Anbefalte innlegg

Endelig =) Håper det ikke blir for mye, men det kan godt legge seg litt på strategiske plasser =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I natt måtte jeg faktisk ut å hjelpe frem en taxi som hadde spølet seg fast utenfor huset... Snø er noe dritt!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send litt snø ned til skien og da:) jentungen maser så jeg blir helt gal : gråter : l ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å VIL ha snø til jul!!!!!! Faens MØKKA vær... Selv om det er strålende sol og knallblå himmel ute....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite pent lag som er kommet ned nå ja . . . hyggelig med hvit jul ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe,styrer dere været også der oppe eller.fikk et par cm med snø i dag jeg og:) : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe,styrer dere været også der oppe eller.fikk et par cm med snø i dag jeg og:) : ja :

 

Styret været ja, det er klart vi gjør! Vil ikka ha noe drittvær :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bah..

 

Kjørte til KrSund igår med utslitte viskere på mammas hiroshima-bil. Umulig å se noe, dritt ass.

 

Men så kjørte jeg meg en tur med Rulle idag, og da kom smilet frem igjen. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bah..

 

Kjørte til KrSund igår med utslitte viskere på mammas hiroshima-bil. Umulig å se noe, dritt ass.

 

Men så kjørte jeg meg en tur med Rulle idag, og da kom smilet frem igjen. :D

 

 

hiroshima-bil???? =) hehe

 

Hva slags underlig skapning er det da ?

 

 

Snø update : Den legger seg bra, og det er knall glatt ute. Men ser de salter som helter nå. (morroa skal dem ødelegge)

 

Fin å brei i svingene jah =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Totota Avensis : nei :

 

Update fra downtown: Ultimate trafikk-kaos i molde sentrum idag. Folk har tatt i bruk kamikaze-draktene sine idag. : faint :

 

Jeg har nemlig utsikt rett til rundkjøringa i sentrum. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel ikke helt fritt for litt kaos i baillsund tidligere idag heller. Sto biler både her og der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.