Anbefalte innlegg

Får bare beklage at hovedklubben har gjelda weben vår. Har hatt en haug mailer att-og-fram med webmester (Andreas Skotner), men enda har vi ikke fått det på stell. Hvis vi ikke får noe fart på dette må jeg legge ut sidene på en alternativ plass tror jeg... (Har selvsagt oppdatert backup!)

Hovedklubben: dette er for dårlig! Webopplegget må være klart på null komma svisj, i alle fall burde det være strengt forbudt å fjerne gamlesidene før det nye grensesnittet og innlegging etc. er klart!

Ergrer meg grønn over hidden-amatører som skal revolusjonere verden og så klusser det til!

 

Bjørnar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva har skotner ødelagt nå? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zip og mail de til meg om det blir krise, jeg har massevis av plass. Men ikke så voldsomt til linje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er problemet?

 

At designet er endret og dere må legge inn informasjonen på nytt?

 

Det har vi alle sammen måttet gjøre og skjønner ikke at det er noe stort problem.

Forøvrig er vel kanskje ikke Andreas den jeg ville kalt for hidden-amatør, men det er nå så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er problemet?

 

At designet er endret og dere må legge inn informasjonen på nytt?

 

Det har vi alle sammen måttet gjøre og skjønner ikke at det er noe stort problem.

Forøvrig er vel kanskje ikke Andreas den jeg ville kalt for hidden-amatør, men det er nå så.

 

Siterer Bjørnar:

"i alle fall burde det være strengt forbudt å fjerne gamlesidene før det nye grensesnittet og innlegging etc. er klart!"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vel muligens være et problem, men nå sier jo Bjørnar at han har backup...

 

I tillegg var dette varslet på forhånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Webmaster Ålesund har ikke fått varsel.

Innlogging for webmaster er fjernet. Har ikke fått nytt ennå.

Lokallag-definisjonen måtte lages på nytt etter postnummer.

Alt vi hadde er muligens borte og må legges inn på nytt.

 

Dette er ting som må være på plass før det gamle systemet tas av lufta. Kan hende hovedklubbens rep. er en raser på web, men å administrere og planlegge er helt bak mål. Det er det ikke vits å diskutere engang. Slik er det. Og jeg er sikker på at de andre lokallagene som har mistet lokallagwebene sine er helt enig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Webmaster Ålesund har ikke fått varsel.

Innlogging for webmaster er fjernet. Har ikke fått nytt ennå.

Lokallag-definisjonen måtte lages på nytt etter postnummer.

Alt vi hadde er muligens borte og må legges inn på nytt.

 

Dette er ting som må være på plass før det gamle systemet tas av lufta. Kan hende hovedklubbens rep. er en raser på web, men å administrere og planlegge er helt bak mål. Det er det ikke vits å diskutere engang. Slik er det. Og jeg er sikker på at de andre lokallagene som har mistet lokallagwebene sine er helt enig...

 

Det kan ikke være at "Webmaster Ålesund" ikke har fulgt godt nok med!? Syntes egentlig du er på tynn is nå, t.o.m jeg som ikke har noe med lokallagsweben har fått med meg at dette skulle slettes. Andreas er ett funn, med tanke på hvordan han har hevet klubben på nett!

 

Godt at det er noen her som tydeligvis er guds gave til de feilfrie..... : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Webmaster Ålesund har ikke fått varsel.

Innlogging for webmaster er fjernet. Har ikke fått nytt ennå.

Lokallag-definisjonen måtte lages på nytt etter postnummer.

Alt vi hadde er muligens borte og må legges inn på nytt.

 

Dette er ting som må være på plass før det gamle systemet tas av lufta. Kan hende hovedklubbens rep. er en raser på web, men å administrere og planlegge er helt bak mål. Det er det ikke vits å diskutere engang. Slik er det. Og jeg er sikker på at de andre lokallagene som har mistet lokallagwebene sine er helt enig...

 

I forbindelse med oppstarten av det nye systemet ble det sendt en e-post til de ansvarlige i hvert enkelt lokallag (les: lokallagsleder) vedr. dette.

Har du snakket med den som er registrert som lokallagsleder?

 

Du hadde jo backup sa du...hva er da problemet?

 

Hvis jeg var deg ville jeg kommet meg på land i full fart...isen begynner å sprekke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe bra dere har kontroll gutter!

 

Det har i all fall ikke de som sendte mail til lokallagsleder og ikke lokal webansvarlig.

 

Og så er det helt forkastelig at nytt brukernavn og oppsett ikke sendes ut når vi står på trappa og griner fordi weben vår er nede. Det burde vært klart på minuttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I den listen jeg har over lokallag er det ikke oppgitt noen webasnvarlig i Ålesund...

 

Ser uansett ikke at dette skal være noe å lage så fordø...... mye styr om. Når dere har backup av sidene er det bare å legge de inn vel, hva er problemet?

 

Kontakt lokallgsleder som i mine øyne er ansvarlig for problemet ditt og fiks det den veien, det er nemlig det korrekte.

 

Du får la være å skyte noen andre for at dere ikke kan kommunisere internt i laget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars-Inge, jeg har ikke laget styr. Jeg la ut en notis for å prøve å forklare hvorfor websidene våre er borte. Og jeg at jeg ikke får lagt ut nye, siden vi ikke har fått tilgang til det ennå.

Det var bare ment som info. At noen har noe å tilføye får stå for deres regning. Situasjonen er imidlertid den samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står heller ikke noen Webansvarlig i lokallags-info i det nye treffpunkt, så alle disse anklagningene om "talentløshet" bør du trekke tilbake snarest, og feie for egen dør først! Dette burde være unødvendig!

Greit nok at det går ann å gjøre personer oppmerksomme på feil osv., men å anklage folk for å være udugelige osv. på bakgrunn av en frivillig innsats de yter for klubben i deres egen fritid, hører ingen sted hjemme!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars-Inge, jeg har ikke laget styr. Jeg la ut en notis for å prøve å forklare hvorfor websidene våre er borte. Og jeg at jeg ikke får lagt ut nye, siden vi ikke har fått tilgang til det ennå.

Det var bare ment som info. At noen har noe å tilføye får stå for deres regning. Situasjonen er imidlertid den samme.

 

Styr og styr...etter min mening kommer du med beskyldninger som er hinsides.

 

Hvis oversikten i Treffpunkt er korrekt har du absolutt ingen ting å klage på, du står ikke på listen og vil derfor ikke bli informert om slike ting.

 

Hvis oversikten er feil er det ikke så mye vi kan gjøre med dette hvis vi ikke har motatt korrigert informasjon...

 

Til sist...har du spurt lokallagsleder om han har fått denne informasjonen?

Hvis han svarer ja, noe jeg formoder han gjør, så får du trekke tilbake beskyldningene i den første posten og heller rette skytstet mot lokallagsleder som ikke har informert deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger meg ikke borti dette,men som lokallagsleder har jeg ikke fått noe mail om dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har fått den er det klart en forglemmelse og skulle ikke ha skjedd.

 

Skjønner kritikken, men ikke måten den er fremlagt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt,dette vet jeg ikke noe om.Stresser litt med opp-pussing av hus og flytting for tiden.

Har pakket ned maskina mi idag og blir vel ikke oppe og går på et par uker,så hvis noen vil ha kontakt med meg må det bli på pm inntil videre.Har tilgang til forumet på jobb.

Og det er Bjørnar som er ansvarlig for web-sidene,så det det gjelder om slikt bør han få info om videre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke registrert så vidt jeg kan se...jeg legger det i hvert fall inn nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.