Møller Minde - sier de ikke gir ut delenummere?

Anbefalte innlegg

Hva er i nærheten av skillet da? 100 før og 100 etter?

Problemet er at det ikke er noe fasit på hvor i nærheten av skillet er.... det kan være 100 og det kan være 1000

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sliter med å få delenumre hos Møller Minde, dra til Møller Nesttun. Der har jeg fått de delenumrene jeg har spurt etter uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. derfor jeg sier at den eneste hyggelige personen jeg har møtt på Minde var han som var overført fra Nesttun, hehe. Men generelt sett er vw-forhandlere litt mer folkelige enn audi-forhandlere. Litt sånn som bilene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk prisoverslag på dem nå.. 1145kr PER feste. Mot 55$på ebay + 30$ i frakt for begge to. Flott.

Har problemer med å finne delen min på Ebay da.. 8D0 199 382 M. Er nok veldig skjelden utenfor lille Norge med 1.6l'erne våre.. .:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller er helt vill på priser. en bekjent av meg ville kjøpe nytt plastdeksel rundt skinn på girstangen. lite firkantet deksel av plastikk. 2500kr skulle de ha.. til en audi s4. Dette var da den billige utgaven. dem hadde en med karbon greier på, men vet ikke prisen på den, og ikke vil jeg høre det heller.. selvfølgelig snudde han og gikk da han hørte prisen på et lite plastikk deksel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, kødder du? 2500kr? Jeg vet hvilken ramme det er snakk om.. det kan jo ikke ha vært den?

Jeg kjøpte forresten godt og mykt spesialsydd skinn til girkulen min, kostet 100kr fra england. Den skinnklumpen de selger på møller er stiv, tynn og syntetisk.. koster astronomisk likevel!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp, en liten plastramme som er vel kanskje 20x20cm. helt galskap.. kan få den i rein håndlaget carbon for mindre enn den prisen møller skal ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som prisen det tar for en kineser å lage støpeformen på den, sette opp en produksjonslinje og lage den... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller er helt vill på priser. en bekjent av meg ville kjøpe nytt plastdeksel rundt skinn på girstangen. lite firkantet deksel av plastikk. 2500kr skulle de ha.. til en audi s4. Dette var da den billige utgaven. dem hadde en med karbon greier på, men vet ikke prisen på den, og ikke vil jeg høre det heller.. selvfølgelig snudde han og gikk da han hørte prisen på et lite plastikk deksel..

Da vet ikke jeg hva han har fått prisen på men dekselet der har aldri kostet 2500.....;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var med han inn der, og da var det snakk om det firkantede dekslet rundt skinnet til girstangen. vi så bilde av det og pekte på det og han bak skranken skrev inn varenr der hvor han sjekker prisen og fikk opp ca 2500kr. regner med han bak skranken ikke lyger om noe slikt, for dem vil jo ha et salg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Møller i dag, for å levere tilbake lakk som var feilbestilt av dem. De presterte å mene at:

• Det var GARANTERT pga at bilen var fra 1997 at fargen så totalt forskjellig
  • De kunne ikke ta imot åpnet lakk fordi det kunne de ikke selge til en kunde
  • Jeg hadde bestilt feil
  • Jeg burde aldri ha åpnet lakken siden det var feil
  • Måtte lese av delenummerne, og de innrømte til slutt at de hadde bestilt helt feil lakk. Får erstatningsprodukt, men det var ingen unnskyldninger å hente iallefall.

Må sies at jeg har lagt igjen veldig mye penger der siste halvåret også, og de vet hvem jeg er.

Imponert? Nah.. Ikke veldig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt problemer med å få oppgitt delenummer hos Møller Minde. De skriver det på en lapp til meg vær gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på møller minde en gang jeg. Med havarert motor, bil med mobilitets garanti, pluss att jeg var der på helge tur. De gadd ikke bli med ut å kikke en gang, ikke hjelpe meg med takstmann, siden det ikke var en karosseri skade... Har så mye negativt å skrive om de i løpet av den timen jeg var der. Men skal stoppe her:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.