lav effekt. Du blir og kjenne bilen på en helt ny måte. Uansett hva du sier kommer horna i panna når du kommer utpå. Prøve mer og mer.....

 

Avreise vil jeg sette litt tidlig. Eksempelvis klokken 8 eller 9 på morran for og få litt ut av dagen der. Ta med grill og ha det litt sosialt sammen. Dette om det blir litt folk fra lokallaget liksom....

 

Tidligere treff har vi hatt Roger Sandberg og en svenske som instruktører. De begge kjører 24timers løp på nordsløyfa. De er mulig og få med som passasjer til og lære deg idealspor og litt grunnlegende bremseteknikker og giring. Vet ikke om disse kommer denne dagen.

 

Hjelm får du kjøpt på biltema til rundt 500,- eller Torsov. Selv kjøpt halvhjelm på Torsov. Kom vell på litt over 600,- inkl. klubb rabatt om jeg ikke husker feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres utrolig fett ut det her altså. Jeg tror jeg kan si 99% sikkert at jeg hiver meg på. Oppdater første post med avreisested og tid, så slenger det seg sikker noen flere på Lars Erik :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdatert første post

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OH! Gleder meg som en bitteliten kid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

feil info

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var båten for sandefjord-strømstad full så da møter vi klokka 0800 for dem som ønsker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir nok med jeg også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello! Jeg fikk en telefon nå... Sykdom på jobben så jeg kan ikke få fri i morgen :( :( :( :( Tidenes nedtur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.