#26 Skrevet Juni 20, 2009 Fikk att felga mine fra dreiing i dag og fik på senterringer.. Da ble det helt knall: smil : Så bra! Ble bra bilen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 20, 2009 Så bra!Ble bra bilen også Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 21, 2009 (endret) Meget pen bil og deilig karroseri Utrolig MYE penere enn A6 avant fks..... En kompis la ut en lignende tråd for en del år siden , og fikk dette seriøse svaret fra ett meget aktivt forummedlem: "Kan være kongler i veibanen, jeg har selv vært plaget av risting i rattet når det er mye kongler i veibanen... " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 21, 2009 Meget pen bil og deilig karroseri Utrolig MYE penere enn A6 avant fks..... En kompis la ut en lignende tråd for en del år siden , og fikk dette seriøse svaret fra ett meget aktivt forummedlem: "Kan være kongler i veibanen, jeg har selv vært plaget av risting i rattet når det er mye kongler i veibanen... " Takk for det Aha.. ja kanskje det har vært mye kongler i veibanen for meg også da:p Nå er ihvertfall konglene borte, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 21, 2009 Fikk tatt noen ordentlige bilder av stjærna i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 21, 2009 NICE: rock : Er ikke så mye mer å si: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 21, 2009 NICE: rock : Er ikke så mye mer å si: vinke : Takk for det Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...