Anbefalte innlegg

Når er neste lokallagsmøte ?

eller har vi tatt ferie ? :P

(har desverre ikke vært på møter på ca. 1 år, og rakk det desverre ikke sist, så jeg vet ikke om dette er vedtatt ? )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke hatt muligheten her heller i det siste pga jobben..

Er evt. med på et julitreff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke mulighet første uken juni pga en del jobb for å bli klar til VW audi treffet på Våler. Blir offshore første uken i juli, vet ikke om folk er på ferie eller det er stemning å treffes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja!!eg komme nå sikkert eg,go unskyldning for å trø i meg ein burger på MC Donald det........og ein gratis kaffi venter meg o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter oppsluttningen i denne tråden å melde,

så ser det ut til at det er lite interesse for å finne på noe

som helst i dette lokallaget :confused:

 

Det er klart jeg, Vidar og Jone kan møtes på McDonalds i juli,

men kan se for meg at det ikke blir den mest spennende timen i våre liv : smil :

samtidig som at da kunne vi like så godt møtes der nå ikveld :P

 

SÅ :

Hva kan vi gjøre for å få litt mer liv og oppmøte i lokallaget ?

Hva mangler ? Og ikke minst, hvem skal ta oppgaven ?

Er det lokallagsmedlemmene det står på ?

Er det lederne ?

Er det kjæresten/kona som setter en stopper ? :P

Er det dagen ? (altså første torsdag i mnd.)

Er det klokkeslettet ?

Eller er det rett og slett at denne byen er gørr kjedelig ? :P

 

Bare tenker høyt her nå, men i og med at de får det så utrolig bra til i mange andre byer,

hvorfor skal ikke vi også klare det ? :)

 

Vi har garantert ett høyt kunnskapsnivå i lokallaget,

vi har høyt nivå på mange av bilene i lokallaget,

og ikke minst så er vi vel alle medlem i denne klubben på

grunnlag av stortsett en og samme ting :

Entusiasme for VAG! ? :)

 

 

For all del, nå er ikke jeg den som har vært medlem her lengst, langt ifra,

men jeg vet at når jeg ble medlem og begynte å gå på møtene, så var det ok liv.

Helt ok oppmøte, pizzakveld osv.

Og nå skal det sies at jeg har ikke vært den mest aktive det siste året (grunnet avbrekk innom ett annet bilmerke)

Og for alt jeg vet, så har det kanskje vært ett kanonår for lokallaget, med kjempeoppmøte osv.

Men det er ikke helt inntrykket jeg sitter med.

 

MEN ; Si gjerne fra om jeg er helt på bærtur nå, så sletter jeg innlegget, å så fortsetter vi der vi slapp, fra og med august f.eks.

 

Takk for oppmerksomheten : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig med deg der.

Eg er villig til å hjelpe til med det som måtte være for å få litt gang igjen i klubben.

Er heller ikje den som har vært lengst i klubben men har stillt opp så å si nesten alle møtene siden 2006 og det har nesten alltid vært de "få" samme trofaste folkene som kommer,kanskje vi skulle hatt ett lite opprop om kem som har lyst å "trø" til litt for så å møtes og disskutere ting å tang.....just my 2 cents:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vart litt rolig ifra meg i det sista også, mn møtene er jo alltid når eg e offshore :( og pengene blir for tiden prioritert te leilighets oppussing(ikke at det er noe unnskyldning for å ikke gå på møtene). håpe på å komme sterkere tilbake fremover. btw; hgsd er en drittby :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja som jeg har sagt/prøvd tidligere må vi ha flere nye med i styret, da dei fleste som var med fra tidlige av, ikke er aktive lenger.

 

Har diskutert med Vidar Olsen tidligere og han har sagt seg villig til å være med og fint om Joakim også vil være med. Også skulle vi hatt en eller flere til .

 

Juli mnd blei altid være dårlig for møte så jeg forslår at vi tar neste møte augsust, er også treff på Rudskogen i slutten av August der skulle vi vært en gjeng :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har absolutt ikke vært aktiv jeg heller, desverre. Noen ganger har jeg rett og slett glemt ut dagen, andre ganger har jeg vært på jobb.

Men dersom noe ikke kommer i veien, så skal jeg møte opp på neste møte. Har vært gøy de gangene jeg har vært der, og stemmer for at det blir gjort et "kraft-tak" av de som er interessert i at det skal være et lokallag i Haugesund, selv om det ikke er verdens mest spennende by :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med Fridtjov :)

og Vidar er nok fortsatt med!

 

Vi trenger folk med entusiasme rundt VACN (VAG), og som føler at de kan bidra med noe

for å skape litt liv i Haugesund Lokallag!

Så om det er en eller to der ute, som føler de har tid og lyst til dette, samt svarer til

kriteriene over her, så foreslår jeg at du tar kontakt med Fridtjov på PM.

 

Og så bare gi du Fridtjov beskjed (gjerne på PM), når "det nye styret" skal ha ett møte

for å diskutere lokallagets fremtid! ;) (og gjerne da før selve lokallagsmøte i August, slik at vi har noen saker å ta opp)

 

Høres ok ut ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det noe her? Noen som har noe info? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har ikke hørt ein dritt! ;): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheheh for ein gjeng ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ferie å jobb, så kommer tilbake neste uke med mer info, men blir vel 6 august som er første torsdag i mnd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.