#1 Skrevet Desember 18, 2004 Endelig =) Håper det ikke blir for mye, men det kan godt legge seg litt på strategiske plasser =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2004 I natt måtte jeg faktisk ut å hjelpe frem en taxi som hadde spølet seg fast utenfor huset... Snø er noe dritt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2004 send litt snø ned til skien og da:) jentungen maser så jeg blir helt gal l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2004 Jeg å VIL ha snø til jul!!!!!! Faens MØKKA vær... Selv om det er strålende sol og knallblå himmel ute.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2004 Et lite pent lag som er kommet ned nå ja . . . hyggelig med hvit jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2004 hehe,styrer dere været også der oppe eller.fikk et par cm med snø i dag jeg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2004 hehe,styrer dere været også der oppe eller.fikk et par cm med snø i dag jeg og:) Styret været ja, det er klart vi gjør! Vil ikka ha noe drittvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2004 Bah.. Kjørte til KrSund igår med utslitte viskere på mammas hiroshima-bil. Umulig å se noe, dritt ass. Men så kjørte jeg meg en tur med Rulle idag, og da kom smilet frem igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 23, 2004 Bah.. Kjørte til KrSund igår med utslitte viskere på mammas hiroshima-bil. Umulig å se noe, dritt ass. Men så kjørte jeg meg en tur med Rulle idag, og da kom smilet frem igjen. hiroshima-bil???? =) hehe Hva slags underlig skapning er det da ? Snø update : Den legger seg bra, og det er knall glatt ute. Men ser de salter som helter nå. (morroa skal dem ødelegge) Fin å brei i svingene jah =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 23, 2004 Totota Avensis Update fra downtown: Ultimate trafikk-kaos i molde sentrum idag. Folk har tatt i bruk kamikaze-draktene sine idag. Jeg har nemlig utsikt rett til rundkjøringa i sentrum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 23, 2004 Var vel ikke helt fritt for litt kaos i baillsund tidligere idag heller. Sto biler både her og der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...